مجله اینترنتی

خبرهای روز دنیای آنلاین

بهترین پیج های اینستاگرام برای تبلیغات


رشد سریع! این دقیقا همان رویایی است که تمام صفحات اینستاگرام به دنبال آن هستند. یکی از موثرترین راه ها برای رسیدن به این هدف، تبلیغات در صفحات تبلیغاتی اینستاگرام است. این نوع صفحات در واقع مانند یک نردبان در بازی مار و نردبان هستند. با استفاده از بهترین صفحات اینستاگرام برای تبلیغات می توانید چندین قدم به جلو بردارید. اما اگر این اصول تبلیغات رسانه های اجتماعی را به خوبی رعایت کنید.

چگونه در صفحات بزرگ اینستاگرام تبلیغ کنیم؟

در دسترس بودن محتوای باکیفیت پیش نیاز هر نوع فعالیت در حوزه دیجیتال مارکتینگ است. حتی زمانی که می خواهید هزینه زیادی برای تبلیغ صفحه خود در صفحات موفق اینستاگرام بپردازید، ابتدا باید محتوای عالی و با کیفیت را در صفحه خود قرار دهید. محتوایی که به بازدیدکنندگان انگیزه می دهد.

بخش بزرگی از عظمت محتوای اینستاگرام تاثیر بصری آن است. استفاده یا عدم استفاده از صفحه آرایی یکی از رایج ترین موضوعات در بین اینستاگرامرها است. با این حال، اگر قصد دارید صفحه خود را در صفحات دیگر تبلیغ کنید، باید یک طرح بندی مناسب با محتوا و خط کار خود داشته باشید. چیدمان یکی از عواملی است که مخاطب را به دنبال کردن انگیزه می دهد.

برای تبلیغ در اینستاگرام باید مخاطبان هدف خود را به خوبی بشناسید و محتوای خود را برای آنها بهینه کنید. فکر کردن به اینکه محتوای شما برای همه مناسب است نشان دهنده عدم درک مخاطبان هدف شما است. به همین دلیل داشتن اطلاعات دقیق در مورد جامعه هدف برای انتخاب صفحات مناسب برای تبلیغات بسیار مهم است. در این راستا داشتن مشاور و آموزش کسب و کار اینستاگرام متخصص می تواند به درک بهتر شما در این زمینه کمک کند.

در مرحله آخر باید با مدیران صفحاتی که انتخاب کرده اید تماس بگیرید و اقدامات لازم را برای نمایش تبلیغات انجام دهید. در این مرحله موضوعات مختلفی از جمله تعیین قیمت، انتخاب بین انتشار یا استوری و موارد دیگر مطرح می شود و باید تمامی جزئیات به دقت بررسی و با مدیران صفحه هماهنگی لازم صورت گیرد. در واقع این مرحله برای اطمینان از بهترین نمایش تبلیغات شما بسیار مهم است.

بیشتر بخوانید:  پایش هوشمندسلامت محصولات کشاورزی - کارآفرین‌نیوز

کدام صفحه برای تبلیغات در اینستاگرام مناسب است؟

مردم گاهی اوقات به اشتباه فکر می کنند که با پرداخت هزینه زیادی برای تبلیغات در اینستاگرام می توانند بهترین نتیجه را بگیرند. اما در حقیقت موفقیت شما در تبلیغات به عوامل مختلفی بستگی دارد که باید به آنها توجه کنید. عواملی که بر موفقیت تبلیغات شما تأثیر می گذارد عبارتند از:

صفحه مناسب را پیدا کنید

هنگام انتخاب یک صفحه تبلیغاتی، چندین ویژگی وجود دارد که باید در نظر داشته باشید. به عنوان مثال، اگر صفحه فروش قطعات خودرو دارید و می خواهید آن را تبلیغ کنید، صفحه ای مانند صفحه وبلاگ نویسان زن با 2 میلیون فالوور ممکن است برای تبلیغ محتوای شما مناسب نباشد. چرا که مخاطبان این صفحه بیشتر خانم ها هستند و در اینستاگرام به دنبال اهداف دیگری هستند.

در نتیجه برای انتخاب صفحه ای برای تبلیغات، باید صفحاتی را انتخاب کنید که مخاطبان آن با مخاطبان شما مطابقت داشته باشد و در زمینه مرتبط با فعالیت شما فعالیت می کند. ممکن است صفحه ای که برای تبلیغ در آن انتخاب می کنید فالوورهای کمتری داشته باشد، اما با انتخاب صفحات مناسب متناسب با مخاطبان، قطعا بازده بهتری خواهید داشت.

شخصیت مخاطب چیست؟

برای نوشتن مخاطب خود، باید در نظر بگیرید که مخاطب شما چه کسی است و چه ویژگی هایی دارد. ویژگی هایی مانند سن، جنسیت، علایق، سرگرمی ها، شغل، تعداد فرزندان، مجرد یا متاهل بودن، محل سکونت، زبان و گویش، درآمد و غیره.

برای رسیدن به جامعه هدف خود سعی کنید تعداد مشخصی پرسونای مخاطب بنویسید و با توجه به نیازها، علایق و ویژگی های پرسونا محتوا و تبلیغات ایجاد کنید.

بیشتر بخوانید:  تاثیر فضای خالی یا فضای سفید در طراحی وب سایت

تعداد فالوورهای صفحه و فعالیت آنها

قبل از تبلیغات در اینستاگرام، بهتر است صفحه ای را که کاندید تبلیغات می دانید را به دقت بررسی کنید. این بررسی شامل مروری بر فعالیت‌های این صفحه در چند روز گذشته است. تعداد فالوورهای صفحه را بررسی کنید و تعداد لایک ها و نظرات و درگیری صفحه را با دقت بالا بررسی کنید.

اگر صفحه ای فالوور جعلی داشته باشد، به راحتی از آن مطلع خواهید شد. برخی از صفحات برای افزایش فالوور به دنبال خرید فالوورهای تقلبی هستند. بنابراین باید به خاطر داشت که فالوورهای تقلبی ارزشی ندارند و برای شما سودی ندارند. بنابراین، قبل از انتخاب صفحه برای تبلیغات، باید آن را به دقت بررسی کنید و از عدم وجود فالوور تقلبی اطمینان حاصل کنید.

کیفیت محتوا

صفحات قابل اعتماد با فالوورهای واقعی دارای محتوا و سطوح تعامل بالا و جذاب هستند. بنابراین اگر صفحه ای را مشاهده کردید که فعالیت و میزان تعامل زیادی دارد اما محتوای جذاب و با کیفیتی تولید نمی کند یا متعلق به اینفلوئنسر نیست، بهتر است تبلیغات خود را در آن صفحه قرار ندهید. زیرا این صفحات معمولاً بک لینک بالایی دریافت نمی کنند و تنها باعث هدر رفتن بودجه تبلیغاتی شما می شوند. برای اینکه تبلیغات شما اثربخشی بالایی داشته باشد، بهتر است صفحات تبلیغاتی را انتخاب کنید که علاوه بر میزان فعالیت و درگیری بالا، محتوای جذابی نیز داشته باشند.

اهمیت مشاوره کسب و کار در بازاریابی و تبلیغات

خوشبختانه یکی از مهمترین وظایف علم مشاوره تبلیغات و بازاریابی است و یک مشاور حرفه ای می تواند با تمام ابزارها و راه های موجود یک طرح بسیار حرفه ای برای کسب و کار شما ترسیم کند.

مشاوره در تمامی امور مربوط به کسب و کار از جمله موارد زیر به شما کمک می کند:

  • تبلیغات
  • فروش
  • بازار یابی
  • سیستم سازی کسب و کار
  • نام تجاری
  • مدیریت تعامل با مشتری
  • شیوه های قیمت گذاری
  • مدیریت منابع انسانی (انتخاب و استخدام) و…
  • مدیریت دیجیتال مارکتینگ
بیشتر بخوانید:  برای تنظیم هورمون های بدن چه بخوریم؟ (20 بهترین خوراکی های تنظیم کننده هورمون)

استفاده از مشاور و مربی حرفه ای برای هر کسب و کاری ضروری است. فرقی نمی کند کسب و کار شما کوچک باشد یا بزرگ یا یک استارتاپ جدید. در هر صورت برای ادامه کار به اتاق فکر نیاز دارید. یکی از اعضای اصلی این اتاق یک مشاور حرفه ای است.

مهمترین مزایای مشاوره کسب و کار عبارتند از:

  • افزایش سودآوری، درآمد و فروش
  • کاهش هزینه های غیر ضروری و غیر ضروری
  • بهبود کارایی و عملکرد
  • افزایش بهره وری فرآیندها
  • کاهش نرخ ترک خدمت و استعفا
  • جذب و نگهداری نیروی متخصص
  • حفظ مشتری و مشتری مداری
  • افزایش اثربخشی تکنیک ها و استراتژی های بازاریابی
  • افزایش سهم و جایگاه بازار از دید مخاطبان و مشتریان
  • تقویت جایگاه برند و برندسازی

مشاوره کسب و کار در زمینه های مختلفی انجام می شود که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مشاوره در زمینه فروش اینترنتی و دیجیتال مارکتینگ
  • بازاریابی تلفنی
  • مشاوره در فرآیند تبلیغات، بازاریابی و فروش
  • تدوین طرح ها و برنامه های فروش بسیار کاربردی
  • تهیه طرح کسب و کار
  • برنامه ی بازاریابی
  • مشاوره در زمینه توسعه کسب و کار به منظور ارتقای سطح برند
  • برنامه ریزی برای موفقیت در کسب و کار
  • برندسازی و آموزش سازماندهی شود
  • مدیریت کسب و کار
  • مدیریت ریسک
  • اداره کار و بیمه.
  • مشاوره در زمینه مسائل مالی و مالیاتی با هدف برنامه ریزی دقیق در حوزه بدهی ها و نقدینگی
  • جلوگیری از مشکلات مالیاتی
  • مشاوره مالی و اعتباری
  • مشاوره منابع انسانی

برای مشاوره در زمینه تبلیغات اینستاگرام و آموزش اینستاگرام می توانید به آکادمی دیجیتال مارکتینگ پمو مراجعه کنید.

بهترین پیج های اینستاگرام برای تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

Scroll to top