خبر مهم برای رانندگان تاکسی/ جزئیات تعویض خودرو اعلام شد


به گزارش اختاز نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، شادی مالکی رئیس سازمان تاکسیرانی شهر تهران با اشاره به جایگزینی تاکسی های فرسوده با تاکسی های برقی گفت: بر اساس سیاست های دولت و شهرداری تهران به نوسازی پارک تاکسی تهران با تاکسی برقی، همه تاکسی داران تاکسی های منسوخ فعال زیر نظر سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران می توانند تاکسی های فرسوده را برای جایگزینی با تاکسی های برقی ثبت نام کنند.

وی افزود: در مرحله اول 1000 دستگاه تاکسی برقی جک (مدل JAC E50A) در اختیار متقاضیان قرار می گیرد و پس از تکمیل ظرفیت، بلافاصله ثبت نام متقاضیان برای 1000 خودروی برقی دیگر آغاز می شود.

به گفته ملکی، در این طرح شهرداری تهران 3 میلیارد ریال تسهیلات و همچنین 6 میلیارد ریال تسهیلات کم کارمزد از خودروساز به رانندگان متقاضی اعطا می کند.

رئیس سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت: شرایط واگذاری خودروهای برقی به سایر خودروسازان نیز در روزهای آینده اعلام می شود.

متقاضیان می توانند به سایت سازمان به نشانی taxi.tehran.ir مراجعه و یا به واحد ثبت نام خودروهای برقی به نشانی سازمان تاکسیرانی تهران در خیابان آزادی، قبل از میدان انقلاب اسلامی، نبش خیابان بهزاد مراجعه کنند. اطلاعات فنی تاکسی های برقی و سازوکار اجرایی نوسازی، برای ثبت نام در طرح نوسازی تاکسی های فرسوده.

خبر مهم برای رانندگان تاکسی/ جزئیات تعویض خودرو اعلام شد

دیدگاهتان را بنویسید

Scroll to top