تاثیر نماد اعتماد الکترونیکی بر قدرت وب سایت شما


سلام! شما یکی از افرادی هستید که می خواهید یک خرید کنید اینترنت برای خودت ایجاد کنی؟ میدونی نماد اعتماد یا با دیوانه چیست؟

تو نمی دانی؟! اصلا نگران نباش!

برای شروع یک مجوز دریافت کنید فروشگاه آنلاین بر خلاف تصور همه، اصلا سخت نیست و به راحتی می توانید آن را انجام دهید مجوزهای کسب و کار هرچه لازم داری بردار.

در این مقاله شما را به سادگی راهنمایی می کنیم که چگونه مجوز طراحی را دریافت کنید فروشگاه آنلاین برای ملاقات

به چه نوع سایت هایی فروشگاه اینترنتی می گویند؟

انواع مختلفی از وب سایت ها وجود دارد، به عنوان مثال:

وب سایت های خدماتی و وب سایت های تبلیغاتی و وب سایت های شرکتی و وب سایت های تولیدی و …

وب سایت های مختلفی وجود دارند که وب سایت برای فروشگاه ها یا همان فروشگاه های آنلاین شناخته شده اند

و امروزه مراجعات در بین مصرف کنندگان بیشتر شده و بازار درآمد آنها به شدت رشد می کند.

همه کاربران فروشگاه های اینترنتی را می شناسند که همانطور که از نامشان پیداست، محصولات را به صورت آنلاین خریداری می کنند.

محصولاتی که در این نوع فروشگاه ها به فروش می رسند از تنوع بالایی برخوردار هستند.

در این فروشگاه ها انواع پوشاک، مواد غذایی، مواد غذایی، لوازم آرایشی، لوازم الکترونیکی، تجهیزات پزشکی، کتاب، فایل، آلبوم موسیقی و … به فروش می رسد.

ویژگی های فروشگاه اینترنتی با توجه به سیاست های کاری هر مجموعه متفاوت است.

مراحل اخذ مجوز طراحی و ساخت وب سایت فروشگاهی حرفه ای چگونه است؟

برای دریافت وام از Enmad می توانید از طریق سایت enad.ir برای دریافت نماد اعتماد اقدام کنید.

مدت این مجوز دو سال است.

به عبارتی سایت شما فقط تا یک سال مورد تایید اینماد است و فروشگاه های اینترنتی باید سه هفته قبل از انقضای اینماد این نماد را تمدید کنند.

تمدید نماد به پارامتر مهمی نیاز دارد اگر یک سال تخلفی انجام نداده باشید.

فروشگاه شما مورد تایید این برند قرار گرفته و برند شما تمدید خواهد شد.

گرفتن نماد اعتماد برای طراحی فروشگاه اینترنتی ضروری است و این نماد اعتماد باید برای هر سایتی خریداری شود.

جرایم ارتکابی در زمینه کسب و کار اینترنتی و خرید و فروش اینترنتی در چند سال اخیر.

این موضوع باعث شد قانونگذار به این فکر کند که می تواند یک سری استانداردها و یک آدرس برای تصویب وجود داشته باشد امنیت سایت و تایید خریدهای سایت

(مقاله امنیت وبسایت آرانیک توسط اینجا خواندن.)

نماد اعتماد مانند مجوز یک کشور است مرکز توسعه تجارت الکترونیک فروشگاه های اینترنتی و کسب و کارهای اینترنتی با در نظر گرفتن یکسری شرایط و پارامترهای مهم مرکز توسعه تجارت الکترونیک به شرکت های معتبر تعلق می گیرد.

بهترین زمان برای اقدام بر روی نماد اعتماد همزمان با طراحی و راه اندازی سایت است.

هنگام طراحی سایت می توانید از طریق سایت enad.ir برای دریافت نماد اعتماد اقدام کنید.

مدارک مورد نیاز برای دریافت این نشان

– نامزدهای واقعی

  • عکس پروانه کسب (در صورت وجود)
  • سوگندنامه هویت واقعی،
  • شناسه عکس،
  • اجاره نامه یا سند مالکیت تجاری (یا مسکونی).

– نامزدهای قانونی (تجاری / غیر تجاری)

  • تصویر آگهی رسمی در روزنامه
  • تصویر اصلی اساسنامه،
  • اطلاعیه تغییرات اخیر آدرس (در صورت وجود)،
  • اعلام تغییرات اخیر در اسامی اعضای هیئت مدیره (در صورت وجود)،
  • اطلاع از تغییرات اخیر در موضوع فعالیت شرکت (در صورت وجود)،
  • سوگندنامه یک شخص حقوقی
  • تصویر مجوز/مجوز فعالیت،
نماد اعتماد چیست؟ فروشگاه اینترنتی ایمن

اگر برای نماد اعتماد برای فروشگاه آنلاین خود درخواست داده اید:

شما در ابتدا هزینه جابجایی و پستی بسیار ناچیزی می پردازید.

اما زمانی که نماد اعتماد را در فروشگاه اینترنتی خود قرار دهید.

شما برای تمام اقدامات بعدی و اصلاحات انجام شده در سایت هزینه اضافی پرداخت می کنید.

بهتر است بدانید که گرفتن این نماد بسیار ساده است.

توکن های اعتماد توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیک به چند گروه تقسیم می شوند که در ادامه به انواع آنها می پردازیم.

نماد موقت نماد ستاره دائمی نماد دائمی دو ستاره

نماد موقت: در این قسمت فروشگاه اینترنتی شما با حداقل معیارهای تعیین شده برای گروه فروشگاه اینترنتی ارزیابی می شود و در صورت موفقیت یک نماد دریافت خواهید کرد.

نماد ستاره دائمی: پس از آیکون موقت، فروشگاه اینترنتی شما برای دریافت آیکون دائمی با یک ستاره تایید می شود.

در این مرحله فروشگاه اینترنتی شما باید تایید شود.

نماد دائمی دو ستاره: فرآیند به دست آوردن این نماد مانند به دست آوردن نماد دائمی ستاره است و تفاوت این نماد با نماد دائمی ستاره در این است که شما باید گواهی امنیتی SSL آن را در دامنه فروشگاه آنلاین خود نصب کنید.

پس از مطالعه کامل و بررسی های لازم می توانید از طریق سایت اینماد برای دریافت نماد اعتماد اقدام نمایید.

مجوزهای انحصاری برای تجارت آنلاین

این مجوزها همان مجوزهای کتبی است که از اتحادیه ها اخذ می شود.

به عنوان مثال برای فروش محصولات فرهنگی مانند کتاب و غیره مجوز وزارت ارشاد تو نیاز داری

برای محصولات بهداشتی و درمانی با مجوز وزارت بهداشت و درمان اصولاً هر صنفی دارای مجوز انحصاری از همان صنف یا اتحادیه می باشد.

بنابراین اکنون مشخص است که سایت های دیگر مانند سایت های شرکتی و شخصی شما نباید مجوز کسب و کار یا نماد اعتماد الکترونیکی دریافت کنند.

این نوع مجوزها کاملاً به صنعت و نوع تجارت شما بستگی دارد.

ستاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی

ستاد سازمانی به مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال با فرهنگ اسلامی و رهنمودهایی مرتبط است که باید سایت های اینترنتی کشور را احراز هویت کند.

اگر در این پایگاه ثبت نام کنید، به راحتی می توانید از فیلتر شدن احتمالی جلوگیری کنید.

جلب رضایت و اعتماد کاربران ما بسیار مهم است.

یکی از مواردی که باعث می شود کاربران بیشتر به شما اعتماد کنند، قرار دادن لوگوی سازمان در وب سایت شماست.

پس از ثبت نام و دریافت تاییدیه از سازمان، می توانید مردم آن را بگیرید

همچنین به زودی وب سایت هایی که در این سامانه ها ثبت نام نکرده اند مجبور به ثبت نام در این سامانه خواهند شد.

لوگوی این سامانه مانند این برای فروشگاه های اینترنتی به صورت موقت و دائم صادر می شود.

زمانی که در سیستم ثبت نام می کنید، یک رمز موقت به سایت داده می شود، اما همچنان بررسی می شود که آیا شرایط لازم را دارید یا خیر.

اما مدت اعتبار دائمی در این سامانه 6 ماه می باشد.

زمانی می توانید نشان دائمی از سازمان دریافت کنید که اطلاعات شما با اطلاعات ثبتی سازمان مطابقت داشته باشد و فعالیت شما با فعالیت یا زمینه کاری شرکت مطابقت داشته باشد.

کل سیستم رسانه ای کشور:

با افزایش رسانه های آنلاین و نیاز روزافزون متقاضیان به اخذ مجوز انتشار نشریات، باید برای دریافت مجوز به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از وزارت مطبوعات و اطلاع رسانی اقدام کنید.

چگونه می توانید نشان اعتماد را دریافت کنید؟

شما باید برای محصولات خود ارزش قائل شوید و در نظر داشته باشید که اگر سایت شما فقط در مورد توضیحات محصول باشد و فروش نداشته باشد، نیازی به دریافت نماد الکترونیکی ندارد.

نام دامنه باید به نام متقاضی باشد، برای متقاضیان قانونی باید به نام یکی از مدیران سازمان یا به نام خود سازمان باشد.

برای گرفتن نشان اعتماد باید تایید صلاحیت شوید یعنی اگر سابقه بدی داشته باشید رد صلاحیت می شوید و نام شما در لیست سیاه قرار می گیرد.
البته، شما می توانید پس از ورود به پنل کاربری خود درخواست تجدید نظر دهید، که به معنای درخواست بررسی صلاحیت فردی است.

(البته برای این درخواست باید برای تشکیل پرونده به دادگاه مراجعه کرد و مدارکی از جمله برائت به دادگاه، سندی مبنی بر اجرای حکم صادره از دادگاه، سندی مبنی بر اینکه پرونده سوء سابقه است. بسته شده و یا هر مدرکی که نشان دهد مشکل سوء سابقه رفع شده است به همراه درخواست تجدیدنظر آن را به آدرس ایمیل وب سایت Enmad به آدرس [email protected] ارسال کنید.)

یکی از شرایط اصلی دیگر برای تهیه این محصول این است که حداقل 18 سال سن داشته باشید.
در قوانین قبلی داشتن کارت سربازی مهم بود اما الان این قانون کنار گذاشته شده است.

برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید:

121-2842886776 برای تماس مستقیم

1903388811012 (فقط چت واتساپ)

پست الکترونیک: [email protected]

تاثیر نماد اعتماد الکترونیکی بر قدرت وب سایت شما

دیدگاهتان را بنویسید

Scroll to top