6 روش برای یادگیری پرداخت به ازای تبلیغات کلیکی (PPC) برای مبتدیان


در اینجا 6 استراتژی برای ورود به بازار PPC آورده شده است

اگر به موضوعات علاقه مند هستید دیجیتال مارکتینگ و سئو اگر صاحب وب سایت هستید، حتما تا به حال کلمه PPC را شنیده اید. PPC مخفف Pay Per Click و به معنای پرداخت به ازای هر کلیک کاربر است.
گاهی اوقات ممکن است پیش بیاید که بخواهید کسب و کار خود را در اینترنت تبلیغ کنید. تا با ارائه راهکار بتوانید کاربران وب سایت خود را افزایش دهید یا محصولات خود را بیشتر بفروشید.
اگر به تازگی قصد کسب اطلاعات در زمینه تبلیغات کلیکی (PPC) را دارید، در این مقاله که در آژانس دیجیتال مارکتینگ راه دی ام منتشر شده است، قصد داریم نکات مهمی را به شما بگوییم.
با پیشرفت تکنولوژی و رشد کسب و کارهای آنلاین، این روزها بازاریابی اینترنتی دائما در حال رشد و تغییر است.
اکثر صاحبان وب سایت و کسب و کارهای آنلاین به دنبال افرادی هستند که بتوانند در زمینه بازاریابی و فروش محصولات خود در اینترنت به آنها مشاوره دهند. در زیر با معرفی ۶ روش به شما آموزش می دهیم که چگونه می توانید اطلاعات خود را در زمینه تبلیغات کلیکی افزایش دهید.

1- استفاده از فرصت یادگیری

در گذشته به دلیل نبود منابع معتبر، فرصت یادگیری بسیار کم بود. و افرادی که به عنوان مدیر در بخش تبلیغات یک شرکت مشغول به کار بودند مجبور شدند به عنوان محقق روش های مناسب تبلیغات را شناسایی کنند.
امروزه پلتفرم های پیشرفته زیادی در زمینه تبلیغات کلیکی یا PPC وجود دارد که با یادگیری آن ها می توانید به راحتی تبلیغات کلیکی یا کمپین PPC خود را شروع کنید.
همچنین شرکت در کلاس های آموزشی مختلف می تواند به افزایش سطح دانش شما در زمینه تبلیغات PPC کمک شایانی کند.
در زیر شما را با چند پلتفرم مختلف برای اجرای تبلیغات PPC آشنا می کنیم.

  1. تبلیغات گوگل
  2. تبلیغات پینترست
  3. تبلیغات فیسبوک
  4. تبلیغات پینترست
  5. تبلیغات آمازون
    با مطالعه مدارک منتشر شده توسط هر یک از شرکت های فوق می توانید روش کار آنها را بیاموزید استراتژی مناسب حرفه خود را اعمال کنید.

2- استفاده از تجربه افراد متخصص و درس گرفتن از اشتباهات افراد

اشتباهات رایج در تبلیغات PPC می تواند برای شما هزینه زیادی داشته باشد. تنظیمات نامناسب پلتفرم های مختلف تبلیغات کلیکی، هنگام ایجاد تنظیمات تبلیغات کلیکی، و همچنین تعیین استراتژی های نامناسب می تواند زمان و هزینه برای نابود کردنت
نظارت به موقع عملکرد و شناسایی دقیق تبلیغات مرتبط با کسب و کار شما می تواند از هدر رفتن هزینه ها جلوگیری کند.
انتخاب اشتباه کلید واژه ها با این نوع تبلیغات نمی توانید نتایج خوبی از کاربران خود بگیرید و هزینه های شما هدر می رود. انتخاب صحیح کلمات کلیدی در تبلیغات کلیکی نقش بسیار مهمی در نرخ تبدیل و نرخ بازدید کمپین تبلیغاتی شما دارد.
بهتر است برای ایجاد تبلیغات خود از قبل اهداف کسب و کار و مشتریان خود را بشناسید و سعی کنید با مطالعه منابع آموزشی مختلف و همچنین بررسی تجربیات شخصی دیگران و اشتباهاتی که انجام داده اند نکاتی را یاد بگیرید.

3- آموزش دیگران

تدوین و ایجاد استراتژی مناسب در تبلیغات کلیکی یکی از روش های مهم کاری است که بیش از پیش مورد توجه صاحبان شرکت ها قرار گرفته است. کسب و کارهای آنلاین قرار داده شده
این اتفاق باعث شده تا شرکت ها و متخصصان تبلیغات کلیکی دائما اطلاعات خود را به روز کنند و اطلاعات جدید منتشر شده را بیاموزند.
اشتباهات زیادی در گذشته مرتکب شد زیرا مردم با این زمینه کاری آشنا نبودند و همه نگران کلاهبرداری شدن و از دست دادن پول خود برای اجرای تبلیغات متناسب با تجارت خود بودند.

4- آموزش تغییرات و به روز رسانی ابزارهای پرداخت به ازای کلیک (PPC).

روش ها و ساختار ایجاد حساب های کاربری در پلتفرم های مختلف مانند گوگل ادوردز، مایکروسافت ادوردز و غیره. به طور مداوم به روز می شوند.
این تغییرات باعث می شود که شما دائماً اطلاعات جدید را یاد بگیرید تا بهترین نتیجه را بگیرید تا بتوانید با ساختار ایجاد کمپین های تبلیغاتی کلیکی آشنا شوید.
گاهی اوقات تغییرات جدید در نحوه کار این ابزارها منجر به تغییراتی در تنظیمات حساب تبلیغاتی شما می شود. یکی از چالش های شما یادگیری تغییرات ایجاد شده در پلتفرم های راه اندازی تبلیغات کلیکی است.

5- پیگیری رفتار و تغییرات کاربر

رفتار کاربران شما ممکن است در طول زمان تغییر کند.
به عنوان مثال، در چند سال گذشته بیشتر جستجوهای افراد در لپ تاپ انجام می شد، اما اکنون بیشتر جستجوها در دستگاه های تلفن همراه انجام می شود.
با تغییرات ایجاد شده در سبک زندگی افراد، رویدادها و حوادث، رفتار کاربران شما می تواند تغییر کند.
به عنوان مثال، شیوع بیماری کرونا باعث شده است که اکثر مردم بتوانند بسیاری از نیازهای خود را با استفاده از وب سایت ها و خدمات آنلاین ارائه شده توسط شرکت های آنلاین برطرف کنند.
عوامل زیادی می توانند بر رفتار مصرف کننده تأثیر بگذارند، ما با هم به برخی از آنها خواهیم پرداخت.

  • تغییر در استفاده از پلتفرم ها و نرم افزارها
    (به عنوان مثال، بسیاری از کاربران وب سایت فیس بوک به مرور زمان به نرم افزار تیک توک مهاجرت کردند.)
  • کلمات اجتماعی پرطرفدار و پرطرفدار
    (کاربران می توانند اخبار مربوط به شایعات مختلف، اخبار ورزشی و حواشی افراد مشهور مختلف را بر اساس اتفاقات رخ داده ردیابی کنند.)
  • کلمات محبوب و پرطرفدار در سطح جهانی
    (تغییرات آب و هوا، فناوری های مخرب و غیره)
  • کلمات سیاسی پرطرفدار و محبوب
    (مثل انتخابات و…)

6- شرکت در کنفرانس ها و رویدادهای PPC یا کلیک بر روی تبلیغات

همکاری با افراد مختلف فعال در این زمینه، شرکت در دوره ها و کلاس های مختلف، کلاس ها و وبینارها می تواند به رشد و پیشرفت شما در این زمینه کاری کمک زیادی کند.
شرکت در گفتگوهای مختلف در لینکدین، توییتر و غیره. و ایجاد تعاملات مختلف می تواند به شما در پیشرفت در این مسیر کمک کند.

خلاصه

تدوین استراتژی و روش های مناسب برای اجرای تبلیغات کلیکی یکی از مهم ترین چالش های بازاریابان اینترنتی است. همچنین به‌روزرسانی مداوم ابزارها و پلتفرم‌های تبلیغات کلیکی از دغدغه‌های مهم متخصصان این حوزه است.
شاید پس از شنیدن اخبار مختلف و مزایای اجرای این نوع تبلیغات تصمیم گرفته اید اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهید.
در این مقاله با ارائه 6 راهکار به شما دوستان عزیز آموزش داده ایم که چگونه می توانید دانش خود را در زمینه ایجاد کمپین های تبلیغاتی افزایش دهید و با چالش ها روبرو شوید. امیدواریم در این مقاله توانسته باشیم اطلاعات مناسبی را برای بهبود سئوی وب سایت خود در اختیار شما قرار دهیم و بتوانید این مقاله را برای افزایش سطح دانش افراد فعال در این زمینه به اشتراک بگذارید. سئو و بازاریابی دیجیتال به ما کمک کن

5.5 – (2 امتیاز)


بازدید پست: 2757

6 روش برای یادگیری پرداخت به ازای تبلیغات کلیکی (PPC) برای مبتدیان

دیدگاهتان را بنویسید

Scroll to top