مجله اینترنتی

خبرهای روز دنیای آنلاین

چهارمین اجلاس دیجیتال مارکتینگ دهبان برگزار شد


به گزارش روابط عمومی آکادمی دیجیتال مارکتینگ دهبان؛ چهارمین نشست تخصصی حوزه های مختلف دیجیتال مارکتینگ به منظور ارتباط کارشناسان دیجیتال مارکتینگ با منابع انسانی سازمان های مطرح در روز پنجشنبه 9 تیرماه برگزار شد. این رویداد با حضور اساتید آکادمی و مدیران سازمان های مختلف در هتل پارسیان اوین برنامه ریزی و اجرا شد که مورد استقبال بی نظیری قرار گرفت.

در ابتدای جلسه مهمانان مورد استقبال موسس آکادمی دیجیتال مارکتینگ جناب آقای دکتر دهبان قرار گرفتند.

پس از استقبال دکتر دهبان با دعوت از جناب آقای محمد باکر مرادی موسس کلینیک تجارت سینائیتیک شاهد سخنرانی تحلیل رفتار با روش دیسک بودند.

به گفته دکتر مرادی، روش دیسک برگرفته از 4 حرف است که هر کدام بیانگر مجموعه ای از حالات خاص در فرد است که بر شناخت رفتار خود و دیگران تمرکز دارد. این روش یکی از بهترین روش‌های رفتاری موجود است که با درک کامل آن می‌توان ابتدا درباره خود آموخت و سپس از آن برای برقراری ارتباط مؤثرتر با دیگران و تبدیل آن به انعکاس بهتر زندگی استفاده کرد.

در ادامه جلسه و در پایان سخنان دکتر مرادی به پنل فریلنسینگ در حوزه دیجیتال مارکتینگ پرداخته شد.

در این قسمت از جلسه آقایان پارسا کاکویی (پنل لیدر و کارشناس بازاریابی محتوا) و شراگیم مرادی (کارشناس تبلیغات آنلاین)، محمدرضا فهیمی (کارشناس اینستاگرام)، مسعود الوحیمی (کارشناس سئو) و هر یک در مورد تجربه و نحوه کار آنها را به عنوان یک فریلنسر توضیح دادند.

پس از پایان سخنرانی، استراحت کوتاهی کردند و فرصتی فراهم شد تا مدیران سازمان و دانشجویان دیجیتال مارکتینگ گفتگوی کوتاهی برای آشنایی با مدیران و دانشجویان داشته باشند.

در ادامه جلسه پنل منابع انسانی، آقای امید روشناس با سمت (مدیر منابع انسانی آکادمی دهبان و مدیر فروش سابق ماهان، زایس و …)، شهروز شفیعی (معاون بازاریابی تارا و معاون سابق مدیر دیجیتال مرکز ایران نوین) ، مسعود آموزگار (مدیر بازاریابی دیجیتال آسان پرداخت)، محسن سلمان (مدیر جذب همراه اول)، کامیار اسماعیلی (عضو هیئت مدیره شهرک صنعتی عباس آباد و مدیرعامل صنایع غذایی کامیار) در خصوص جذب نیروی متخصص در دیجیتال مارکتینگ و نحوه کار با آنها، استفاده از قدرت دیجیتال مارکتینگ در سازمان ها، چه شاخص هایی را باید در نظر گرفت.

در قسمت بعدی جلسه آقای مهرداد نوری مدیر بازاریابی آکادمی دهبان به معرفی باشگاه دیجیتال مارکتینگ پرداخت; هدف از ایجاد باشگاه، تشکیل انجمن ها و شناسایی کارشناسان توانمند در بین دانشجویان دیجیتال مارکتینگ و معرفی آنها به سازمان های مختلف است.

پس از افتتاح و معرفی باشگاه دیجیتال مارکتینگ، از آقای شایان پسران کارشناس برندینگ شرکت سکان دعوت شد و در مورد بازاریابی حفظ و نگهداری که تاثیر مثبتی بر فروش مجدد مشتریان فعلی در بازار دارد صحبت کرد.

در آخرین لحظات جلسه جناب آقای حسین سیف (کارشناس تبلیغات آنلاین) نرم افزار آنالیز را ارائه نمودند و توضیح دادند که داده های وب سایت چگونه تحلیل می شود و چه معیارهایی برای تحلیل وب سایت مهم و ضروری است.

سپس مجری جلسه به مهمانان عزیز دستور داد تا ناهار بخورند.

بیشتر بخوانید:  ما را در نسل‌کشی شریک نکنید / اقدامات خود را به نام ما انجام ندهید

چهارمین اجلاس دیجیتال مارکتینگ دهبان برگزار شد

دیدگاهتان را بنویسید

Scroll to top