معرفی ویژگی‌های پیام‌رسانی جدید WhatsApp برای کمک به کسب‌وکارها


ویژگی جدید واتس اپ چگونه به کسب و کارها کمک می کند؟

در 2014 میلادی، شرکت فیس بوک با مجموع 19 میلیارد دلار او موفق به خرید پیام رسان واتس اپ شد.
امروزه واتس اپ به عنوان یکی از پیام رسان های محبوب شناخته می شود که کاربران زیادی در سراسر جهان از این نرم افزار استفاده می کنند.
فیسبوک پس از خرید واتس اپ تصمیم گرفت تا با توسعه استراتژی های جدید با افزودن تبلیغات به استوری های واتس اپ درآمد خود را افزایش دهد. اما به دلیل حفظ حریم خصوصی قوی نرم افزار واتس اپ، اجرای این ساختار از دید تیم فیسبوک کمی سخت و غیرممکن به نظر می رسید و بررسی های انجام شده باعث شد فیس بوک از اجرای استراتژی جدید خود در نرم افزار واتس اپ صرف نظر کند.
تیم توسعه واتس اپ هم اکنون در حال برنامه ریزی برای طراحی و پیاده سازی ویژگی های جدید برای این پیام رسان محبوب است و هزینه ارائه این ویژگی های جدید را از کاربران دریافت می کند.
در این مقاله در آژانس دیجیتال مارکتینگ منتشر شده است راه DM در نظر داریم لحظات مهم و جدیدی را در خصوص توسعه و گسترش نرم افزار واتس اپ به شما عزیزان تقدیم کنیم.

افزایش محبوبیت و رشد مسنجرهای واتس اپ در سال 2020

در پی بررسی ها، تیم WhatsApp اعلام کرد که در سال 2020 بیش از 175 میلیون کاربران از نسخه تجاری واتس اپ استفاده می کنند و از طریق این نرم افزار بین مخاطبان خود پیام رد و بدل می کنند. این آمار نشان می دهد که مردم بیش از گذشته از پیام رسان واتس اپ استفاده می کنند.
علاوه بر این، بررسی ها نشان می دهد که نسخه واتس اپ (تجاری واتساپ) نیز در میان آنها قرار دارد مصرف کنندگان هندی او بیشترین آمار استفاده را دارد و توجه آنها را به خود جلب کرده است.

فیس بوک می گوید:

در این آپدیت ها و تغییرات روش هایی را ارائه می دهیم تا کاربران نسخه نرم افزار واتس اپ (کسب و کارهای واتساپ) بتوانند از طریق این نرم افزار موجودی محصولات خود را بررسی کنند و به راحتی محصولات خود را به کاربران خود بفروشند.
این به کسب و کارهای کوچک اجازه می دهد تا فروش محصولات خود را بیش از گذشته مدیریت کنند و درآمد ماهانه خود را افزایش دهند.

توسعه و گسترش ابزارهای مرتبط با تجارت الکترونیک در واتس اپ فرآیندی منطقی است و با امکانات بیشتر، مدیریت فروش توسط این پیام رسان ها قابل کنترل است.
واتس اپ در حال حاضر به دنبال راهی برای ذخیره و نگهداری اطلاعات کاربران خود است و قصد دارد از زیرساخت و میزبانی امن فیس بوک برای این ویژگی استفاده کند.
واتس اپ می گوید با افزودن این قابلیت می تواند برای کاربران و کسب و کارها راحتی ایجاد کند تا بتوانند خدمات خود را به درستی مدیریت کنند و تعامل بیشتری با کاربران داشته باشند.
این اجازه می دهد تا انعطاف پذیری بیشتری داشته باشید مدیریت کسب و کار و شفافیت در ارتباطات شرکت
علاوه بر این واتس اپ در خبر منتشر شده خود اعلام کرد که استفاده از امکانات جدید این نرم افزار هزینه هایی را برای کاربران به همراه دارد، قیمت دقیقی برای دریافت این سرویس هنوز مشخص نشده است و در آینده اعلام خواهد شد.
اما ممکن است تعجب کنید که آیا مشاغل می توانند برای دریافت خدمات خود به واتس اپ هزینه بپردازند؟
در پاسخ به این سوال باید بگوییم که شرکت های زیادی هستند که حاضرند برای مدیریت بهتر و گسترش کسب و کار خود هزینه پرداخت کنند.
شرکت فیس بوک وی امیدوار است واتس اپ بتواند به یک پیام رسان مهم و جامع تبدیل شود و کاربران آن بتوانند به راحتی کارهای روزمره خود را با کمک این نرم افزار انجام دهند. گسترش این فناوری می تواند تحول عظیمی را در کشورهای هند و اندونزی که هسته اصلی ارتباطات هستند ایجاد کند.

خلاصه

به تازگی شرکت واتس اپ در نظر دارد با افزودن ویژگی های جدید خدمات ویژه ای را به کاربران خود ارائه دهد. واتس اپ اعلام کرده است که با گسترش امکانات خود قصد دارد به کسب و کارها کمک کند تا بتوانند کسب و کار خود را با استفاده از امکانات جدید واتس اپ اداره کنند و تعامل بیشتری با کاربران خود برقرار کنند.
لازم به ذکر است که واتس اپ اعلام کرده است که دسترسی به امکانات جدید این نرم افزار هزینه هایی را برای کاربران به همراه دارد که در حال حاضر اطلاعات هزینه آن اعلام نشده است.

امیدواریم در این مقاله توانسته باشیم اطلاعات مرتبطی در زمینه فناوری های نوین و به روز رسانی آنها را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد و می توانید با به اشتراک گذاری این مقاله ما را در افزایش سطح دانش افراد شاغل در زمینه کامپیوتر و فناوری های نوین یاری نمایید.

امتیاز شما برای این پست


بازدید پست: 2,588

معرفی ویژگی‌های پیام‌رسانی جدید WhatsApp برای کمک به کسب‌وکارها

دیدگاهتان را بنویسید

Scroll to top