چگونه با پیاده روی سریع وزن کم کنیم؟ 7 راه برای کاهش وزن تضمین شده با پیاده روی روزانه


گاهی اوقات از ورزش های سنگین برای کاهش وزن استفاده می شود، اما در برخی موارد فقط با پیاده روی کاهش وزن قابل توجهی را می توان به دست آورد. همانطور که می دانید پیاده روی راهی آسان و مقرون به صرفه برای کاهش وزن است.

وقتی سبک زندگی شما طوری است که بیشتر روز پشت میز هستید، باید این گزینه را در برنامه روزانه خود قرار دهید. پیاده روی علاوه بر کمک به کالری سوزی، بهترین راه برای کاهش سطح استرس است. هر چه استرس کمتری داشته باشید، کاهش وزن آسان تر است.

در این مقاله به بررسی این مشکل خواهیم پرداخت چگونه با پیاده روی وزن کم کنیم. پس با ما همراه باشید.


  1. روزانه 15000 قدم بردارید:

حالا مهم نیست چقدر پیاده روی در صورت انجام، می توانید این مقدار را افزایش دهید. برای کاهش وزن، 7 روز در هفته 15000 قدم بردارید.

نگران افزایش تدریجی تعداد مراحل نباشید. فقط شروع به کار کنید. با گذشت زمان، می توانید مسافت های بیشتری را طی کنید. افزایش تعداد قدم ها استرس و فشاری بر بدن ایجاد نمی کند. پس با خیال راحت برو

همچنین بخوانید : یک ساعت پیاده روی چند کالری می سوزاند؟

  1. سه بار در روز بیست دقیقه پیاده روی کنید:

داشتن سه بیست دقیقه پیاده روی به شما کمک می کند در طول روز به اهداف کاهش وزن خود برسید.

مطالعه ای که در دانشگاه واشنگتن انجام شد نشان داد افرادی که بعد از هر وعده غذایی 15 دقیقه پیاده روی می کردند نسبت به سایر افراد کنترل قند خون بهتری داشتند. این بدان معنی است که پیاده روی در زمان ناهار می تواند پرخوری و هوس شیرینی شما را کاهش دهد.


  1. سه بار در هفته روی تپه ها پیاده روی کنید:

بالا رفتن از تپه ها، مکان های مرتفع یا پله ها به شما کمک می کند عضله بیشتری بسازید. این باعث افزایش متابولیسم و ​​سوزاندن کالری بیشتر می شود. به همین دلیل بهتر است در برنامه هفتگی خود سه روز را به تپه نوردی یا مکان های مرتفع اختصاص دهید.


  1. از فواصل پیاده روی با قدرت استفاده کنید:

قدم زدن در فواصل یک دقیقه ای می تواند ضربان قلب شما را افزایش دهد و کالری بیشتری بسوزاند. هنگامی که بتوانید این فواصل قدرت را به برنامه منظم پیاده روی خود اضافه کنید، می توانید سرعت و مدت زمان آن را نیز افزایش دهید.

همچنین بر روی چرخاندن و چرخاندن بازوی خود با سرعت بیشتر تمرکز کنید. حرکت بیشتر بازو به شما کمک می کند کالری بیشتری بسوزانید و قدرت شانه های خود را افزایش دهید.

همچنین بخوانید : برنامه پیاده روی برای کاهش وزن

  1. تمرینات وزن بدن را به پیاده روی روزانه خود اضافه کنید:

تنها راه رفتن برای کاهش وزن نگه ندارید هنگام راه رفتن، هر بلوک را متوقف کنید و تمرین اسکات را 5-20 بار تکرار کنید. تمام تمرینات با وزن بدن ضربان قلب شما را بالا می برد و به شما کمک می کند عضله بیشتری بسازید.


  1. کالری خود را در 1600 نگه دارید:

اگرچه نیازهای تغذیه ای شما به عوامل زیادی بستگی دارد، اما زنانی که از پیاده روی برای کاهش وزن استفاده می کنند، معمولا از یک رژیم غذایی 1200-1600 کالری پیروی می کنند که سرشار از پروتئین است.

اگر تمرکز اصلی شما در ورزش روزانه پیاده روی با شدت کم است. رژیم غذایی شما نیز باید با این موضوع هماهنگ باشد. حتی اگر سطح فعالیت شما افزایش یافته است، برای کاهش وزن باید کالری دریافتی خود را کاهش دهید.


  1. از مسیرهای طولانی استفاده کنید:

شاید قبلاً این را شنیده باشید. پیاده روی طولانی مدت به کاهش وزن سریعتر کمک می کند. با گذشت زمان، افزایش مسیر تفاوت بزرگی ایجاد خواهد کرد. آن را به خاطر بسپار.


تاثیر پیاده روی در افزایش طول عمر انسان

پیاده روی

اگر برای انجام تمرینات یک ساعته خود را تحت فشار قرار داده اید و هنوز به نتایج مورد نظر خود نرسیده اید، خبر خوبی داریم: طبق تحقیقات جدید منتشر شده در مجله آمریکایی تغذیه انتقادی، تنها 20 دقیقه پیاده روی سریع هر کدام روز می تواند به شما کمک کند بدون توجه به وزن شما طولانی تر زندگی کنید. اگر باور ندارید مطالب زیر را بخوانید.

محققان اطلاعات بیش از 334000 مرد و زن اروپایی را در دهه چهارم و پنجم زندگی خود تجزیه و تحلیل کردند و قد، وزن و دور کمر آنها را اندازه گرفتند.

آنها از شرکت کنندگان در مورد میزان فعالیت اوقات فراغت، تعداد ساعاتی که در هفته به انجام فعالیت هایی مانند دویدن سبک و دوچرخه سواری می گذرانند و میزان فعالیت بدنی در مشاغلشان که بی تحرکی (مثلاً کارمندان اداری)، ایستاده (مثلاً آرایشگاه) بود، سؤال کردند. ، کارهای فیزیکی (مانند پرستاری) یا کارهای سنگین یدی (مانند کارهای ساختمانی).

محققان فعالیت های تفریحی و شغلی شرکت کنندگان را ترکیب کردند و آنها را در 4 گروه فعال، نسبتاً فعال، نسبتاً غیرفعال و غیرفعال قرار دادند.

12 سال بعد، محققان اطلاعاتی در مورد تعداد شرکت کنندگانی که از شروع مطالعه فوت کرده بودند و علت مرگ جمع آوری کردند. نتیجه، تعجب آور نیست، این است که هرچه افراد فعال تر باشند، خطر مرگ کمتر می شود.وقتی محققان گروه نسبتاً غیرفعال را با گروه غیرفعال مقایسه می کنند، چیزها جالب تر می شوند. میزان مرگ و میر در گروه نسبتاً غیرفعال 20 درصد کمتر از گروه غیرفعال بود.

محققان می گویند که اگر در گروه غیرفعال هستید، زمان زیادی طول نمی کشد تا بخشی از گروه نسبتاً غیرفعال شوید. پس با انجام موارد زیر احتمال مرگ خود را تا حد زیادی کاهش دهید: کافی است روزی 20 دقیقه پیاده روی کنید. منتظر چی هستی؟ بند کفش های ورزشی خود را ببندید و شروع کنید.

چگونه با پیاده روی سریع وزن کم کنیم؟ 7 راه برای کاهش وزن تضمین شده با پیاده روی روزانه

دیدگاهتان را بنویسید

Scroll to top