برنامه پیاده روی برای کاهش وزن


می توانید بدون نگرانی در عرض 21 روز وزن کم کنید و تا جایی که می توانید از این کاهش وزن لذت ببرید.

این برنامه حاوی تمام الهامات، ابزارها و نکاتی است که برای عاشق شدن در راه رفتن نیاز دارید.

این برنامه برای کمک به شما در دستیابی به اهدافتان طراحی شده است.

این برنامه اصلا خسته کننده نیست و می توانید از تمام جنبه های آن لذت ببرید.

شریل پارکر 41 ساله است و زمان زیادی را صرف این موضوع کرده است. این برنامه نیز توسط شریل نوشته شده است. او برای کاهش وزن خود تلاش زیادی کرد و روش های مختلفی را امتحان کرد.

شریل پارکر از دستگاه های هوشمندی استفاده می کند که به راحتی می توانند قدم های او را بشمارند، او در هفته اول این برنامه تقریبا 1.3 کیلوگرم وزن کم کرد و در هفته دوم پس از سال ها توانست با آرامش بخوابد. در هفته سوم 4 کیلوگرم وزن کم کرده بود و 10 سال جوانتر بود. او روزی 4 کیلومتر پیاده روی می کرد و از کارش نهایت لذت را می برد.

پارکر در این باره می گوید: «این مشکل را نمی توان با کلمات بیان کرد. من توانستم در یک سال 36 کیلوگرم کم کنم. از همان ابتدا عاشق این برنامه شدم و آن را به عنوان بخشی از زندگی خود پذیرفتم. پیاده روی تنها چیزی است که نیاز دارید. حسی که پیاده روی به شما می دهد شگفت انگیز است و به من جان تازه ای بخشیده است. “

اگر می خواهید با نحوه کار این برنامه ساده آشنا شوید، با ما همراه باشید.


مرحله 1: به یک تیم بپیوندید

اگر نیازی به انگیزه یا ترفندهای مختلف ندارید، می توانید خودتان این کار را ادامه دهید و به مرحله دوم بروید. اما اگر می توانید از دوستان خود در این مسیر کمک بگیرید. همچنین می توانید از راهنمایی و انگیزه یک متخصص استفاده کنید.

همچنین بخوانید : چگونه با پیاده روی سریع وزن کم کنیم؟

مرحله 2: هر روز پیاده روی کنید

در حالی که پیوستن به باشگاه می تواند به کاهش وزن شما کمک کند، بهتر است خارج از باشگاه فکر کنید. هر روز پیاده روی کنید و اگر می خواهید یک دوست را با خود ببرید.

هدف شما برای 21 روز آینده باید 30 دقیقه پیاده روی باشد. به طور متوسط، این به شما کمک می کند تا 3000 قدم در روز، بسته به سرعت خود، بردارید. سعی کنید سریع تر باشید، این به کاهش وزن بیشتر کمک می کند.


مرحله 3: یاد بگیرید که قدم های خود را دوست داشته باشید

وقتی پیاده روی می کنید، می توانید عاشق گام هایی شوید که هر روز برای کاهش وزن برمی دارید. این تنها چیزی است که به شما انگیزه ادامه راه می دهد. وقتی عاشق پیاده روی هستید، می خواهید آن را در هر زمان و هر مکان انجام دهید، و این درهای زیادی را به روی شما باز می کند.

احساسی را که در حین راه رفتن خواهید داشت، روی میز، محل کار یا خانه پیدا نمی کنید.

در اینجا چند نکته وجود دارد که به شما کمک می کند از پیاده روی خود لذت بیشتری ببرید:


1. لحظه را ثبت کنید:

گاهی اوقات می خواهید گوشی خود را برای همیشه زمین بگذارید، اما اگر عاشق اینستاگرام یا عکاسی هستید، می توانید از مراحل خود عکس بگیرید. این به شما امکان می دهد خلاق باشید و ایده را با دوستان و سایر اعضای خانواده به اشتراک بگذارید.


2. ذهن خود را پاک کنید:

اگر نمی توانید مدیتیشن کنید و با آرامش به سفر خود ادامه دهید، سعی کنید هنگام راه رفتن ذهن خود را پاک کنید و فقط به راه رفتن فکر کنید. با فکر کردن به سلامتی و بدن خود می توانید از مزایای بسیاری بهره مند شوید.


3. با افراد دیگر صحبت کنید:

آیا امکان استراحت کوتاهی در راه وجود دارد؟ بله حتما. می توانید با دوستان یا افراد دیگری که در راه هستید صحبت کنید.


4. داده کاوی را انجام دهید:

دستگاه های هوشمند زیادی در بازار وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید. برخی از دستگاه های هوشمند پوشیدنی هستند و فناوری بسیار بالایی دارند. این دستگاه ها به شما کمک می کنند به راحتی تعداد قدم هایی را که برمی دارید بشمارید.

برخی از این دستگاه های هوشمند می توانند تعداد کالری سوزانده شده را محاسبه کنند. اندازه گیری سرعت، گام ها و مسافت طی شده می تواند بسیار انگیزه دهنده باشد.

همچنین بخوانید : یک ساعت پیاده روی چند کالری می سوزاند؟

5. با سپاسگزاری راه بروید:

در حین راه رفتن به کسانی فکر کنید که برایشان سپاسگزار هستید. این کار باعث می شود احساس خوشبختی کنید و مسیر را به راحتی طی کنید.


6. در صورت لزوم به خود اجازه دهید عصبانی شود:

گاهی ممکن است احساس کنید حالتان خوب نیست. در چنین مواقعی، به جای اینکه اجازه دهید این احساس کل روز شما را خراب کند، فقط به خود اجازه دهید 30 دقیقه عصبانی باشید و سپس دور شوید.


7. از محیط های جدید لذت ببرید:

محیط تار می تواند افکار و علایق جدیدی را در فرد ایجاد کند. حتی اگر نمی توانید به سفر بروید، قطعاً یک جنگل، یک شهر یا چیزهای زیادی برای کاوش در نزدیکی محل زندگی شما وجود دارد. به این مکان ها بروید.


8. از کتاب استفاده کنید:

اکثر مردم نمی توانند هنگام راه رفتن از کتاب استفاده کنند. می توانید کتاب های صوتی مختلف را دانلود کنید و در حین پیاده روی از آنها لذت ببرید.برخی از کتاب های انگیزشی در این مورد بسیار مفید و موثر خواهند بود.


9. با یک دوست تماس بگیرید:

بیشتر اوقات شما وقت کافی برای تماس با دوستان خود ندارید. سعی کنید این فرصت را در حین پیاده روی به خود بدهید و با دوستان خود تماس بگیرید. این یک وضعیت برد-برد است.


10. از پادکست نیرو بگیرید:

برای این کار از پادکست های انگیزشی استفاده کنید. معمولا پادکست های رایگانی وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید.

سعی کنید از موسیقی دلپذیر و انگیزشی استفاده کنید. موسیقی آرام و دلنشین می تواند انرژی لازم را به شما بدهد و به شما در رسیدن به اهدافتان کمک کند.

برنامه پیاده روی برای کاهش وزن

دیدگاهتان را بنویسید

Scroll to top