معرفی بهترین برگزارکنندگان دوره MBA در ایران


دوره MBA یکی از دوره‌های تحصیلی پرطرف‌دار در دنیای امروز می‌باشد که می‌تواند هنر مدیریت کردن را به افراد بیاموزد. دوره مدیریت MBA (Master of Business Administration) به‌ عنوان یکی از دوره‌های آموزشی مدیریت پرطرف‌دار شناخته می‌شود. اگر بخواهیم به‌ صورت تخصصی صحبت کنیم، این دوره برای افرادی طراحی‌ شده که نیاز دارند تا دانش مدیریت را در بستر خاصی بیاموزند. افرادی که تحصیلات آکادمیک را در رشته‌های دیگر گذرانده‌اند، با استفاده از این دوره می‌توانند به‌ صورت کاملاً تخصصی، در رابطه با نحوه مدیریت اطلاعات کسب کنند و از اطلاعات کسب شده برای بهبود شرایط کسب‌ و کار خود بهره برند.

 رشته MBA چیست؟

پیشتر برای شما کمی در رابطه با دوره MBA صحبت کردیم، حال بهتر است که برای شما به ‌صورت کامل‌تر بگوییم که رشته MBA چگونه رشته‌ای است. گذراندن دوره MBA به معنی گذراندن کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی است‌. به عبارت ساده‌تر، شما با گرفتن مدرک  MBA، در واقع کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی را اخذ خواهید کرد و می‌توانید از آن در زمینه‌هایی که می‌خواهید بهره ببرید. با استفاده از علومی که در رشته MBA به علاقه‌مندان آموزش داده می‌شود، افراد می‌توانند مهارت‌های مدیریتی، فنی، و همچنین رهبری را به ‌طور کامل بیاموزند و از مهارت‌هایی که یاد گرفته‌اند، برای استخدام شدن در مرکز مورد نظرشان یا بهبود شرایط کسب ‌و کارشان بهره ببرند.

تاریخچه MBA 

تاریخچه رشته MBA به سال 1908 میلادی باز می‌گردد. همین موضوع نشان می‌دهد که این رشته به ‌عنوان یکی از قدیمی‌ترین رشته‌های مربوط به پیشرفت کسب ‌و کارها شناخته می‌شود که توسط دانشگاه‌ها و به ‌صورت آکادمیک پایه‌گذاری شده‌اند. در اوایل دهه 1900 بود که ایالات‌متحده آمریکا در مسیر صنعتی شدن قرار داشت و نیاز به رشته‌های مدیریتی بیش ‌از گذشته حس می‌شد. همین موضوع باعث شد تا دوره MBA برای اولین ‌بار توسط دانشکده مدیریت دانشگاه هاروارد پایه‌گذاری شود تا بتواند علم مدیریت نوین را به متقاضیان بیاموزد.

دوره MBA کجا خوبه؟

قاعدتاً شما به‌ عنوان علاقه‌مند برای گذراندن دوره MBA، نیاز دارید تا از میان خدمات دهندگان فعال در این زمینه، بهترین آن‌ها را انتخاب کنید. خوشبختانه با توجه به پرطرف‌دار بودن دوره‌های MBA و همچنین کاربردی بودن آن‌ها، خدمات دهندگان بی‌شماری سعی می‌کنند تا این خدمات را به علاقه‌مندان ارائه کنند. اما شما به‌ عنوان متقاضی گذراندن این دوره، باید حتماً قبل ‌از نهایی کردن تصمیم خود در رابطه با خدمات دهندگان فعال، تحقیقات لازم را انجام دهید و از میان آن‌ها، بهترین را انتخاب کنید.

مدت زمان دوره MBA

به این نکته توجه داشته باشید که مدت زمان دوره MBA، با توجه به سیاست‌ها و سیستم آموزشی خدمات ‌دهنده مورد نظر شما متفاوت می‌باشد. فاکتورهایی مثل حضوری بودن یا مجازی بودن  دوره، تعداد مدرسان، سرفصل‌های پوشش داده‌ شده، مدرک  MBA و … جزو آن دسته از فاکتورهایی هستند که تاثیر زیادی در مدت زمان دوره MBA دارند. معمولاً متداول‌ترین دوره‌هایی که به آموزش MBA می‌پردازند یک‌ساله و دوساله هستند. اما شما می‌توانید با توجه به نیاز خودتان این دوره‌ها را به‌ صورت فشرده شده و در مدت زمان کوتاه‌تری پشت سر بگذارید.

دوره MBA در کانادا و خارج از کشور 

پرطرف‌دار بودن و کاربردی بودن دوره MBA تنها به داخل ایران محدود نمی‌شود. اهمیت دوره MBA در سراسر جهان نمود پیدا کرده و همین موضوع باعث شده تا بسیاری از افراد علاقه داشته باشند تا این دوره‌ها را به‌ صورت تخصصی‌تر در خارج از کشور بگذرانند. دوره MBA در کانادا به‌ عنوان یکی از پرطرف‌دارترین و پر متقاضی ترین دوره‌های MBA شناخته میشود که افراد بسیار زیادی از سراسر جهان علی‌الخصوص ایران، از آن بهره می‌برند. معمولاً شرایط اخذ پذیرش این دوره‌ها با توجه به فاکتورهای گوناگونی تعیین می‌شود.

دوره MBA و DBA چیست؟

تا این‌ جای این محتوا در رابطه با دوره MBA نکاتی بیان شد. اما بسیاری از افراد ممکن است که در کنار کسب اطلاعات در رابطه با دوره MBA، کنجکاو شوند تا در رابطه با دوره DBA نیز بیشتر بدانند. اگر بخواهیم به ‌صورت تخصصی برای شما بگوییم MBA به ‌معنای دوره کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی و DBA به‌ عنوان دکترای مدیریت کسب ‌و کار شناخته می‌شود. هر دوی این دوره‌ها ویژگی‌های مشابه زیادی دارند، اما قاعدتا دارای تفاوت‌هایی نیز می‌باشند.

برای مثال مدرک  MBAبرای افرادی مناسب است که به ‌دنبال داشتن درک درستی از کسب‌ و کار هستند و می‌خواهند با تئوری‌های درست، مسیر پیشرفت را برای خود هموار کنند. اما از طرف دیگر دوره DBA به متخصصان و علاقه‌مندان این اجازه را می‌دهد که دانش خودشان را بالا ببرد و با استفاده از روش‌ها و نظریه‌های نوین و جدید، کسب ‌و کار خودشان را به پیشرفت برسانند. به ‌هر حال این شما هستید که باید با توجه به هدف خود و مسیری که پیش رو دارید، انتخاب کنید که باید از کدام یک از این دوره‌ها بهره ببرید تا بتوانید راحت‌تر به اهداف خود دست پیدا کنید.

معرفی بهترین دوره‌های MBA در ایران 

تا این‌جای محتوا برای شما به ‌طور کلی در رابطه با نکات مهم راجع ‌به دوره MBA صحبت کردیم. اما حال بهتر است به سراغ اصل مطلب برویم و برای شما به معرفی بهترین و باکیفیت‌ترین دوره‌های MBA در ایران بپردازیم. بررسی کیفیت دوره‌های برگزار شده در ایران به شما کمک می‌کند تا از میان گزینه‌های موجود، مناسب‌ترین و باکیفیت‌ترین آن‌ها را به تشخیص خود انتخاب کنید و دقیقاً همان ‌طور که می‌خواهید این دوره را پشت سر بگذارید و مدرک  MBAخودتان را دریافت کنید.

دوره مدرسه عالی کسب‌ و کار ماهان

دوره MBA ماهان دوره‌ای است که در مدرسه عالی کسب‌ و کار ماهان برگزار می‌شود. طبق اطلاعات موجود این دوره، کاملا بر اساس استانداردهای جهانی برگزار می‌شود و در کنار این موضوع به‌ منظور تطبیق بهتر با شرایط کارفرمایان ایرانی، بومی‌سازی نیز شده ‌است. در این دوره شما به‌ عنوان متقاضی در کنار فراگرفتن دانش‌های به‌ روز و با کیفیت مدیریت، می‌توانید مهارت عملی کردن اصول تئوری را نیز یاد بگیرید و راحت‌تر به اهداف خود دسترسی داشته باشید.

نام موسسه ماهان
حضوری- آنلاین حضوری
شهریه نامشخص
مدت زمان دوره 201 ساعت (10 تا 12 ماه)
ساعت دوره یک روز در هفته
بستر یا محل برگزاری مدرسه عالی کسب ‌و ‌کار ماهان
سال تاسیس بخش برگزار کننده 1379
ارزیابی وضعیت کلی فعال
قابلیت ترجمه دارد
تاییدیه وزارت علوم دارد
کیفیت سایت قابل قبول
تعداد اساتید 75
نوع دوره پاره وقت
محل تاسیس موسسه تهران
پیش نیاز حداقل مدرک لیسانس، 6 سال سابقه کار

دوره موسسه بهار 

موسسه بهار دیگر برگزار کننده دوره‌های MBA در زمینه‌های گوناگون می‌باشد. مشخصه و ویژگی اصلی دوره MBA بهار، متنوع بودن دوره‌ها و تدریس تخصصی آن‌ها بر اساس نیاز علاقه‌مندان است. برای مثال در صورت نیاز شما می‌توانید از علوم تخصصی MBA برای بازاریابی، استراتژی، منابع انسانی، فروش، مد و… بهره ببرید. یعنی هر کدام از این دوره‌های نام‌برده شده، در مباحث جداگانه و در پکیج متفاوتی به شما عرضه می‌شوند. این موضوع به شما کمک می‌کند تا به‌ صورت کاملاً تخصصی تری علوم مربوط به MBA را یاد بگیرید و از آن‌ها بهره ببرید.

نام موسسه موسسه بهار
حضوری- آنلاین حضوری و آنلاین
شهریه نامشخص
مدت زمان دوره بین 8 تا 12 ماه
ساعت دوره شناور
بستر یا محل برگزاری دوره مجازی به صورت آنلاین، دوره حضوری در دفتر فیزیکی موسسه
سال تاسیس بخش برگزار کننده 1381
ارزیابی وضعیت کلی فعال
قابلیت ترجمه دارد
تاییدیه وزارت علوم دارد
کیفیت سایت قابل قبول
تعداد اساتید برای هر دوره بین1 تا 10
نوع دوره پاره وقت
محل تاسیس موسسه تهران
پیش نیاز حداقل مدرک لیسانس، قبولی در مصاحبه

دوره دانشکده مدیریت دانشگاه تهران 

دوره MBA دانشکده مدیریت دانشگاه تهران از دیگر دوره‌های اجرایی باکیفیتی است که می‌تواند به شما کمک کند تا در سریع‌ترین زمان ممکن و با کیفیت بالا، به علوم تخصصی MBA دسترسی داشته باشید. دانشکده مدیریت دانشگاه تهران به ‌عنوان دپارتمان اصلی دانشکده مدیریت در سراسر کشور شناخته می‌شود که تلاش دارد با توجه به تحولات آموزشی موجود، بروزترین و کاربردی‌ترین سرفصل‌های آموزشی را در اختیار علاقه‌مندان بگذارد. اگر به ‌دنبال یادگیری آن سرفصل‌های تخصصی MBA با کیفیت بسیار بالا و به‌ صورت کاملاً تخصصی هستید، دوره دانشکده مدیریت دانشگاه تهران انتخاب خوبی برای شماست‌.

نام موسسه دانشکده مدیریت دانشگاه تهران
حضوری- آنلاین حضوری
شهریه نامشخص
مدت زمان دوره  250 ساعت (12 ماه)
ساعت دوره 9 الی 17 روزهای پنجشنبه و جمعه
بستر یا محل برگزاری دانشکده مدیریت دانشگاه تهران
سال تاسیس بخش برگزار کننده 1378
ارزیابی وضعیت کلی فعال
قابلیت ترجمه دارد
تاییدیه وزارت علوم دارد
کیفیت سایت قابل قبول
تعداد اساتید 70
نوع دوره پاره وقت
محل تاسیس موسسه تهران
پیش نیاز حداقل مدرک لیسانس، 8 سال سابقه کار، قبولی در مصاحبه

دوره دانشگاه علامه طباطبایی 

در دوره MBA دانشگاه علامه طباطبایی بر اساس یک نقشه راه از پیش ‌تعیین ‌شده، فاکتورهای مهارتی گوناگونی را یاد می‌گیرید. این فاکتورها شامل اصول مدیریت و سازمان، اصول و مفاهیم اقتصاد، رفتار سازمانی، اصول و فنون مذاکره، اصول بازاریابی، مدیریت منابع انسانی، مدل کسب ‌و کار، تحول دیجیتال و مهارت‌های مالی می‌شود. به ‌طور کلی دوره MBA دانشگاه علامه طباطبایی یکی از باکیفیت‌ترین و بهترین دوره‌های آموزشی می‌باشد که می‌تواند به شما کمک کند تا مهارت‌های لازم در زمینه MBA را یاد بگیرید.

نام موسسه دانشگاه علامه طباطبایی
حضوری- آنلاین حضوری و آنلاین
شهریه نامشخص
مدت زمان دوره 300 ساعت (12 ماه)
ساعت دوره 8:30 تا 17:30 روزهای پنجشنبه و جمعه
بستر یا محل برگزاری دانشگاه علامه طباطبایی
سال تاسیس بخش برگزار کننده 1396
ارزیابی وضعیت کلی فعال
قابلیت ترجمه دارد
تاییدیه وزارت علوم دارد
کیفیت سایت قابل قبول
تعداد اساتید 66
نوع دوره پاره وقت
محل تاسیس موسسه تهران
پیش نیاز حداقل مدرک لیسانس، قبولی در مصاحبه

دوره موسسه آموزش عالی آزاد امین 

موسسه آموزش عالی آزاد امین از دیگر خدمات دهندگانی می‌باشد که می‌تواند با کیفیت بالا، مباحث دوره MBA اختیار علاقه‌مندان قرار دهد. در کنار آموزش سرفصل‌های نیازمند دوره MBA، در این موسسه یک طرح طلایی و پکیج ویژه با عنوان هوش مالی نیز به علاقه‌مندان ارائه می‌شود تا آن‌ها بتوانند راحت‌تر به اهدافشان دست پیدا کنند. در کنار تمامی این موارد، قیمتی که برای پکیج های این خدمات دهنده در نظر گرفته شده بسیار مقرون ‌به ‌صرفه می‌باشند. اگر به‌ دنبال دوره‌ای با قیمت پایین هستید، موسسه آموزش عالی آزاد امین برای شما گزینه مناسبی است.

نام موسسه موسسه آموزش عالی آزاد امین
حضوری- آنلاین حضوری و آنلاین
شهریه 5 تا 15 میلیون تومان
مدت زمان دوره حدود 150 ساعت
ساعت دوره نامشخص
بستر یا محل برگزاری موسسه آموزش عالی آزاد امین
سال تاسیس بخش برگزار کننده 1384
ارزیابی وضعیت کلی فعال
قابلیت ترجمه دارد
تاییدیه وزارت علوم دارد
کیفیت سایت قابل قبول
تعداد اساتید 1
نوع دوره پاره وقت
محل تاسیس موسسه مشهد
پیش نیاز نامشخص

موسسه آموزش عالی آزاد فناوران حکیم 

موسسه آموزش عالی آزاد فناوران حکیم از دیگر خدمات دهندگانی است که به برگزاری دوره MBA برای علاقه‌مندان می‌پردازد. سرفصل‌های دوره MBA این موسسه با کیفیت بالا توسط برجسته‌ترین اساتید کشور با مقرون ‌به ‌صرفه‌ترین قیمت ‌ها آموزش داده می‌شوند. خدمات آموزشی ارائه شده توسط این خدمات دهنده کامل و جامع هستند و همین موضوع می‌تواند به شما کمک کند تا راحت‌تر از خدمات ارائه ‌شده نهایت استفاده را ببرید. علاوه ‌بر این موضوع، امکان پرداخت اقساطی شهریه این دوره نیز برای شما وجود خواهد داشت.

نام موسسه موسسه آموزش عالی آزاد فناوران حکیم
حضوری- آنلاین حضوری و آنلاین
شهریه 16 تا 18.5 میلیون تومان
مدت زمان دوره 310 ساعت (10 ماه)
ساعت دوره ساعت 17 تا 20 روز‌های دوشنبه و چهارشنبه
بستر یا محل برگزاری موسسه آموزش عالی آزاد فناوران حکیم
سال تاسیس بخش برگزار کننده 1386
ارزیابی وضعیت کلی فعال
قابلیت ترجمه دارد
تاییدیه وزارت علوم دارد
کیفیت سایت قابل قبول
تعداد اساتید بیش از 30 استاد
نوع دوره پاره وقت
محل تاسیس موسسه اصفهان
پیش نیاز حداقل مدرک دیپلم یا لیسانس

دوره علم ساز

دوره MBA یکی از خدمات متنوع و گوناگون موسسه علم ساز می‌باشد. این دوره به‌ صورت کاملاً مجازی برگزار می‌شود و در عین‌ حال، از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است و می‌تواند به شما کمک کند تا راحت‌تر و سریع‌تر به اهداف خود دست پیدا کنید. ویژگی متمایز دوره علم ساز، ارائه نمونه‌های واقعی برای به چالش کشیدن علم تخصصی است که شما در حال یادگیری آن هستید. پس اگر به‌ دنبال چالش‌های هیجان‌انگیز در حین یادگیری هستید، علم ساز می‌تواند انتخاب خوبی برای شما باشد.

نام موسسه علم ساز
حضوری- آنلاین آنلاین (با امکان ضبط و مشاهده در آینده)
شهریه 16 تا 18.5 میلیون تومان
مدت زمان دوره 310 ساعت (10 ماه)
ساعت دوره ساعت 17 تا 20 روز‌های دوشنبه و چهارشنبه
بستر یا محل برگزاری موسسه
سال تاسیس بخش برگزار کننده 1388
ارزیابی وضعیت کلی فعال
قابلیت ترجمه دارد
تاییدیه وزارت علوم دارد
کیفیت سایت قابل قبول
تعداد اساتید 15
نوع دوره پاره وقت
محل تاسیس موسسه اصفهان
پیش نیاز حداقل مدرک دیپلم

مدرسه کسب‌ و کار آیا

مدرسه کسب ‌و کار آیا به ‌عنوان دیگر برگزارکننده‌ی دوره MBA شناخته می‌شود که با بسته‌های آموزشی متناسب و با قیمت مقرون ‌به ‌صرفه، سعی دارد تا نیاز علاقه‌مندان را برطرف کند. دوره‌های آموزشی برگزار شده توسط مدرسه آیا، دوره‌های بسیار کاربردی هستند و با پشتیبانی کامل به شما علاقه‌مندان ارائه می‌شوند. در کنار تمامی این موارد، گواهی معتبری در انتهای دوره به علاقه‌مندان ارائه می‌شود که می‌تواند به آن‌ها کمک کند تا راحت‌تر استخدام شوند.

نام موسسه مدرسه کسب ‌و کار آیا
حضوری- آنلاین آنلاین
شهریه 9 میلیون و 92 هزار تومان دوره صوتی
18 میلیون و 290 هزار تومان دوره ویدئویی
مدت زمان دوره 223 ساعت دوره صوتی
224 ساعت دوره ویدئویی
ساعت دوره نامشخص
بستر یا محل برگزاری مدرسه کسب ‌و کار آیا
سال تاسیس بخش برگزار کننده 1392
ارزیابی وضعیت کلی فعال
قابلیت ترجمه دارد
تاییدیه وزارت علوم دارد
کیفیت سایت قابل قبول
تعداد اساتید 1
نوع دوره از پیش ضبط شده و در اختیار متقاضی
محل تاسیس موسسه تهران
پیش نیاز نامشخص

دوره موسسه ثروت آفرینان

دوره علمی برگزار شده توسط موسسه ثروت آفرینان، به گفته برگزار کنندگان دوره از جامع‌ترین دوره‌های MBA شناخته می‌شود. دوره ثروت آفرینان به‌ عنوان دوره ترکیبی از کلاس‌های حضوری و همچنین ویدیوهای آموزشی شناخته می‌شود که می‌تواند به علاقه‌مندان کمک کند تا به‌ صورت جامع و کامل مباحث را یاد بگیرند. علاوه‌ بر این موضوع، اگر به هر دلیلی علاقه مندان نتوانند به کلاس حضوری دسترسی داشته باشند، می‌توانند به صورت آنلاین و از راه دور در دوره‌ها شرکت کنند.

نام موسسه موسسه ثروت آفرینان
حضوری- آنلاین حضوری و آنلاین
شهریه 43 میلیون و 90 هزار تومان
مدت زمان دوره حدود 80 ساعت ویدئو الباقی نامشخص
ساعت دوره نامشخص
بستر یا محل برگزاری موسسه ثروت آفرینان
سال تاسیس بخش برگزار کننده 1380
ارزیابی وضعیت کلی فعال
قابلیت ترجمه دارد
تاییدیه وزارت علوم دارد
کیفیت سایت قابل قبول
تعداد اساتید نامشخص
نوع دوره پاره وقت
محل تاسیس موسسه تهران
پیش نیاز بدون پیش نیاز

موسسه علوم و فنون تهران 

موسسه علوم و فنون تهران به ‌عنوان یکی از نمونه‌ترین و باکیفیت‌ترین مؤسسه‌هایی شناخته می‌شود که در حال حاضر به برگزاری دوره MBA می‌پردازد. شما قبل ‌از نهایی کردن تصمیم خود در رابطه با استفاده از خدمات این مؤسسه، میتوانید از مشاوره رایگان بهره ببرید و راحت‌تر تصمیم خودتان را بگیرید. طبق تحقیقات موجود، مخاطبینی که در دوره‌های MBA این مؤسسه شرکت کرده‌اند، رضایت نسبتاً بالایی از عملکرد موسسه و اساتید آن داشته‌اند‌. پس موسسه علوم و فنون تهران برای گذراندن دوره MBA، مؤسسه‌ی مناسبی به ‌نظر می‌آید.

نام موسسه موسسه علوم و فنون تهران
حضوری- آنلاین حضوری و آنلاین
شهریه نامشخص
مدت زمان دوره 400 ساعت
ساعت دوره نامشخص
بستر یا محل برگزاری موسسه علوم و فنون تهران
سال تاسیس بخش برگزار کننده 1374
ارزیابی وضعیت کلی فعال
قابلیت ترجمه دارد
تاییدیه وزارت علوم دارد
کیفیت سایت قابل قبول
تعداد اساتید 2
نوع دوره پاره وقت
محل تاسیس موسسه تهران
پیش نیاز حداقل مدرک لیسانس، قبولی در مصاحبه

دوره دانشکده علوم و فنون نوین دانشگاه تهران

دوره MBA که در دانشکده علوم و فنون نوین دانشگاه تهران برگزار می‌شود، دوره علمی استراتژی می‌باشد که در حال‌ حاضر به ‌عنوان یکی از پرطرف‌دارترین متدهای یاددهی مهارت‌های MBA به علاقه‌مندان می‌باشد. با شرکت در این دوره که توسط دانشکده علوم و فنون نوین دانشگاه تهران برگزار می‌شود، شما می‌توانید جهان گسترده‌تری از روند رهبری یک کسب‌ و کار را روبروی خود داشته باشید و راحت‌تر از این خدمات نهایت استفاده را ببرید. قاعدتاً مدرک ارائه‌ شده توسط این دانشکده مدرک معتبر و مناسبی است و می‌تواند به شما کمک کند تا راحت‌تر به جایگاه شغلی مد نظرتان برسید.

نام موسسه دانشکده علوم و فنون نوین دانشگاه تهران
حضوری- آنلاین نامشخص
شهریه نامشخص
مدت زمان دوره نامشخص
ساعت دوره نامشخص
بستر یا محل برگزاری دانشکده علوم و فنون نوین دانشگاه تهران
سال تاسیس بخش برگزار کننده 1396
ارزیابی وضعیت کلی فعال
قابلیت ترجمه دارد
تاییدیه وزارت علوم دارد
کیفیت سایت قابل قبول
تعداد اساتید 7
نوع دوره پاره وقت
محل تاسیس موسسه تهران
پیش نیاز نامشخص

موسسه آموزش عالی آزاد ترجمان علوم

دوره MBA موسسه آموزش عالی آزاد ترجمان علوم، از دیگر دوره‌های با کیفیتی است که به شما امکان تحصیل در خارج از کشور را می‌دهد. بعد از اتمام دوره، شما می‌توانید به ادامه تحصیل در خارج از کشور بپردازید و با دریافت بورسیه تحصیلی و هزینه بسیار پایین، روند تحصیلی خودتان را پیش ببرید.

نام موسسه موسسه آموزش عالی آزاد ترجمان علوم
حضوری- آنلاین حضوری و مجازی
شهریه نامشخص
مدت زمان دوره 400 ساعت
ساعت دوره نامشخص
بستر یا محل برگزاری موسسه آموزش عالی آزاد ترجمان علوم
سال تاسیس بخش برگزار کننده 1389
ارزیابی وضعیت کلی فعال
قابلیت ترجمه دارد
تاییدیه وزارت علوم دارد
کیفیت سایت قابل قبول
تعداد اساتید 2
نوع دوره پاره وقت
محل تاسیس موسسه نامشخص
پیش نیاز برخی مدارک تحصیلی، مصاحبه حضوری، رزومه کاری

دوره موسسه‌ مدیران ایران

دوره MBA موسسه مدیران ایران یکی از تخصصی‌ترین و کامل‌ترین دوره‌های MBA است که می‌تواند در سطح حرفه‌ای مهارت‌های MBA را به شما آموزش دهد. این دوره توسط متخصصان آموزشی کارکشته آموزش داده می‌شود و همین موضوع می‌تواند خیال شما از بابت کیفیت دوره راحت سازد.

نام موسسه موسسه مدیران ایران
حضوری- آنلاین آنلاین
شهریه نامشخص
مدت زمان دوره نامشخص
ساعت دوره نامشخص
بستر یا محل برگزاری موسسه مدیران ایران
سال تاسیس بخش برگزار کننده 1386
ارزیابی وضعیت کلی فعال
قابلیت ترجمه دارد
تاییدیه وزارت علوم دارد
کیفیت سایت قابل قبول
تعداد اساتید 20
نوع دوره پاره وقت
محل تاسیس موسسه کرج
پیش نیاز نامشخص

دوره موسسه آموزش عالی آزاد گسترش مدیریت تهران 

موسسه آموزش عالی آزاد گسترش مدیریت تهران از دیگر برگزارکنندگان دوره MBA مدیریت کسب ‌و کار می‌باشد که می‌تواند شما را به یک مدیر موفق تبدیل کند. با تجربه بیش ‌از دو دهه، این دوره می‌تواند به‌ خوبی نیاز شما را به مباحث تخصصی حوزه MBA برطرف سازد و به شما کمک کند تا راحت‌تر پیشرفت کنید‌.

نام موسسه موسسه آموزش عالی آزاد گسترش مدیریت تهران
حضوری- آنلاین حضوری و آنلاین
شهریه نامشخص
مدت زمان دوره 400 ساعت ( 6 ماهه و 1 ساله)
ساعت دوره 2 روز در هفته
بستر یا محل برگزاری موسسه آموزش عالی آزاد گسترش مدیریت تهران
سال تاسیس بخش برگزار کننده 1378
ارزیابی وضعیت کلی فعال
قابلیت ترجمه دارد
تاییدیه وزارت علوم دارد
کیفیت سایت قابل قبول
تعداد اساتید نامشخص
نوع دوره پاره وقت
محل تاسیس موسسه تهران
پیش نیاز نامشخص

موسسه راهبرد کسب‌ و کار ایرانیان 

موسسه راهبرد کسب‌ و کار ایرانیان از دیگر برگزارکنندگان دوره MBA با خلاقیت بالا شناخته می‌شود. دوره آموزش آنلاین MBA این موسسه با همکاری EBS سوئد برگزار می‌شود و همین موضوع باعث شده تا در نهایت مدرکی که به شما اعطا می‌شود مدرک مناسب و باکیفیتی باشد. علاوه ‌بر این موضوع، دوره طراحی ‌شده توسط این خدمات دهنده براساس یک گیمفیکشن پیشرفته مدیریتی پایه‌ریزی شده و همین موضوع به شما کمک می‌کند تا به ‌صورت دقیق‌تر این مفاهیم را بیاموزید.

نام موسسه موسسه راهبرد کسب‌ و کار ایرانیان
حضوری- آنلاین آنلاین
شهریه 17.5 تا 18.5 میلیون تومان
مدت زمان دوره 6 ماه
ساعت دوره نامشخص
بستر یا محل برگزاری موسسه راهبرد کسب‌ و کار ایرانیان
سال تاسیس بخش برگزار کننده 1395
ارزیابی وضعیت کلی فعال
قابلیت ترجمه دارد
تاییدیه وزارت علوم دارد
کیفیت سایت قابل قبول
تعداد اساتید 9
نوع دوره پاره وقت
محل تاسیس موسسه اصفهان
پیش نیاز بدون پیش نیاز

دوره سازمان مدیریت صنعتی 

دوره MBA سازمان مدیریت صنعتی از دیگر دوره‌های پیشرو و مورد تأیید می‌باشد که می‌تواند برای یادگیری مهارت‌های MBA به شما کمک کند. اگر می‌خواهید به مدیری موفق تبدیل شوید و به ‌راحتی از مهارت‌های MBA بهره ببرید، دوره این خدمات دهنده می‌تواند انتخاب خوبی برای شما باشد.

نام موسسه سازمان مدیریت صنعتی
حضوری- آنلاین حضوری
شهریه 11 میلیون و 800 هزار تومان تا 58 میلیون تومان
مدت زمان دوره 256 ساعت
ساعت دوره 8 تا 17 روزهای پنجشنبه
بستر یا محل برگزاری سازمان مدیریت صنعتی
سال تاسیس بخش برگزار کننده 1340
ارزیابی وضعیت کلی فعال
قابلیت ترجمه دارد
تاییدیه وزارت علوم دارد
کیفیت سایت قابل قبول
تعداد اساتید نامشخص
نوع دوره پاره وقت
محل تاسیس موسسه تهران
پیش نیاز مصاحبه و آزمون ورودی

j

دوره موسسه آموزش عالی آزاد فن پردازان 

دوره MBA که توسط موسسه آموزش عالی فن پردازان برگزار می‌شود از باکیفیت‌ترین و بهترین دوره‌های MBA در سراسر کشور می‌باشد. اگر می‌خواهید با اطلاعات کاربردی و مناسب به یک مدیر متخصص تبدیل شوید، دوره موسسه فن پردازان می‌تواند برای شما کاربری و مناسب باشد.

نام موسسه موسسه آموزش عالی آزاد فن پردازان
حضوری- آنلاین حضوری
شهریه 15 میلیون و 250 هزار تومان
مدت زمان دوره 400 ساعت
ساعت دوره نامشخص
بستر یا محل برگزاری موسسه آموزش عالی آزاد فن پردازان
سال تاسیس بخش برگزار کننده 1388
ارزیابی وضعیت کلی فعال
قابلیت ترجمه دارد
تاییدیه وزارت علوم دارد
کیفیت سایت قابل قبول
تعداد اساتید 11
نوع دوره پاره وقت
محل تاسیس موسسه اصفهان
پیش نیاز حداقل مدرک لیسانس، 1 تا 2 سال سابقه کار، قبولی در آزمون ورودی

دوره دانشگاه تهران دانشکده مدیریت

دوره MBA دانشگاه تهران دانشکده مدیریت، از بهترین و باکیفیت‌ترین دوره‌های MBA است که می‌تواند به شما کمک کند تا به اهداف خود دست پیدا کنید. اگر به‌ دنبال یک سازمان معتبر برای پشت سر گذاشتن آموزش‌های MBA هستید، دانشگاه تهران می‌تواند انتخاب خوبی برای شما باشد.

نام موسسه دانشگاه تهران دانشکده مدیریت
حضوری- آنلاین حضوری و آنلاین
شهریه 17 میلیون و 800 هزار تومان تا 25 میلیون و 600 هزار تومان
مدت زمان دوره ا سال
ساعت دوره 300 ساعت
چهارشنبه 12 تا 16:30 و 17 تا 21 چهارشنبه 12 تا 16:30 و 17 تا 21
پنجشنبه و جمعه 8:30 تا 12:30 و 13:30 تا 17:30 پنجشنبه و جمعه 8:30 تا 12:30 و 13:30 تا 17:30
بستر یا محل برگزاری دانشگاه تهران دانشکده مدیریت
سال تاسیس بخش برگزار کننده 1378
ارزیابی وضعیت کلی فعال
قابلیت ترجمه دارد
تاییدیه وزارت علوم دارد
کیفیت سایت قابل قبول
تعداد اساتید 45
نوع دوره پاره وقت
محل تاسیس موسسه نهران
پیش نیاز حداقل مدرک لیسانس یا 5 سال سابقه کاری، قبولی در مصاحبه

جمع بندی دوره های نام برده شده در یک نگاه

نام موسسه پیش نیاز تعداد اساتید سال تاسیس بستر یا محل برگزاری ساعت دوره مدت دوره شهریه حضوری- آنلاین
ماهان حداقل مدرک لیسانس، 6 سال سابقه کار 75 1379 مدرسه عالی کسب ‌و ‌کار ماهان یک روز در هفته 201 ساعت (10 تا 12 ماه) نامشخص حضوری
بهار حداقل مدرک لیسانس، قبولی در مصاحبه برای
هر
دوره
بین 1 تا10
1381 دوره مجازی به صورت انلاین، دوره حضوری در دفتر موسسه شناور بین 8 تا 12 ماه نامشخص حضوری و آنلاین
دانشکده مدیریت دانشگاه تهران حداقل مدرک لیسانس، 8 سال سابقه کار، قبولی در مصاحبه 70 1378 دانشکده مدیریت دانشگاه تهران 9 الی 17 روزهای پنجشنبه و جمعه 250 ساعت (12 ماه) نامشخص حضوری
دانشگاه علامه طباطبایی حداقل مدرک لیسانس، قبولی در مصاحبه 66 1396 دانشکاه علامه طباطبایی 8:30 تا 17:30 روزهای پنجشنبه و جمعه 300 ساعت (12 ماه) نامشخص حضوری و آنلاین
آموزش آزاد عالی امین نامشخص 1 1384 موسسه آموزش عالی آزاد امین نامشخص حدود 150 ساعت 5 تا 15 میلیون تومان حضوری و آنلاین
فناوران حکیم حداقل مدرک دیپلم یا لیسانس بیش
از
30
1386 موسسه آموزش عالی آزاد فناوران حکیم ساعت 17 تا 20 روز‌های دوشنبه و چهارشنبه 310 ساعت (10 ماه) 16 تا 18.5 میلیون تومان حضوری و آنلاین
علم ساز حداقل مدرک دیپلم 15 1388 موسسه علم ساز ساعت 17 تا 20 روز‌های دوشنبه و چهارشنبه 310 ساعت (10 ماه) 16 تا 18.5 میلیون تومان آنلاین (با امکان ضبط و مشاهده در آینده)
مدرسه کسب و کار آیا نامشخص 1 1392 مدرسه کسب ‌و کار آیا نامشخص 223 ساعت دوره صوتی
224 ساعت دوره ویدئویی
9 میلیون و 92 هزار تومان دوره صوتی
18
میلیون و 290 هزار تومان دوره ویدئویی
آنلاین
ثروت آفرینان بدون پیش نیاز نا
معلوم
1380 موسسه ثروت آفرینان نامشخص حدود 80 ساعت ویدئو
+
دوره
غیر
مجازی
43 میلیون و 90 هزار تومان حضوری و انلاین
موسسه علوم و فنون تهران حداقل مدرک لیسانس، قبولی در مصاحبه 2 1374 موسسه علوم و فنون تهران نامشخص 400 ساعت نامشخص حضوری و آنلاین
دانشکده علوم و فنون نوین دانشگاه تهران نامشخص 7 1396 دانشکده علوم و فنون نوین دانشگاه تهران نامشخص نامشخص نامشخص نامشخص
ترجمان علوم برخی مدارک تحصیلی، مصاحبه حضوری، رزومه کاری 2 1389 موسسه آموزش عالی آزاد ترجمان علوم نامشخص 400 ساعت نامشخص حضوری و مجازی
مدیران ایران نامشخص 20 1386 موسسه مدیران ایران نامشخص نامشخص نامشخص آنلاین
گسترش مدیریت تهران نامشخص نا
معلوم
1378 موسسه آموزش عالی آزاد گسترش مدیریت تهران 2 روز در هفته 400 ساعت ( 6 ماهه و 1 ساله) نامشخص حضوری و آنلاین
راهبرد کسب و کار ایرانیان بدون پیش نیاز 9 1395 موسسه راهبرد کسب‌ و کار ایرانیان نامشخص 6 ماه 17.5 تا 18.5 میلیون تومان آنلاین
سازمان مدیریت صنعتی مصاحبه و آزمون ورودی نا
معلوم
1340 سازمان مدیریت صنعتی 8 تا 17 روزهای پنجشنبه 256 ساعت 11 میلیون و800 هزار تومان تا 58 میلیون تومان حضوری
فن پردازان حداقل مدرک لیسانس، 1 تا 2 سال سابقه کار، قبولی در آزمون ورودی 11 1388 موسسه آموزش عالی آزاد فن پردازان نامشخص 400 ساعت 15 میلیون و 250 هزار تومان حضوری
دانشگاه تهران دانشکده مدیریت حداقل مدرک لیسانس یا 5 سال سابقه کاری، قبولی در مصاحبه 45 1378 دانشگاه تهران دانشکده مدیریت چهارشنبه 12 تا 16:30 و 17 تا 21
پنجشنبه و جمعه 8:30 تا 12:30 و 13:30 تا 17:30
300 ساعت (1 ساله) 17 میلیون و 800 هزار تومان تا 25 میلیون و 600 هزار تومان حضوری و آنلاین

سوالات متداول 

اعتبار مدرک MBA چگونه است؟ اگر مهر وزارت علوم روی مدرک ثبت ‌شده باشد و مدرک قابلیت ترجمه داشته باشد، معتبر است.

آیا به‌ صورت عملی نیز در دوره چیزی می‌آموزیم؟ بله. در بسیاری از موارد شما می‌توانید به ‌صورت عملی نیز مباحثی را یاد بگیرید.

تفاوت دوره MBA مؤسسات و دانشگاه‌ها چیست؟ در مؤسسات، در  کنار اصول تئوری، اصول عملی را نیز به علاقمندان آموزش می‌دهند. اما دانشگاه فقط روی اصول تئوری مانور میدهد.

دوره MBA چه فایده‌ای دارد؟ با گذراندن این دوره، شما می‌توانید راحت‌تر تصمیم‌گیری کنید و سریع‌تر به اهداف خود برسید.

معرفی بهترین برگزارکنندگان دوره MBA در ایران

دیدگاهتان را بنویسید

Scroll to top