آتش‌سوزی در ارتفاعات دوزین مینودشت


به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، رییس سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان گفت: آتش‌سوزی که در ارتفاعات شهر دوزین از توابع شهرستان مینودشت در شرق این استان رخ داده‌ بود، مهار شد.

محمد برزعلی اظهار کرد: به منظور بررسی آخرین وضعیت اقدامات انجام شده، پس از جاری شدن سیلاب هفته گذشته در این منطقه حضور داشتیم که از آتش‌سوزی مطلع‌ شدیم.

لحظه ورود طوفان وحشتناک شن به گنبد + فیلم

وی بیان کرد: پس از اطلاع از آتش‌سوزی با حضور در منطقه، بررسی‌های اولیه حکایت از آن داشت که وسعت آتش‌سوزی زیاد نیست که با کمک نیروهای مردمی، هلال احمر، منابع طبیعی و جهاد کشاورزی برای مهار آتش‌سوزی اقدام شد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی گلستان‌ گفت: بررسی‌ها نشان می‌دهد، عوامل غیرطبیعی با توجه به خشک بودن منطقه و گرمای هوا، سبب وقوع آتش‌سوزی شده که علت دقیق آن نیازمند بررسی بیشتر است.

برزعلی ادامه داد: با توجه به سخت گذر بودن منطقه، با پیاده‌روی حدود ۲ کیلومتری، اکنون ۱۵ نفر از نیروهای مردمی برای اطفا کامل آتش در منقطه حضور دارند تا از شعله‌ور شدن و گسترش احتمالی آتش جلوگیری کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گلستان نیز گفت: براساس آخرین اخبار دریافتی از فرماندار شهرستان مینودشت، آتش در سه نقطه به صورت جزیی بوده است.

نعمت‌الله حاجی‌زاده نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سطح و میزان این حادثه تا این لحظه مشخص نیست و منتظر جمع‌بندی از سوی فرمانداری شهرستان هستیم.

وی افزود: چنانچه آتش‌سوزی در حد شهرستان و در وسعت کم باشد از ظرفیت شهرستان و در صورت نیاز با توجه به حجم اتش از ظرفیت استانی استفاده خواهد شد.

آتش‌سوزی در ارتفاعات دوزین مینودشت

دیدگاهتان را بنویسید

Scroll to top