تصویر جدیدی از رهبری در کتابخانه شخصی آنها


به گزارش اختاز نیوز به نقل از تسنیم، انتشارات انقلاب اسلامی وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه ای تصویر جدیدی از رهبر معظم انقلاب در کتابخانه شخصی ایشان منتشر کرده است:

این عکس همزمان با سی و پنجمین دوره نمایشگاه کتاب تهران همراه با بیانات معظم له درباره ارزش و اهمیت کتابخوانی منتشر شده است:

کتاب مجموعه ای از محصولات اندیشه، اندیشه، ذوق، هنر است. مجموعه ای از اکتشافات یک یا چند نفر است. استفاده از زاییده افکار انسان های مختلف را باید بسیار مهم بدانیم. این کتاب هدیه ای به ماست.” 1392/04/29

همچنین این نشریه اعلام کرد که به مناسبت ولادت حضرت معصومه (سلام الله علیها) و روز دختر هدیه ویژه ای به دختران حاضر در نمایشگاه خواهد داد.

جمعی از قاریان قرآن با رهبر انقلاب دیدار کردند

اختاز نیوز: در آستانه اجلاسیه بزرگ ابراهیمی و چند روز مانده به دیدار کارگزاران حج با حضرت آیت الله خامنه ای، جمعی از قاریان قرآن در مسیر سفر به حج با رهبر انقلاب دیدار کردند.

دختران عزیزی که در ساعات پایانی پنجشنبه 30 اردیبهشت و جمعه 31 اردیبهشت به نمایشگاه بین المللی کتاب تهران مراجعه می کنند، هدیه خود را از انتشارات انقلاب اسلامی در سالن اصلی راهرو شماره 6 دریافت کنند.

تصویر جدیدی از رهبری در کتابخانه شخصی آنها

دیدگاهتان را بنویسید

Scroll to top