با مصرف انواع نان بدن خود را بیمه کنید


نان یکی از حیاتی‌ترین، پرطرفدارترین و سیرکننده‌ترین خوراکی‌های جهان است که در فرهنگ‌های سراسر جهان به اشکال مختلف و در غذاهای مختلف وجود دارد.

نان انواع مختلفی دارد و هر کدام برای زمان و موقعیت خاصی مناسب است. نان بسته به ترکیبی که دارد می تواند واکنش های متفاوتی در اندام های مختلف ایجاد کند. در این مقاله نان ها ما با شما مشورت خواهیم کرد و به شما خواهیم گفت که هر کدام برای چه نوع رژیمی مناسب است.

نان ها

نان با خمیر مایه: نان خمیر مایه نوعی نان کلاسیک است که با مایع تخمیر شده طبیعی خمیر تهیه می شود که طعمی تند و کمی ترش به آن می دهد. به لطف فرآیند تخمیر طولانی، بافتی جویدنی و پوسته ترد دارد. نان خمیر ترش به دلیل وجود باکتری های مفید اغلب راحت تر از انواع دیگر هضم می شود.

نان آرد کامل نان سبوس دار نانی که با آرد سبوس نگرفته پخته باشند: نان سبوس دار از آرد سبوس دار تهیه می شود که سبوس، جوانه و آندوسپرم دانه گندم را حفظ می کند. این نان در مقایسه با نان سفید گزینه سالم تری است زیرا فیبر، ویتامین و مواد معدنی بیشتری دارد. این نان طعمی دلچسب و آجیلی دارد و برای کسانی که به دنبال جایگزینی مغذی تر هستند عالی است.

نان چاودار: نان چاودار در غذاهای شمال و شرق اروپا رواج دارد. این ماده عمدتاً از آرد چاودار تهیه می شود و بافتی متراکم با طعمی قوی و خاکی دارد. نان چاودار فیبر بالایی دارد و گلوتن کمتری دارد و برای افرادی که حساسیت خفیف به گلوتن دارند گزینه خوبی است.

یک نان شیرینی: باگت یکی از نان ها این یک سنت فرانسوی است که با شکل بلند و نازک آن مشخص می شود. دارای پوسته ترد و داخلی نرم و خوشمزه است. باگت برای درست کردن ساندویچ یا لذت بردن با پنیر و شراب عالی است، یکی از اصلی ترین غذاهای فرانسوی است.

نان: پای یکی از نان ها این آپارتمان خاورمیانه ای است که به خاطر شکل جیبی مانندش معروف است. این نان همه کاره است و می توان آن را با انواع مواد پر کرد و آن را برای ساندویچ ها و ترکیب لقمه ها ایده آل می کند. پیتا را معمولا با مواد ساده ای مانند آرد، آب، مایه خمیر و کمی نمک درست می کنند.

نان سیاباتا: سیاباتا یک نان ایتالیایی با ظاهری روستایی و بافت کمی ترد است. بافتی شکننده دارد که برای فرو بردن در روغن زیتون یا استفاده برای ساندویچ های پانینی مناسب است. ترکیبات ساده و فرآیند تخمیر طولانی سیاباتا به طعم متمایز آن کمک می کند.

نان بدون گلوتن: نان بدون گلوتن مخصوصاً برای افراد مبتلا به بیماری سلیاک یا عدم تحمل گلوتن تهیه می شود. معمولاً از ترکیب آردهای جایگزین مانند آرد برنج، آرد ذرت یا بادام برای تهیه این نان به همراه صمغ زانتان یا ترکیبات دیگر استفاده می شود. نان بدون گلوتن در طعم‌ها و بافت‌های مختلف برای رفع نیازهای مختلف رژیم غذایی وجود دارد.

پیشنهاد مطالعه: برای دیدن مطالب بیشتر خرید کاربردی ترین وسایل جهیزیه را بخوانید.
با مصرف انواع نان بدن خود را بیمه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

Scroll to top