چند لحظه جالب از ازدواج بهرام رادان و مینا مختاری


من گزارش میدم اخبار اقتصادی با ذکر بهترین ها ازدواج بازیگران زن و دیگر چهره های سرشناس با جنجال روبرو شده و تصاویر و اخبار آنها را روی آنتن می برد. این کاملا طبیعی است و همه می خواهند بدانند چنین مراسم مهمی برای ستاره ها چگونه پیش می رود؟ چه می پوشند و چه سبکی را انتخاب کرده اند؟ چندی پیش ویدیویی از مراسم عقد بهرام رادان در شبکه های اجتماعی دست به دست شد که یک مراسم عروسی پرشور و مجلل را نشان می دهد. رادان پس از محمدرضا گلزار، این بار زیر نگاه تیزبین و انتقادی مخاطبان و کاربران اینترنتی قرار گرفته و گویی برخلاف مورد قبلی، این بازیگر سرشناس بیشتر در دل همه جای گرفته است. با ما همراه باشید تا نگاهی به استایل بهرام رادان و همسرش در مراسم عقدشان داشته باشیم.

مینا مختاری با لباس عروس

مختاری یکی از وبلاگ نویسان مشهور شبکه های اجتماعی است و در زمینه مد فعال است. او برند خود میمو را تاسیس کرد و یکی از زنان فعال در زمینه استایل و لباس است. او در مراسم عروسی خود دو لباس به تن داشت که در ادامه نگاهی به هر کدام خواهیم انداخت.

پیراهن عروس با دم بلند و سیلوئت بال

لباس عروس کار خودش و ستاره میران است. هر دو لباس شیک و زیبا بودند و جلوه خاصی داشتند و علاوه بر طراحی خوب، کیفیت و دوخت بالایی داشتند. اولین لباسی که در عکس بالا می بینید با دامن پف کرده و توری به تن عروس خانم که پاهای بلند و نیم تنه بلندی دارد، کاملا می چسبید. کسانی که نیم تنه بلندی دارند می توانند با کوتاه کردن قسمت بالای لباس از اندام واقعی و پایین لباس، تعادل را به استایل خود بازگردانند. این موضوعی است که در سبک مینا مختاری نیز دیده می شود. این لباس عروس نیز بسیار پوشیده بود و به نظر می رسد به دلیل محافظه کاری زاده شهرت، چنین طرحی اندیشیده شده است.

لباس عروسی غوطه ور با شبح ماهی یا پری دریایی

لباس دیگر همسر بهرام رادان طرح پری دریایی یا ماهی بود. این لباس نیز متناسب با ظرافت اندام او بود و به وضوح برای گرفتن عکس های غیررسمی و پویا تر استفاده می شد. در عکس بالا، عروس را در کنار داماد می بینید که با عینک آفتابی تزیین شده است. این عینک زدن که به تازگی وارد سبک عروس و دامادها شده است، یکی از آن گرایش هایی است که احتمالاً با نگاه انتقادی (با کنایه نخوانید) نسل های آینده مواجه خواهد شد. استفاده از چنین لوازمی کمی بیهوده است و البته این فقط نظر شخصی نویسنده این سطور (یعنی من) است. نظر شما در مورد استفاده از اکسسوری هایی مانند عینک دودی در سبک عروس و داماد چیست؟

بهرام رادان با کت و شلوار عروس

مراسم ازدواج رادان و همسرش که یکی از وبلاگ نویسان معروف شبکه های اجتماعی است در هتلی در گرجستان برگزار شد. رادان یکی از بازیگران درجه یک ایرانی است و سابقه بازی در طیف وسیعی از آثار درخشان را در کارنامه دارد. او با بسیاری از کارگردانان مطرح همکاری داشته است و با وجود اینکه دیگر در اوج جوانی نیست، اما همچنان با حضور در آثار معروفی چون سریال جیران در کانون توجه قرار دارد و از چشم مخاطبان غافل نشده است. بازیگر ناصرالدین شاه در روز داماد بسیار آراسته و قابل قبول ظاهر شد و نشان داد مثل همیشه اصول آراستگی و مد را می داند.

در هیچ مراسم و موقعیتی شاهد لباس پوشیدن یا رعایت نکردن قانون لباس توسط بهرام رادان نیستیم. بدیهی است که چنین فردی برای مراسم عروسی خود سنگ تمام نمی گذارد و بهترین استایل های ممکن را برای خود آماده می کند.

نگاهی به لباس داماد

بهرام رادان برای مراسم عروسی از تاکسیدو استفاده کرد که توسط بازلی طراحی و تهیه شده بود. این تاکسیدو خیاطی بسیار شیک و دوختی داشت و کیفیت آن را می توان در عکس های تار این عروسی حس کرد. یکی از مهم ترین نکات برای جلوه بهتر کت و شلوار، کیفیت دوخت آن است. در طراحی کت خلاقیت چندانی وجود ندارد و در واقع نسخه کلاسیک آن زیباتر از هر طرح دیگری به نظر می رسد.

بنابراین اگر می خواهید کت و شلوار مراسم مهمی مانند روز عروسی تان در اندام و قد شما زیبا باشد، بهتر است به دوخت آن و کیفیت پارچه آن توجه کنید. تاکسیدو بهرام رادان خوش دوخت بود و تناسب داشت. در سبک او هیچ ایراد و انتقادی وجود ندارد. شاید بهتر بود پاپیون کوچکتر و کوچکتر انتخاب می شد تا جلوه بهتری در ناحیه گردن و یقه دیده شود.

سرانجام

با نگاهی به مراسم عروسی و سبک سلبریتی ها، می توانید با آگاهی از ترندهای روز، الهام زیادی بگیرید. این دسته از افراد برای قسمت های مختلف مراسم خود از حضور افراد حرفه ای بهره می برند و همین امر تماشای دستانشان را جذاب و مفید می کند. نظر شما در مورد استایل بهرام رادان و مینا مختاری در روز ازدواجشان چیست؟ نظری در مورد پوشش آنها دارید؟ ما را بروز نگه دار. به استایل این زوج چه عددی از 10 امتیاز می دهید؟

چند لحظه جالب از ازدواج بهرام رادان و مینا مختاری

دیدگاهتان را بنویسید

Scroll to top