برپایی اردوگاه حجاب و عفاف در نقاط گردشگری این استان


به گزارش اختاز نیوز به نقل از خبرگزاری مهر، امیر کرم زاده در نشست کمیته حجاب و عفاف استان اصفهان اظهار داشت: بی شک اصفهان در ایران و جهان به عنوان پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی شناخته شده است، از این رو نیاز است. حفظ شعائر مذهبی و اعتقادات مردم اصفهان به عنوان جامعه میزبان یک اصل شناخته شده در صنعت گردشگری است.

وی افزود: از امروز با همکاری همه نهادهای مسئول در امر حجاب و عفاف، اردوگاه حجاب و عفاف جاذبه های تاریخی و گردشگری اصفهان به طور رسمی آغاز به کار کرده و در تلاش هستیم تا از کسب و کار ارزشمند ستاد نوروزی 1403 استفاده کنیم. با جذب تمامی نهادهای اداری و انقلابی فعالیت خود را در زمینه فرهنگ سازی حجاب و عفاف در تمامی اماکن تاریخی و گردشگری انجام خواهیم داد.

جلسه کمیته حجاب و عفاف استان اصفهان با حضور مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان، فریبرز صارمی مدیرکل بازرسی و امور حقوقی استانداری اصفهان و حجت الاسلام محسن مظاهری دبیر ستاد امربهی معارف و ستاد امربهی معارف برگزار شد. منکار استان و جمعی از مدیران اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان به جای اداره کل بازرسی و امور حقوقی استان اصفهان تشکیل شد.

برپایی اردوگاه حجاب و عفاف در نقاط گردشگری این استان

دیدگاهتان را بنویسید

Scroll to top