کمک های آمریکا به صهیونیست ها صدای بورل را درآورد


به گزارش ایرنا، بورل خواستار اصلاح ساختار سازمان ملل شد و افزود: نشست سپتامبر آینده سران سازمان ملل باید اولین گام در این بازنگری باشد.

وی سپس به بحران انسانی غزه اشاره کرد و از اعضای اتحادیه اروپا خواست با غلبه بر اختلافات داخلی به صلح پایدار در منطقه کمک کنند. بورل گفت: ما به عنوان اتحادیه اروپا می توانیم ابزاری برای فشار بر شرکت کنندگان در این جنگ داشته باشیم. اما ما آنقدر متفاوت هستیم که نمی توانیم موثر باشیم.

این مقام سیاست خارجی اتحادیه اروپا افزود: زمان آن فرا رسیده است که بر این اختلافات فائق آمده و قاطعانه به خصومت ها پایان داده شود، گروگان ها (اسراییلی ها) آزاد شوند و روند سیاسی برای اجرای نهایی راه حل دو دولتی که تنها راه است، آغاز شود. ایجاد صلح پایدار در منطقه

وی افزود: این موضوع (پایان جنگ) نه تنها برای حفظ جان انسان‌ها، صلح در منطقه و جلوگیری از پیامدهای فاجعه‌بار احتمالی گسترش درگیری‌ها، بلکه برای مبارزه با اتهام «استانداردهای دوگانه» ضروری است. اتحادیه اروپا .

بورل هشدار داد: «اگر نتوانیم به صلح در خاورمیانه کمک کنیم، در خطر از دست دادن حمایت جهانی، به ویژه در مورد اوکراین هستیم».

رئیس سیاست خارجی اتحادیه اروپا همچنین به جنگ اوکراین اشاره کرد و با تاکید بر موضع خصمانه خود علیه روسیه گفت: اگر او (ولادیمیر پوتین) موفق شود استقلال اوکراین را از بین ببرد و رژیم دست نشانده را در کی یف روی کار بیاورد. کردستان و صلح جهانی را تهدید می کند.

او با نادیده گرفتن نگرانی‌های امنیتی روسیه در مورد گسترش نیروهای ناتو در نزدیکی مرزهای این کشور، استدلال کرد که پیروزی پوتین «پیامی را به کشورهای قوی‌تر در همه جا ارسال می‌کند که آنها نیز می‌توانند اراده خود را بر همسایگان ضعیف‌تر خود تحمیل کنند. و این پایان یک نظام بین المللی مبتنی بر قانون خواهد بود.”

کمک های آمریکا به صهیونیست ها صدای بورل را درآورد

دیدگاهتان را بنویسید

Scroll to top