تاکید پلیس بر نصب دوربین های مدار بسته در اتوبوس های بارت


به گزارش اختاز نیوز به نقل از ایسنا، چندی پیش ویدئویی در فضای مجازی منتشر شد که در آن متهمی با زنجیر به یکی از مسافران اتوبوس حمله کرد و او را مجروح کرد. فیلمی که یکی از شهروندان به موقع از محل حادثه گرفته بود، منجر به شناسایی و دستگیری ضارب شد. علاوه بر این هر از چند گاهی اخباری مبنی بر جیب بری در اتوبوس های شهری و یا سرقت از شهروندان در این فضا پخش می شود. در بسیاری از این موارد یا دوربینی در اتوبوس ها نبود یا دوربین ها غیر فعال بودند. سوالی که پلیس هم به آن اشاره کرد.

سردار عباسعلی محمدیان با اشاره به اهمیت برخورد با مجرمان و اشراف اطلاعاتی پلیس در این حوزه گفت: هر اتوبوس در سطح شهر به ویژه اتوبوس های بارت ظرفیت جابه جایی 200 مسافر را دارد. بنابراین امنیت و نظارت بر این دستگاه ها بسیار مهم است.

وی افزود: در چنین وسیله نقلیه ای هر لحظه ممکن است حادثه ای رخ دهد. بهتر است از تجهیزات مدرن استفاده کنید تا در مواقع نیاز بتوانید از آن استفاده کنید. به همین دلیل نصب دوربین های مدار بسته در اتوبوس های BART بسیار ضروری است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: وجود سامانه بسته بازدارنده خواهد بود و برای شناسایی و کشف جرایم قابل استفاده است. پلیس همچنین به دنبال نصب دوربین های مدار بسته در اتوبوس های شهری است و امیدواریم این اتفاق بیفتد.

تاکید پلیس بر نصب دوربین های مدار بسته در اتوبوس های بارت

دیدگاهتان را بنویسید

Scroll to top