بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی کدام است؟ + معرفی 10 صرافی معتبر


اگر اهل سرمایه گذاری در بازار جهانی ارز‌ دیجیتال‌ باشید، مسلما یکی از دغدغه‌های شما انتخاب بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی است. صرافی آنلاین جایی است که در آن می‌توانید قیمت به‌روز انواع ارز دیجیتال را مشاهده کنید، تحلیل‌های متخصصان این حوزه درباره‌ روند کاهشی یا افزایشی رمزارزها را بخوانید و با توجه به سرمایه‌ خود به خرید و فروش بپردازید.

با توجه به این موضوع که این روزها صرافی‌های بسیاری در حوزه ارز دیجیتال فعالیت می‌کنند، ممکن است انتخاب بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی تا حدودی دشوار باشد. بر همین اساس، ما در این مقاله از دانشگاه کسب و کار به معرفی برخی از معتبرترین صرافی‌های ایرانی در این حوزه‌ پرداختیم و ویژگی‌های آن‌ها را بررسی کردیم.

پس اگر قصد دارید به این بازار ورود کنید تا پایان این‌ مقاله‌ همراه ما باشید تا بررسی هوشمندانه‌تری در انتخاب صرافی‌های آنلاین‌ داشته‌ باشید.

معرفی بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی

از آن‌جایی که ما امکان خرید و فروش مستقیم ارزهای دیجیتال را نداریم، بهترین روش این است که از طریق صرافی‌های آنلاین اقدام به سرمایه‌گذاری در این حوزه‌ کنیم. یک صرافی خوب تنوع زیادی از انواع ارز دیجیتال دارد، کارمزد کمتری می‌گیرد، تحلیل و نمودار قیمت دارد و خرید و فروش در آن آسان است.

ما در ادامه‌ این مقاله‌ به معرفی برخی از صرافی‌های معتبر می‌پردازیم که اکثر این ویژگی‌ها را دارا هستند و تجربه خریدوفروش خوبی برایتان به ارمغان می‌آورند.

1.‌ صرافی نوبیتکس بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی

صرافی نوبیتکس یکی از بهترین و معتبرترین صرافی‌های آنلاین در ایران است که تقریبا تمام فعالان این حوزه‌ با آن آشنایی دارند. این صرافی با هدف رفع نیاز کاربران ایرانی برای مبادله‌ دارایی‌های دیجیتال در سال 1396 تاسیس شد. از آن زمان تاکنون این صرافی تلاش کرده‌ است تا به بهترین شکل ممکن از دارایی‌های کاربران خود محافظت کند و پاسخگوی پرسش‌ها و نیازهای آن‌ها در سریع‌ترین زمان باشد.

برای احراز هویت در صرافی نوبیتکس، ابتدا باید حساب کاربری بسازید. سپس برای رسیدن‌ به سطح یک، ایمیل، شماره‌ همراه، کارت ملی و حساب بانکی خود را وارد کنید. پس از آن می‌توانید تا سقف خاصی اقدام به معامله کنید و برای معاملات بیشتر، در سطوح بالاتر احراز هویت کنید. برخی از مزایا و معایب صرافی آنلاین نوبیتکس شامل موارد زیر است:

• پشتیبانی آنلاین در 24 ساعت شبانه‌روز

• محیط کاربری ساده و چشم‌نواز

•‌ خرید و فروش آسان با کمترین میزان سرمایه‌

•‌ تنوع بالای رمزارزها همراه با ارائه بیش از 90 ارز دیجیتال

• کارمزد نسبتا بالا

•‌‌ داشتن‌ اپلیکیشن اختصاصی همراه با امکان فعال‌سازی امنیت دو مرحله‌ای

لینک ورود به سایت صرافی آنلاین نوبیتکس

2.‌ معرفی صرافی‌ والکس

صرافی والکس را به جرات می‌توان بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی دانست. این صرافی با بیش از 5 سال سابقه‌ فعالیت در این حوزه، تجربه و تخصص زیادی در بازار رمزارز و سرمایه گذاری در آن دارد.

شما در این‌ صرافی می‌توانید امکان معامله‌ در یک بستر امن جهت تبادل دارایی‌های ارزی بر بستر بلاک‌چین را بدون خطر تحریم و از دست رفتن‌ سرمایه تجربه‌ کنید. برخی دیگر از مزایای این سایت عبارت است از:

← امکان خرید و فروش ارز دیجیتال در میان 120 رمزارز معتبر

←ضمانت امنیت اطلاعات و دارایی شما در کیف پول اختصاصی صرافی والکس

←تایید دو مرحله‌ای معامله‌ برای حفظ امنیت حساب کاربران

← پشتیبانی 24 ساعته‌ در 7 روز هفته‌ به صورت چت یا تماس تلفنی

←‌ ارائه بات معامله‌گر به صورت کاملا رایگان برای خرید و فروش آسان ارزهای دیجیتال

←‌ خدمات سکوی معامله‌ و امتیازگیری و کسب درآمد از طریق آن با خریدوفروش ارز دیجیتال

شما می‌توانید برای کسب درآمد و سرمایه‌گذاری در بازار ارز دیجیتال از طریق لینک زیر وارد سایت صرافی والکس شوید.

لینک ورود به صرافی آنلاین والکس

3. صرافی‌‌ بیت پین

صرافی بیت پین یکی دیگر از صرافی‌های آنلاین است که میتوان آن را در دسته‌ بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی قرار دارد. این صرافی‌‌ یکی از پلتفرم‌های حرفه‌ای برای معامله انواع ارز دیجیتال مانند بیت کوین، تتر و اتریوم است.

بیت‌ پین‌ یک تیم متشکل از افراد متخصص و باتجربه در حوزه رمزارز و فناوری بلاک چین دارد؛ این موضوع موجب شده‌ است‌‌ که این‌‌ صرافی در مقایسه‌ با سایر صرا‌‌فی‌ها‌ تا حد زیادی تخصصی و معتبر باشد. برخی از ویژگی‌های مهم صرافی بیت پین عبارت است از:

• بررسی و مشاهده‌ قیمت لحظه‌ای انواع ارز دیجیتال

•‌ امکان خرید و فروش ارز دیجیتال در دو بازار با پایه‌ تومان و تتر

• پشتیبانی 24 ساعته‌ در 7 روز هفته

•‌ امکان دانلود اپلیکیشن اختصاصی صرافی و خرید و فروش آسان در آن

• ساخت کارت هدیه ارز‌ دیجیتال‌ بدون کارمزد و تاریخ انقضا

•‌‌ برگزاری دوره‌های آموزشی رایگان از مبتدی تا حرفه‌ای

برای بهره‌مندی از این مزایا و امکانات می‌توانید با کلیک روی گزینه‌ زیر وارد سایت صرافی بیت پین شوید.

لینک ورود به صرافی آنلاین بیت پین

4. بیت 24 بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی

صرافی Bit24 در سال 1398 با هدف ارائه‌ پلتفرمی قوی به منظور مبادله‌ دارایی‌های رمزنگاری‌شده‌ تاسیس شد. این صرافی را اکنون میتوان یکی از بهترین صرافی آنلاین ایرانی دانست که در آن میتوان به راحتی خرید و فروش کرد.

برخی از مزایای این صرافی‌ شامل موارد زیر است:

← امکان خرید و فروش در میان 600 ارز دیجیتال به صورت آنی از طریق درگاه آنلاین پرداخت یا کیف پول امن بیت 24

←دعوت از دوستان جهت معامله در صرافی بیت 24 و دریافت بیست درصد کمیسیون از معامله‌های آن‌ها

← سرگرمی و فعالیت در بیت کلاب و کسب درآمد از طریق امتیازگیری

←سیستم همکاری در فروش و امکان دریافت تا 60 درصد کمیسیون از معامله‌های افراد

← دریافت آخرین اخبار و اطلاعات از دنیای ارز دیجیتال و سرمایه‌گذاری در آن‌ها

به این ترتیب، شما در صرافی بیت 24 می‌توانید به دو روش کسب درآمد کنید؛ خرید و فروش ارز دیجیتال و همکاری در فروش و معرفی سایت به دوستان و اطرافیان. بنابراین این صرافی‌ یک پیشنهاد خوب برای کسب درآمد شماست. برای بهره‌مندی از این امکانات می‌توانید از طریق لینک زیر وارد صرافی بیت 24 شوید.

لینک ورود به صرافی آنلاین بیت 24

5. صرافی‌ آنلاین آبان تتر

صرافی آبان تتر در سال 1397 با همکاری جمعی از فارغ‌التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف راه‌اندازی شد. این صرافی هم‌اکنون یک تیم از جوانان خلاق و علاقه‌مند به تکنولوژی و ارز دیجیتال دارد که با خلاقیت و ایده‌های خود مسیر کسب درآمد را برای خود و دیگران هموار کرده‌اند.

در صرافی آنلاین آبان تتر حدود 400 رمز ارز معتبر وجود دارد که شما به راحتی می‌توانید در آن‌ها سرمایه‌گذاری کنید. این صرافی با بیش از 900 هزار کاربر یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌ها برای معامله‌ در بازار ارز دیجیتال است. خرید و فروش سریع و آسان، عدم محدودیت در مبلغ معامله و امنیت بالای حساب کاربران از جمله دلایل محبوبیت این پلتفرم است.

یکی از مواردی که صرافی آبان تتر را از سایر صرافی‌ها متمایز می‌کند امکان دریافت وام در آن است. شما در این صرافی می‌توانید تا 100 میلیون تومان وام دریافت کنید و قسط آن را در بازه‌ زمانی 3 تا 9 ماهه‌ بازگردانید. علاوه بر این، می‌توانید در صورت وجود هرگونه سوال و اشکالی، از شنبه تا چهارشنبه به دفتر صرافی مراجعه‌ کنید‌‌ و به صورت حضوری از راهنمایی‌های آن‌ها بهره‌مند شوید.

لینک ورود به صرافی آنلاین آبان تتر

6. معرفی صرافی‌ آنلاین تبدیل

صرافی آنلاین تبدیل یک صرافی‌ معتبر در ایران است که از یک تیم متخصص و باتجربه در حوزه‌ تکنولوژی و بازارهای مالی تشکیل شده‌ است‌‌. شما در این پلتفرم می‌توانید خرید و فروش امن و مطمئنی داشته‌ باشید و انواع ارز دیجیتال را معامله‌ کنید.

برخی از ویژگی‌های مهم صرافی آنلاین تبدیل که می‌تواند توجه شما را به خود جذب کند به این ترتیب است:

1‌. احراز هویت سریع تنها در 2 دقیقه

2. کسب درآمد از طریق دعوت دوستان به صرافی تبدیل

3. تنوع انتخاب در بیش از 270 ارز دیجیتال

4. پشتیبانی 24 ساعته‌

5. کسب سود از تک تک نوسان‌های ارزهای دیجیتال با استفاده از ربات هوش مصنوعی در صرافی تبدیل

6. امکان معامله‌ اهرم دار ارز دیجیتال برای کسب سود 10 برابری

لینک ورود به صرافی آنلاین تبدیل

7. اِتر اِکس بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی

صرافی آنلاین eterex متعلق به شرکت زنجیره‌ بلوک اریترین است. این صرافی در سال 1397 با نام تجاری «پرفکت کریپتو» و با هدف پاسخگویی به نیازهای تجارت الکترونیک و پرداخت‌های بین‌المللی در قالب خرید و فروش ارزهای دیجیتال تاسیس شد. صرافی‌ اتر اکس اکنون پس از گذشت 5 سال کاربران زیادی دارد و به یکی از انواع بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی تبدیل شده‌ است. در این صرافی‌‌ خدمات زیر ارائه‌ می‌شود:

ارائه‌ بیش از 350 رمز ارز برای خرید و فروش

واریز و برداشت پول از یک دلار تا 25 میلیون تومان

احراز هویت آنی از طریق وارد کردن‌ شماره‌ موبایل

امکان سرمایه‌گذاری در سایت حتی با خرید یک دلار

کارمزد بسیار پایین

امکان دریافت 25 درصد از کارمزد خرید و فروش دوستان با معرفی سایت به آن‌ها

برای ورود به صرافی آنلاین اتر اکس بر روی لینک زیر کلیک کنید و در سریع‌ترین زمان در آن حساب کاربری ایجاد کنید‌‌.

لینک ورود به صرافی آنلاین اتر اکس

8. معرفی صرا‌فی آنلاین اکسیر

یکی دیگر از صرافی‌های معتبری که در این مقاله‌ از دانشگاه کسب و کار به شما معرفی می‌کنیم صرافی آنلاین اکسیر است. اکسیر‌ را میتوان جزو اولین صرافی‌‌های ارز دیجیتال در ایران دانست که در سال 1396 تاسیس شد. هدف اصلی این صر‌‌افی ارائه‌‌ خدمات با کیفیت همراه با امنیت و سادگی است‌‌.

صرافی اکسیر هم‌اکنون از یک تیم متخصص و مجرب در حوزه‌ بازارهای مالی، سرمایه‌گذاری و ارز دیجیتال تشکیل شده‌ است که خدمات خوبی به کاربران خود ارائه می‌دهند. این پلتفرم در سال 1398 با تایید معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، به عنوان محصول دانش بنیان در حوزه فناوری بلاک‌چین و تریدینگ انتخاب شد.

شما در صرافی آنلاین اکسیر می‌توانید علاوه بر خرید و فروش رمزارز و مشاهده‌ قیمت لحظه‌ای آن‌ها، ویدئوهای آموزشی سایت را به صورت رایگان در آپارات و یوتیوب مشاهده کنید. به این ترتیب می‌توانید رایگان آموزش ببینید و کسب درآمد از طریق آن را امتحان کنید. برای ورود به صرافی اکسیر بر روی لینک زیر کلیک کنید.

ورود به صرافی آنلاین اکسیر

9. او ام پی فینکس بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی

صرافی ompfinex یکی دیگر از صرافی‌های معتبر ایرانی است که در گروه بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی قرار می‌گیرد. این صرافی‌‌ یک بستر امن و سریع برای معامله در بازار ارز‌ دیجیتال‌ است که یک تیم متشکل از افراد متخصص در حوزه‌ بلا‌ک‌چین، برنامه نویسی، امنیت و آموزش دارد.

یکی از مهم‌ترین عوامل تمایز و محبوبیت صرافی او ام پی فینکس قابلیت خرید و فروش آزمایشی (دمو) برای کاربران است. در این قابلیت‌، کاربران می‌توانند قبل از ورود به بازار اصلی استراتژی‌های معاملاتی خود را با اعتبار رایگان تست کنند. به این ترتیب متوجه می‌شوند که کدام استراتژی سودمندتر است و ریسک ضرر و زیان کمتری دارد.

امنیت بالای دارایی افراد با نگهداری آن در ولت‌های سرد، ارائه‌ آموزش‌های رایگان در آکادمی او ام پی فینکس، کسب درآمد با دعوت از دوستان، تنوع رمزارزها و امکان واریز و برداشت وجه در کمترین زمان ممکن از دیگر مزایای مهم این صرافی است. اگر قصد سرمایه‌گذاری در بازار ارز دیجیتال را دارید، می‌توانید از طریق لینک زیر وارد این‌ صرافی شوید و از امکان بازار دمو و ربات تریدر آن بهره‌مند شوید.

لینک ورود به صرافی او ام پی فینکس

10. صرافی‌‌ آنلاین رمزینکس

صرافی رمزینکس را نیز میتوان بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی دانست که در حال حاضر با بیش از 2 میلیون کاربر فعالیت می‌کند. این صرافی‌‌ متعلق به شرکت نوآوران تجارت الکترونیک رمزینه‌ است که با نام تجاری رمزینکس فعالیت می‌کند.

در این پلتفرم، بسیاری از فارغ‌التحصیلان دانشگاه تهران و دانشگاه‌ شریف در تلاش هستند تا یک محیط کاربری هوشمند برای معامله‌ آسان و سریع شما فراهم کنند.

امکان معامله در بیش از 120 ارز دیجیتال

امکان مشاهده‌ ریزترین جزئیات سود و زیان در پنل کاربری رمزینکس

استفاده از مدل‌های معاملاتی مختلف برای کاهش ریسک ضرر و زیان

طراحی و ارائه‌ اپلیکیشن رمزینکس تریدر برای معامله سریع و آسان در یک بازار 24 ساعته‌

کسب درآمد از طریق دعوت از دوستان و دریافت 30 درصد کارمزد خرید آن‌ها

این موارد از جمله ویژگی‌ها و مزایای صرافی آنلاین رمزینکس است که توجه کاربران را به خود جلب کرده‌ است. برای بهره‌مندی از این مزایا می‌توانید از طریق لینک زیر وارد سایت صرافی‌ رمزینکس شوید.

لینک ورود به صرافی رمزینکس

سخن پایانی

سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال یکی از روش‌های مدرن کسب درآمد در دنیاست. در این روش معامله‌گران با توجه به نمودار قیمت‌ها اقدام به خرید و فروش انواع ارز دیجیتال مانند بیت کوین، ریپل، اتریوم و… می‌کنند و از سود کوتاه مدت یا بلندمدت آن بهره‌مند می‌شوند. برای این نوع سرمایه‌گذاری، بهترین کار معامله‌ در صرافی‌های آنلاین است.

با توجه به رشد و گسترش تعداد صرافی‌های آنلاین در ایران، ممکن است انتخاب یک صرا‌‌فی معتبر و به‌صرفه دشوار باشد. به همین علت ما در این مقاله‌ از دانشگاه کسب و کار به معرفی بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی پرداختیم و 10 نمونه از انواع معتبر آن را معرفی کردیم. نظر شما درباره‌ عملکرد صرافی‌های ایرانی چیست؟ اگر تجربه‌ استفاده از این صرافی‌‌ها را دارید، نظر خود را درباره‌ آن با ما به اشتراک بگذارید. خواننده‌ نظرات ارزشمند شما هستیم.

بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی کدام است؟ + معرفی 10 صرافی معتبر

دیدگاهتان را بنویسید

Scroll to top