آخرین پیش بینی هوا / امروز در این مناطق بارش باران و وزش باد پیش بینی می شود


به گزارش اختاز نیوز به نقل از ایرنا، بر اساس نقشه ها و پیش بینی های سینوپتیک، امروز جمعه 31 اردیبهشت ماه در مناطق خراسان شمالی، خراسان رضوی، شمال غرب آذربایجان، شمال شرق آذربایجان، اردبیل، گیلان، مازندران و … همچنین ارتفاعات البرز در قزوین، البرز، در تهران و سمنان بارش شدید گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود.

در روز 30 اردیبهشت، پنجشنبه از شمال غرب رگبار باران پیش بینی می شود. بارش ها در خراسان رضوی و غرب مازندران شدید خواهد بود.

روز شنبه 31 اردیبهشت در برخی مناطق آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان، کردستان و کرمانشاه بارش باران خواهد بود.

روز یکشنبه 3 اردیبهشت ماه، بارش شمال غرب، غرب، جنوب غرب، سواحل غربی دریای خزر و استان های واقع در دامنه جنوبی البرز را فرا می گیرد.

در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه (24 و 25 اردیبهشت) بارش‌ها در این مناطق افزایش می‌یابد به طوری که میزان بارندگی روز دوشنبه دامنه‌ها و ارتفاعات مرکزی زاگرس مرکزی و سواحل شرقی دریای خزر را فرا می‌گیرد و روز سه‌شنبه نیز علاوه بر این مناطق، بخش هایی از شمال شرق و جنوب نیز در حال مطالعه است

بر اساس داده ها دمای هوا تا روز یکشنبه در نیمه غربی و از شنبه تا دوشنبه در نیمه شرقی کشور افزایش نسبی خواهد داشت.

وزش باد شدید امروز و فردا پدیده غالب در مناطق شرقی و جنوب شرقی کشور است که در برخی از این مناطق به ویژه منطقه زابل خیزش گرد و خاک را به همراه دارد و سرعت وزش باد از روز دوشنبه در نیمه غربی و روز سه شنبه افزایش می یابد. در اکثر نقاط کشور پیدا خواهید کرد

خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان تا ظهر شنبه مواج است.

بر اساس این گزارش، هوای تهران طی پنج روز آینده صاف، وزش باد، کمی ابر و بارش پراکنده و دمای بین 24 تا 30 درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.

آخرین پیش بینی هوا / امروز در این مناطق بارش باران و وزش باد پیش بینی می شود

دیدگاهتان را بنویسید

Scroll to top