همدستی انگلیس در جنایات اسرائیل/ارسال اسلحه ادامه خواهد داشت


به گزارش ایسنا، دیوید کامرون وزیر امور خارجه با تاکید بر اینکه کشورش به صادرات تسلیحات به رژیم صهیونیستی ادامه خواهد داد، گفت: بین کشورش و ایالات متحده آمریکا در زمینه قراردادهای تسلیحاتی با این رژیم تفاوت اساسی وجود دارد.

جو بایدن رئیس جمهور آمریکا اخیراً در مصاحبه ای اذعان کرد که رژیم صهیونیستی از بمب های ساخت آمریکا برای کشتار غیرنظامیان فلسطینی در نوار غزه استفاده کرده و مدعی شده است که این رژیم همچنان از خط قرمز رفح یعنی ورود به مناطق پرجمعیت عبور می کند. عبور نکرده است.

بایدن تاکید کرد که اگر بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی دستور حمله گسترده به رفح را صادر کند، آمریکا ارسال بخشی از محموله های تسلیحاتی خود به سرزمین های اشغالی را متوقف خواهد کرد.

به گزارش الجزیره، وزیر خارجه انگلیس در ادامه سخنان خود تاکید کرد که کشورش به اقدامات ویژه برای مجوزهای فروش تسلیحات به رژیم صهیونیستی ادامه خواهد داد.

ارتش رژیم صهیونیستی از ابتدای جنگ غزه با حمایت همه جانبه نظامی و سیاسی آمریکا دست به کشتار جمعی زده است که اگر حمایت واشنگتن و برخی کشورهای غربی نبود این رژیم دست به کشتار می زد. هرگز نتوانسته‌ایم در عرض چند ماه به نسل‌کشی و تجاوز به مردم بی‌دفاع غزه ادامه دهیم

همدستی انگلیس در جنایات اسرائیل/ارسال اسلحه ادامه خواهد داشت

دیدگاهتان را بنویسید

Scroll to top