مجله اینترنتی

خبرهای روز دنیای آنلاین

بحران ساسپندی اکانت های گوگل ادز در گفتگو با سید علی علیزاده مدیرعامل راتین


نگاهی به تبلیغات در گوگل، چالش‌های شرکت‌ها و آژانس‌های ایرانی

 تبلیغات در گوگل (Google Ads)، بازوی درآمدزایی گوگل است، اما مشکل اینجاست که حتی گوگل هم بر سر تحریم های بین المللی با کسی شوخی ندارد.

برای همین هر چند وقت یکبار آژانس های دیجیتال مارکتینگ، شرکت های ارائه دهنده تبلیغات در گوگل و فریلنسرهای ایرانی، با بحران ساسپند شدن جمعی اکانت های گوگل ادز مواجه می‌شوند.
دقیقا مثل همین هفته‌ گذشته که شارژ اکانت های گوگل ادز بلاک می‌شود، بسیاری از MCC های ایرانی با مشکل ساسپندی و ریفاند مواجه می‌شوند و استفاده از گوگل ادز در ایران با یک اختلال و بحران مواجه می‌شود.

ما در آژانس دیجیتال مارکتینگ راتین، همیشه در مدیریت کمپین های گوگل ادز، میزان شارژ اکانت و حوزه آموزش گوگل ادز پیشقدم بوده‌ایم؛

اما این‌بار پای گفتگویی با علی علیزاده مدیرعامل آژانس راتین نشسته‌ایم تا در مورد بحران ساسپندی اکانت‌های گوگل ادز ایرانی، چالش ها و مشکلاتی که ایجاد می‌کند صحبت کنیم و راه حل های احتمالی این مساله را از زبان یکی از قدیمی‌ترین فعالان این حوزه بشنویم.

با ما و تیم تبلیغات در گوگل راتین همراه باشید!

 

بحران ساسپندی اکانت های گوگل ادز در گفتگو با سید علی علیزاده مدیرعامل راتین
بیشتر بخوانید:  انتقاد یک روزنامه اصولگرا از سیاست‌های دارویی دولت ابراهیم رئیسی

دیدگاهتان را بنویسید

Scroll to top