سئوی محلی یا سئوی محلی و ترفندها


سئوی محلی و چالش ها در طول همه گیری کووید-19:

پس از همه گیر شدن این بیماری و بحران های ناشی از آن، افراد زیادی به اهمیت سئوی محلی پی بردند و بسیاری از افراد و صاحبان مشاغل به این ویژگی در دنیای بهینه سازی موتورهای جستجو توجه کردند.
با توجه به اینکه بیماری کووید-19 در سراسر جهان به یک اپیدمی تبدیل شده است، بسیاری از سیاستمداران تلاش کرده اند تا با قرنطینه خانگی این بیماری را کنترل کنند، اگرچه شیوع این بیماری باعث نگرانی و مرگ بسیاری از مردم در سراسر جهان شده است، اما از منظر دیگری هم قابل بررسی است. بیایید نگاهی به آن بیندازیم و اثرات مثبت آن را ببینیم.
یکی از پیامدها و اثرات این رویداد این بود که بسیاری از مردم متوجه شدند که می توانند نیازهای خود را از طریق اینترنت تامین کنند و این فرصت شگفت انگیزی را برای مشاغل محلی ایجاد می کند که بتوانند به طور موثر از آن استفاده کنند.
موتورهای جستجو به خصوص گوگل برای این نوع پرس و جوهای محلی طرحی را طراحی کرده اند تا زمانی که کاربر در یک موقعیت جغرافیایی خاص به دنبال نیاز خود می گردد، گوگل بتواند نتایج مربوطه را به کاربر نشان دهد.
موتور جستجوی گوگل برای ارائه نتایج دقیق تر با توجه به IP (موقعیت جغرافیایی هر کاربر) الگوریتمی به نام الگوریتم کبوتر را به هسته مرکزی خود اضافه کرد که تا به امروز دستخوش تغییرات زیادی شده است.

5.5 – (1 امتیاز)


بازدید از پست: 551

سئوی محلی یا سئوی محلی و ترفندها

دیدگاهتان را بنویسید

Scroll to top