معرفی 20 آژانس دیجیتال مارکتینگ معتبر در ایران+ بررسی کامل ویژگی‌های آن‌ها


گاهی اوقات ممکن است برای شما، تصمیم گیری درباره‌ شروع فعالیت و کسب درآمد در میان دریایی از فرصت‌های بازاریابی دیجیتال سخت باشد. تصمیمات و راهکارهای زیادی برای عمل کردن‌ وجود دارد؛ آیا باید کمپین‌های موتور جستجو یا بازاریابی رسانه‌های اجتماعی را امتحان کنید؟ آیا‌ تولید سرنخ از طریق پست‌های وبلاگ بهتر است یا صفحات اجتماعی؟ چه نوع محتوایی باید برای هر مرحله‌ از قیف تبدیل خود ایجاد کنید؟ آیا فعالیت در اینستاگرام به افزایش فروش شما کمک می‌کند؟ یافتن‌ پاسخ این سؤالات ممکن است طاقت‌فرسا باشد، اما اینجاست که یک آژانس دیجیتال مارکتینگ وارد عمل می‌شود.

یک آژانس بازاریابی دیجیتال می‌تواند به شما کمک کند به سؤالات خود پاسخ منطقی دهید. سپس راه‌حل‌های مناسب برای افزایش آگاهی از نام تجاری خود، مدیریت شهرت مجازی، هدایت مشتریان واجد شرایط و افزایش حجم فروش تجارت الکترونیک خود را بیابید.

ما در این مقاله‌ از دانشگاه کسب و کار به بررسی کاربرد و مزایای آژانس دیجیتال مارکتینگ می‌پردازیم و 20 مورد از معتبرترین سایت‌هایی که در این حوزه فعالیت می‌کنند را به شما معرفی می‌کنیم. پس اگر قصد دارید برای رشد کسب و کار خود از خدمات این‌ آژانس‌ها استفاده کنید، تا پایان این مقاله‌ همراه ما باشید تا با بهترین آژانس‌های ایرانی و ویژگی‌های آن‌ها آشنا شوید.

دیجیتا‌ل‌‌ مارکتینگ‌‌‌ چیست؟

پیش از آن‌که به مفهوم آژانس دیجیتال مار‌‌کتینگ بپردازیم، لازم است ابتدا با د‌یجیتا‌ل‌ مارکتینگ‌ و معنای آن آشنا شویم. اصطلاح بازاریابی دیجیتا‌‌ل به استفاده از وب‌سایت‌ها، برنامه‌ها، دستگاه‌های تلفن همراه، رسانه‌های اجتماعی، موتورهای جستجو و سایر ابزارهای دیجیتا‌‌‌ل برای تبلیغ و فروش محصولات و خدمات اشاره دارد. بازاریابی د‌‌یجیتال با پذیرش گسترده اینترنت در دهه 1990 شروع به محبوب شدن‌‌ کرد.

بازاریابی دیجیتال شامل بسیاری از اصول مشابه با بازاریابی سنتی است و اغلب به عنوان یک راه اضافی برای شرکت‌ها در نظر گرفته می‌شود تا به مشتریان نزدیک شوند و رفتار آنها را درک کنند. شرکت‌ها اغلب تکنیک‌های بازاریابی سنتی و دیجیتال را در استراتژی‌های خود ترکیب می‌کنند. اما بازاریابی‌ دیجیتال‌ با مجموعه‌ای از چالش‌های خاص خود نیز همراه است.

  • منظور از آژانس دیجیتال مارکتینگ چیست؟

آژانس دیجیتال مارکتینگ شرکتی است که به طور انحصاری بازاریابی برای مصرف‌کنندگان یا کسب‌وکارها را از طریق کانال‌های دیجیتال انجام می‌دهد. این فعالیت شامل ایجاد و راه‌اندازی کمپین‌هایی برای مشتریان از طریق رسانه‌های اجتماعی، تبلیغات پرداخت به ازای کلیک، ویدئوها و وب‌سایت‌های سفارشی و سایر ابزارها می‌شود.

  • چرا به آژانس دیجیتال مارکتینگ نیاز دارید؟

ممکن است بخواهید یک آژانس استخدام کنید تا به شما در خدمات بازاریابی کمک کند اگر:

←‌ شما یک فروشگاه اینترنتی کوچک را به عنوان یک سرگرمی یا یک تجارت جانبی راه‌اندازی کرده‌اید و زمانی برای تبلیغ و رشد برند خود ندارید

←شما به تازگی یک وب‌سایت تجارت الکترونیک راه‌اندازی کرده‌اید و کاملاً مطمئن نیستید که بازاریابی دیجیتال را از کجا شروع کنید یا چگونه آن را پیاده‌سازی کنید‌

← یک کسب‌وکار کوچک را اداره می‌کنید، در حالی که برون‌سپاری خدمات بازاریابی به یک آژانس نسبت به استخدام یک بازاریاب داخلی مقرون‌به‌صرفه‌تر است

←کسب و کار شما به سرعت در حال رشد است و باید با متخصصان بازاریابی دیجیتال مشورت کنید تا یاد بگیرید که چگونه تلاش‌های بازاریابی خود را افزایش دهید.

اگر یک آژانس را انتخاب می‌کنید، بسته به ترجیحات، نوع کسب و کار و صنعت خود، می‌توانید یک آژانس محلی در شهر خود یا یک آ‌ژانس کشوری را انتخاب کنید.

چگونه یک آژانس‌ دیجیتا‌ل ما‌رکتینگ می‌تواند به شما در رشد برندتان کمک کند؟

کارشناسان یک آژانس بازاریابی دیجیتال می‌توانند در مورد نکات کلیدی تبلیغات آنلاین به شما کمک کنند. بیایید نگاهی به مهم‌ترین مزایایی که می‌توانید از همکاری با یک آژانس به دست آورید بیندازیم:

1.‌ ایجاد و اجرای استراتژی بازاریابی دیجیتال شما

بدون یک استراتژی مناسب، رشد تلاش‌های بازاریابی شما ممکن است کاهش یابد و شما را بدون هیچ نتیجه ملموسی رها کند. برای ایجاد یک استراتژی، یک آژانس می‌تواند از منابع خود برای انجام تحقیقات بازار و مخاطب، ایجاد پرسونای مشتری و نقشه سفر خریدار استفاده کند و با دقت تصمیم بگیرد که چه زمانی، کجا و چگونه برای آن برند بازاریابی کند تا بهترین نتایج را کسب کند.

هنگامی که یک استراتژی تعریف کردید، می‌توانید با یک آژانس همکاری کنید تا به شما کمک کند یک برنامه بازاریابی واضح با گام‌های عملی برای دستیابی به اهداف کوتاه مدت و بلند مدت خود ایجاد کنید.

2. بالا رفتن‌ موقعیت نام تجاری شما در اینترنت

اگر تبلیغات برند خود را به روش درستی انجام ندهید، این احتمال وجود دارد که مشتریان، محصولات یا خدمات شما را پیدا نکنند یا آن را با سایر پیشنهادها اشتباه بگیرند. بیانیه‌های کلیدی موقعیت‌یابی برند‌ می‌تواند شامل ایجاد‌ یک شعار کوتاه و دقیق یا ارزش پیشنهادی واضح، مختصر و منفعت‌محور باشد که می‌تواند به توضیح کسب‌وکارتان در یک جمله و شکل‌گیری بیانیه‌های چشم‌انداز و ماموریت آن کمک کند.

این پیام‌ها و دستورالعمل‌ها می‌توانند به شما کمک کنند تا به وضوح با مخاطبان خود صحبت کنید، پیام مناسب را منتقل کرده‌ و مشتریان خود را از همان ابتدا درگیر کنید.

3. مدیریت شهرت آنلاین

شهرت شما ممکن است مهم‌ترین دارایی تجارت الکترونیک شما‌ باشد. نه فقط به این دلیل که به شما‌‌‌ کمک می‌کند مشتریان وفادار خود را حفظ کنید، بلکه به این‌ علت که می‌تواند به طور قابل‌توجهی بر تعداد مشتریان جدیدی که به صورت آنلاین با نام تجاری شما برخورد می‌کنند نیز تأثیر بگذارد.

برای کمک به مدیریت شهرت، یک آژانس دیجیتال مارکتینگ می‌تواند فهرست راهنمای کسب‌وکار آنلاین مرتبط و پلتفرم‌های رتبه‌بندی را پیدا کند تا نمایه شرکت شما را در آن منتشر کند. به این ترتیب به شما کمک می‌کند تا نظرات مشتریان بیشتری کسب کنید، رتبه‌بندی محصول بهتری داشته‌ باشید و سرنخ‌های واجد شرایط بیشتری را جذب خود کنید‌‌.

4. انتخاب کانال‌های بازاریابی مناسب برای شما

اگرچه بازاریابی کانالی راه‌حلی محبوب است، اما به این معنا نیست که شما باید همیشه در هر کانالی حضور داشته باشید. در عوض، باید کانال‌های خود را عاقلانه انتخاب کنید تا نیازهای مشتریان خود را برآورده نمایید. یک آژانس بازاریابی می‌تواند به شما در انجام این کار کمک کند. انتخاب کانال‌ مناسب برای تجارت الکترونیک ممکن است در یکی از این موارد باشد:

← مثلا اگر مقدار کمی از محصولات دست‌ساز را می‌فروشید، ممکن است فقط به تبلیغات اینستاگرام نیاز داشته‌ باشید

←اگر‌ یک فروشگاه پوشاک آنلاین در حال گسترش دارید، ممکن است یک کمپین تبلیغاتی گوگل را همراه با تبلیغات فیس‌بوک و اینستاگرام و یک خبرنامه ایمیلی راه‌اندازی کنید

← اگر صاحب یک کسب و کار B2B هستید و می‌خواهید تصمیم‌گیرندگان را در شرکت‌های بزرگ هدف قرار دهید، می‌توانید بهترین بازگشت سرمایه (ROI) را با کمپین‌های لینکدین و محتوای نوشته شده‌ توسط کارشناسان برای تقویت اعتبار و اقتدار خود دریافت کنید.

ساده‌ترین راه برای تصمیم‌گیری برای پلتفرم‌ها این است که بدانید مشتریان ایده‌آل شما بیشترین زمان خود را به صورت آنلاین در کجا می‌گذرانند. همچنین بدانید که معمولاً چگونه محتوا را می‌بینند، چه نوع محتوایی را ترجیح می‌دهند، چه‌ چیزی بر رفتار خرید آنلاین آنها تأثیر می‌گذارد و…

5. ایجاد، اجرا و گزارش در مورد تمام کمپین‌ها

هنگامی که کانال‌های بازاریابی خود را انتخاب کردید، یک آژانس می‌تواند به شما در تحقیق، ایجاد، آزمایش، اندازه‌گیری و اصلاح کمپین‌های شما کمک کند. خدماتی که یک آژانس بازاریابی دیجیتال می‌تواند ارائه دهد ممکن است شامل نوشتن کپی رایت برای وب‌سایت شما‌، توضیحات محصول، صفحات فروش، نوشتن‌ پست‌های وبلاگ، مطالعات موردی، مقالات مفید و همچنین اندازه‌گیری تاثیر آن باشد.

به علاوه، یک آژانس می‌تواند طراحانی را برای ایجاد تصاویر سفارشی برای کمپین‌های رسانه‌های اجتماعی شما ارائه دهد، یک تیم تولید ویدئو را درگیر کند تا مطمئن شود که همه ویدئوهای تبلیغاتی یوتیوب شما حرفه‌ای و با برند به نظر می‌رسند یا به شما در راه‌اندازی یک پادکست و افزایش دنبال‌کنندگان کمک کند‌.

6. بهینه‌سازی وب‌سایت برای نتایج بهتر کسب و کار

بنرهای تبلیغاتی، تبلیغات موتورهای جستجو، کمپین‌های بازاریابی اجتماعی، ایمیل‌ها، پیشنهادهای ویژه و تخفیف‌های شما احتمالاً به وب‌سایت کسب‌وکار شما منتهی می‌شوند. به همین دلیل باید مطمئن شوید که وب‌سایت شما‌ سریع، قابل اعتماد و کاربردی است.

برای بهبود عملکرد وب‌سایت خود، می‌توانید یک آژانس دیجیتال با خدمات کامل برای ایجاد استراتژی‌های وب‌سایت سفارشی برای برند خود‌ و کمک به افزایش تعامل بازدیدکنندگان و تشویق بازدیدکنندگان به انجام یک اقدام را استخدام کنید.

بهینه‌سازی وب‌سایت شما ممکن است شامل ممیزی SEO، کمپین‌های لینک سازی و گزارش‌های تجزیه و تحلیل دقیق باشد تا به شما کمک کند بازدید و رتبه‌بندی خود را در نتایج موتورهای جستجو افزایش دهید. همچنین می‌تواند به معنای ساده کردن‌ منوی ناوبری وب‌سایت شما، قرار دادن دکمه‌های تماس به اقدام (CTA) به صورت استراتژیک، ایجاد یک فرایند پرداخت ساده، اجرای گزینه‌های پرداخت امن و موارد دیگر برای بهبود تجربه کاربر و افزایش نرخ تبدیل شما‌ باشد.

معرفی 20 آژانس دیجیتال مارکتینگ معتبر در ایران

تا این بخش از دانشگاه کسب و کار با مفهوم آژانس دیجیتال مارکتینگ و مزایای استفاده از خدمات آن آشنا شدید. اکنون قصد داریم در این بخش به معرفی 20 آژانس‌ معتبر در ایران بپردازیم که خدمات خوبی ارائه‌ می‌کنند و پاسخگوی نیازهای شما در این حوزه هستند.

1.‌ آژانس راژکس

آژانس دیجیتال مارکتینگ راژکس با هدف ارتقا و تحول کسب‌وکارها فعالیت خود را در دنیای دیجیتال آغاز کرد. این تیم تاکنون بیش از 40 پروژه‌ دیجیتال‌ مارکتینگ‌ انجام داده و از طریق آن‌ها 98 درصد رضایت مشتری کسب کرده‌ است. برخی از ویژگی‌های آژانس‌ راژکس عبارت است:

ایده‌پردازی و خلا‌قیت: یکی از مهم‌ترین اهداف راژکس رشد کسب و کار با استفاده از خلاقیت و ایده‌های نو است. شعار این آژانس این‌‌ است که در واقع بدون خلاقیت نمیتوان به موفقیت و پیشرفت چندانی دست یافت.

سرعت در انجام کار: آژانس تبلیغاتی راژکس سرعت عمل خوبی دارد و این به معنای بی‌کیفیت بودن کار نیست؛ سرعت‌ همراه با برنامه ریزی باعث افزایش کیفیت کار‌‌ نیز می‌شود.

شفافیت در گزارش: براساس اهداف آژانس‌ راژ‌کس، مشتری نه تنها باید نتایج را لمس کند، بلکه باید به‌طور دقیق در جریان روند کار نیز قرار بگیرد.

پشتیبانی 360 درجه‌: تیم راژکس در هر لحظه و هرجا از مخاطب خود پشتیبانی می‌کند تا هیچ نگرانی‌ای بابت رشد و موفقیت برند خود نداشته‌ باشد.

لینک ورود به آژانس تبلیغاتی راژکس

2. آژانس تبلیغات راتین

راتین یک آژانس دیجیتال مارکتینگ معتبر است که در سال 1387 در تهران تاسیس شد. دفتر استانبول این مجموعه در سال 1392 با رشد و گسترش فعالیت‌های آن در دایره‌ موتورهای جستجوی گوگل افتتاح و با استقبال زیادی روبه‌رو شد.

این مجموعه‌‌ هم‌اکنون بیش از 14 سال‌‌ تجربه‌ کار در بازار دیجیتال دارد و خدمات متنوعی به کاربران خود ارائه می‌کند. برخی از خدمات آژانس تبلیغاتی راتین عبارت است از:

خدمات طراحی وب‌سایت‌ها

مشاوره‌ بازاریابی و فروش

خدمات‌‌ بازاریابی محتوایی

برگزاری کمپین‌های تبلیغاتی در شبکه‌های اجتماعی

بازاریابی با محتوا در شبکه‌های اجتماعی

کمک به نمایش سایت شما در رتبه‌ اول گوگل

بهبود نرخ تبدیل CRO

لینک ورود به آژانس تبلیغاتی راتین

3. مای کاستومر

مای کاستومر یک آژانس تبلیغاتی هوشمند است که براساس سال‌ها تجربه و مهارت یک تیم متخصص شکل گرفته‌ است. در این مجموعه یک تیم 26 نفره‌ از افراد متخصص در حوزه‌ تولید محتوا، طراح سایت، مدیر سئو، مشاور دیجیتال مارکتینگ و… وجود دارد که دائما در حال تلاش برای بهبود خدمات سایت هستند.

بیشتر فعالیت‌ها و خدمات این سایت در چهار حوزه‌ مدیریت شبکه‌های مجازی، طراحی و بهینه‌سازی سایت و فروشگاه اینترنتی، تولید محتوای متنی و ویدئویی و مشاوره کسب و کار است. برای آشنایی بیشتر با خدمات آژانس دیجیتال مارکتینگ مای کاستومر از طریق لینک زیر وارد سایت آن شوید.

ورود به آژانس تبلیغاتی مای کاستومر

4. هم سایت

آژانس دیجیتال مارکتینگ هم سایت حاصل تلاش تیمی حرفه‌ای و مجرب می‌باشد که به همت جوانان خلاق، پویا از سال 1395 ایجاد شد و اکنون در بومی‌سازی موتورهای جستجوگر و خدمت‌رسانی صحیح و اصولی در طراحی سایت و سئو و تبلیغات اینترنتی پیشرو و معتبر می‌باشد.

  • تلاش بر‌ای ایجا‌د بستری مطمئن و تضمینی جهت استفاده‌ از ‌خدمات دیجیتال مارکتینگ
  • ایجاد کمپین‌ها‌ی تبلیغاتی‌ با‌ توجه به موضوع و ایجاد سرنخ‌های هدف و‌ فروش
  • کاهش هزینه‌های کمپین‌های‌ تبلیغاتی با استفاده از استراتژی‌های خاص
  • ایجاد‌ محیط مناسب و ساده برای‌‌ استفاده از خد‌‌مات
  • ارائه پایین‌ترین قیمت برا‌‌‌ی خدمات

از جمله اهداف و ماموریت‌های آژانس‌ دیجیتال مارکتینگ هم سایت می‌باشد. برای ورود به این سایت می‌توانید بر روس لینک زیر کلیک کنید.

لینک ورود به آژانس دیجیتال مارکتینگ هم سایت

5. آژانس hdm

آژانس دیجیتال مارکتینگ HDM در سال 2019 توسط هاتف تالویی تاسیس شد. این سایت در ابتدا فعالیت خود را با خدمات گوگل ادز در ایران آغاز و در ادامه‌، با اضافه کردن‌ خدمات متنوع در حوزه دیجیتال مارکتینگ و تاسیس شعبه‌‌های hdm در کشورهای مختلف، رشد و گسترش پیدا کرد.

آژانس تبلیغاتی HDM در حال حاضر در حوزه‌ انواع تبلیغات آنلاین، گوگل ادز، سئو، طراحی سایت، تولید محتوا، آموزش دیجیتال مارکتینگ، مشاوره و سوشال مدیا، در کشورهای ایران، ترکیه و امارات فعالیت می‌کند.

هنگام ورود به سایت این آژانس تبلیغاتی، در وهله‌ اول گرافیک و طراحی بصری آن توجه شما را به خود جلب می‌کند. این طراحی به‌خوبی می‌تواند توجه و اهمیت آژانس‌‌ hdm به مخاطبان خود را نشان دهد. خدمات این سایت متنوع است و پشتیبانی حرفه‌ای مشاوران آن از روند کسب و کار شما، تا حد زیادی می‌تواند موجب پیشرفت مسیر شغلی شما‌‌ شود. برای ورود به این‌ سایت‌ بر روی لینک زیر کلیک کنید.

ورود به آژانس تبلیغاتی hdm

6. معرفی آژانس‌‌ تبلیغاتی آرپی

شرکت طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ آرپی با شعار (این شتاب پر شتاب است!) از سال 1390 تاکنون فعالیت خود را در راستای طراحی سایت‌های حرفه ای، پروژه‌های سئو و دیجیتال مارکتینگ آغاز نموده‌ است و اکنون یکی از بهترین شرکت‌های دیجیتال مارکتینگ می‌باشد.

آرپی کسب و کار شما را با نوآوری، خلق جذابیت محتوای بصری و همچنین طراحی وب حرفه‌ای بهبود می‌بخشد و شما را همراهی می‌کند تا بتوانید بازار جدیدی برای کسب و کار خود ایجاد کنید. برخی از خدمات ارائه‌ شده‌ در آژانس دیجیتال مارکتینگ آرپی عبارت است از:

  • تدوین استراتژی بازاریابی دیجیتال
  • مشاوره دیجیتال مارکتینگ
  • طراحی فروشگاه اینترنتی
  • تولید محتوای خلاقانه
  • طراحی پرتال سازمانی
  • ایمیل مارکتینگ
  • تبلیغات در گوگل و…

ورود به آژانس تبلیغاتی آرپی

7. نوین مارکتینگ

آژانس تبلیغات دیجیتال نوین مارکتینگ یک آژانس تمام دیجیتال می‌باشد که با بیش از ده سال سابقه، به مشتریان خود در طیف وسیعی از موضوعات مختلف در حال خدمات‌رسانی می‌باشد. طراحی سایت، تبلیغات در گوگل، تولید محتوا، خدمات سئو و بهینه‌سازی سایت بخشی از سرویس‌های این مجموعه را در برمی‌گیرد.

نوین مارکتینگ در سال 1385 با هدف ارائه‌‌ خدمات نوین دیجیتال مارکتینگ با کیفیت بالا و به شکل کاملا شفاف و با بهره‌مندی از کادری مجرب تاسیس گردید. اولین خدمات این سایت در حوزه‌‌ تبلیغات کلیکی و بازاریابی از طریق موتورهای جستجو بود؛ اما بعدها حوزه‌ کاری خود را گسترش داد و به یکی از آژانس‌های تبلیغاتی معتبر تبدیل شد.

نوین مارکتینگ تاکنون با کسب‌وکارها و برندهای معتبری مانند دیوار، بازار، ازکی دات کام، اتاقک و آچارباز همکاری کرده‌ است. برای مشاهده‌ خدمات این سایت و نظرات رضایت مشتریان، از طریق لینک زیر وارد آژانس تبلیغاتی نوین مارکتینگ شوید.

لینک ورود به سایت نوین مارکتینگ

8. آژانس تبلیغاتی پرسیس وب

پرسیس‌وب در تیرماه سال 1386 شکل گرفت. نام برند پرسیس‌وب متشکل از دو بخش به نام‌های پرسیسکا و وب‌سایت می‌باشد. پرسیسکا در زبان یونانی به معنی ایران است. در ابتدا، فعالیت اصلی این آژانس تبلیغاتی طراحی سایت بود اما پس از چندسال پیشرفت کرد و به فعالیت‌‌ در حوزه‌ دیجیتال مارکتینگ پرداخت.

طراحی انواع سایت حرفه‌ای، خدمات سئو، تولید محتوا، طراحی اپلیکیشن و طرا‌‌حی لوگو از جمله خدمات آژانس دیجیتال مارکتینگ پرسیس وب است. علاوه بر این، شما در این‌ سایت می‌توانید از آنالیز رایگان سایت‌ و کسب و کار خود توسط مشاوران حرفه‌ای بهره‌مند شوید و مشاوره‌‌ رایگان دریافت کنید. برای ورود به ا‌ین سایت‌ بر روی لینک زیر کلیک کنید.

ورود به سایت تبلیغاتی پرسیس وب

9. آژانس دیجیتال مارکتینگ ترا

شرکت توسعه راهکار آینده (ترا) با این ایده تاسیس شد که خلاهای موجود در برون سپاری خدمات از سوی شرکت‌ها، مانند دیجیتال مارکتینگ را برطرف کند. پشتوانه‌ 10 ساله‌ از تجربیات بین‌المللی این سایت در زمینه دیجیتال مارکتینگ، سبب شد تا در فروردین 1398 فعالیت خود را به‌طور رسمی با عنوان آژانس دیجیتال مارکتینگ هلدینگ ترا آغاز نماید.

آژانس دیجیتال مارکتینگ بین‌المللی ترا با کمک متخصصین باتجربه بازاریابی دیجیتال، برند شما را محبوب‌تر، خدمات شما را شناخته‌شده‌تر و تبلیغات شما را پر بازده‌تر می‌کند. با استفاده از خدمات دیجیتال مارکتینگ این سایت که در سطوح استراتژی، پیاده‌سازی و نظارت قرار می‌گیرند، کسب‌وکار شما بهبودی چشم‌گیر در فروش و سود را تجربه خواهد کرد. برای ورود به این سایت‌‌ بر روی لینک زیر کلیک کنید.

ورود به آژآنس دیجیتال مارکتینگ ترا

10. 360 درجه هارمونی

آژانس تبلیغاتی 360 درجه هارمونی فعالیت خود را از سال 1399 با هدف کمک به رشد کسب‌وکارها آغاز کرد. این سایت طیف گسترده‌ای از خدمات را ارائه می‌دهد و این موضوع موجب شده‌‌ است که یک سایت معتبر و حرفه‌ای در این‌‌‌ حوزه‌ باشد. برخی از خدمات آژانس دیجیتال مارکتینگ 360 درجه هارمونی عبارت است‌ از:

مدیریت شبکه‌های اجتماعی

بهینه‌سازی نرخ تبدیل

سئو و بهینه سازی سایت

برگزاری کمپین تبلیغاتی روابط عمومی آنلاین

ارائه‌ مطالب و مقالات آموزشی با موضوع طراحی انواع سایت، مدیریت کسب و کار، تولید محتوا، بازاریابی و…

ورود به سایت هارمونی 360 درجه

11. آژانس‌‌ تبلیغاتی وبیما

آژانس دیجیتال مارکتینگ فعالیت خود را از سال 1397 آغاز کرد. در ابتدا تمرکز این سایت بر تولید محتوا و طراحی وبسایت بود، اما با افزایش مشتریان و نیازهای آن‌ها، خدمات بازاریابی دیجیتال نیز به آن افزوده‌ شد و در سال 1400 تبدیل به یک آژانس‌ 360 دیجیتال‌‌ شد.

شما در این سایت می‌توانید از خدمات زیر بهره‌مند شوید:

  • طراحی استراتژی‌های کوتاه مدت و بلندمدت برای توسعه‌ کسب و کارها در فضای دیجیتال
  • طراحی سایت شرکتی، فروشگاهی، شخصی و اختصاصی
  • سئو و بهینه‌سازی وبسایت برای گوگل
  • مدیریت شبکه‌های اجتماعی
  • عکاسی تبلیغاتی و ساخت تیزر برای استفاده در فضای دیجیتال
  • اجرای کمپین‌های گوگل ادز

اگر دوست دارید برای رشد کسب و کار از برنامه‌های آژانس تبلیغاتی وبیما استفاده کنید، از طریق لینک زیر وارد سایت ان شوید.

ورود به آژانس تبلیغاتی وبیما

12. معرفی سایت بومرنگ

بومرنگ یک آژانس دیجیتال مارکتینگ است که در سال 1396 فعالیت خود را آغاز کرد. تاکنون بسیاری از برندهای معتبر مانند زرماکارون، فروشگاه افق کوروش، سافتلن، بیمه نوین و… برای رشد کسب و کار خود با این آژانس همکاری کرده‌اند. برخی از خدمات ارائه‌شده در آژانس تبلیغاتی بومرنگ عبارت است از:

سئو و بازاریابی در موتورهای جستجو

استراتژی و برنامه‌ریزی دیجیتال مارکتینگ

بازاریابی ایمیلی برای بهبود ارتباط دیجیتالی کسب و کار با مخاطبان

طراحی سایت، اپلیکیشن و ربات

اینک ورود به شرکت تبلیغاتی بومرنگ

13. نیک مارکتینگ

نیک مارکتینگ آژانس دیجیتال مارکتینگ‌‌ تخصصی سئو و گوگل ادز است. این سایت از سال 1391 کار خود را با طراحی سایت آغاز کرد و اکنون با انجام بیش از 210 پروژه‌‌ در حوزه‌ طراحی‌ سایت، خدمات سئو و تبلیغات به یکی از آژانس‌های تبلیغاتی برتر در ایران تبدیل شده‌ است.

این سایت با رویکرد پرفرمنس مارکتینگ خدمات طراحی سایت، سئو و بهینه سازی، تبلیغات گوگل ادز و و مشاوره و بازاریابی انجام می‌دهد. شما می‌توانید برای انجام پروژه در حوزه‌ استراتژی بازاریابی تا اجرای کمپین‌های تبلیغاتی دیجیتال مارکتینگ به این سایت مراجعه‌ کنید.

ورود به آژانس تبلیغاتی نیک مارکتینگ

14. آژانس دیجیتال مارکتینگ پاسارگاد

کانون آگهی و تبلیغات پاسارگاد نوین به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های هلدینگ پادرا با مجوز رسمی از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم فعالیت رسمی خود را در سال 1397 آغاز کرد. هدف اصلی این مجموعه‌ ارائه‌ خدمات هر چه بهتر در زمینه تبلیغات اینترنتی یا دیجیتال مارکتینگ و کمک به رشد کسب و کارها است.

آژانس دیجیتال مارکتینگ پاسارگاد با به‌کارگیری نیروهای متخصص در حوزه‌ کسب و کار، استراتژی تبلیغات، گرافیک، برنامه نویسی، تولید محتوا و… پتاسیل بالایی در رشد و ارتقا سطح فروش مشتریان با استفاده از تکنیک‌های دیجیتال‌ مارکتینگ دارد.

شما می‌توانید برای خدمات طراحی سایت و اپلیکیشن، سیستم‌های مدیریت کسب و کار، خرید دامنه‌های اینترنتی، فضای میزبانی وب، سرور مجازی و… به این سایت مراجعه کنید. علاوه بر این، در وبلاگ آژانس تبلیغاتی پاسارگاد، اخبار و مقالات آموزشی متنوعی وجود دارد که می‌تواند پاسخگوی نیازهای کسب و کار شما باشد.

ورود به آژانس دیجیتتال مارکتینگ پاسارگاد

15. معرفی آژ‌انس تبلیغات نردوما

آژانس بازاریابی NERDOMA را گروهی از افراد متخصص تشکیل می‌دهند. این افراد در آژانس دیجیتال مارکتینگ نردوما با ایجاد بستری حرفه‌ای و مناسب به کسب‌وکارها کمک می‌کنند تا با شناخت رقبا و مشتریان‌شان، میزان فروش و آگاهی از برند خود را افزایش دهند.

خدمات این آژانس از شناخت بازار و مشتریان، تدوین برنامه بازاریابی تا اجرای فعالیت‌های دیجیتال مارکتینگ از جمله تولید محتوا(متنی،ویدئویی و صوتی)، بازاریابی درونگرا و بهینه سازی سایت را دربرمی‌گیرد. برای بهره‌مندی از این خدمات می‌توانید با کلیک بر لینک زیر وارد سایت تبلیغاتی نردوما شوید و برای کسب و کار خود مشاوره دریافت کنید.

ورود به آژانس تبلیغاتی نردوما

16. آژانس دیجیتال مارکتینگ‌ منتوریکس

منتوریکس یکی دیگر از سایت‌های معتبر در حوزه‌ آژانس دیجیتال مارکتینگ است که ما در این مقاله از دانشگاه کسب و کار به شما معرفی می‌کنیم. این آژانس تاکنون رضایت‌های بسیاری از مخاطبان خود را جلب کرده‌ است و به گفته‌ خودش در یک سال گذشته، بیش از 10 هزار کلمه‌ کلیدی را به رتبه‌های گوگل رسانده‌ است.

برخی از ویژگی‌ها و خدمات مهم سایت منتوریکس که آن را از سایر آژانس‌های تبلیغاتی متمایز می‌کند به این ترتیب است‌‌‌:

افزایش رتبه سئو و بهینه‌سازی سایت‌ها در گوگل

بازاریابی محتوایی با استفاده از استراتژی‌های خاص

افزایش نرخ تبدیل بازدیدکنندگان به مشتریان به جای تبلیغات بیشتر

طراحی سایت و CRM براساس اصول سئو و UI/UX

ارائه دوره‌های آموزشی رایگان و حرفه‌ای در حوزه‌ سئو، گوگل ادز، تولید محتوا، اینفلوئنسر مارکتینگ

ورود به آژانس تبلیغاتی منتوریکس

17. آژانس دیجیتال مارکتینگ کاسبی

آژانس دیجیتال مارکتینگ کاسبی یکی دیگر از سایت‌های معتبر برای ارائه خدمات دیجیتال‌ مارکتینگ است. این پلتفرم خدمات متنوعی در این حوزه‌ ارائه‌‌ می‌کند و تاکنون با چند کسب و کار معتبر همکاری کرده‌ است. برخی از خدمات کاسبی در زمینه‌تبلیغات دیجیتال شامل موارد زیر است‌:

  • خدمات گرافیکی
  • طراحی وبسایت
  • تبلیغات در اینستاگرام
  • خدمات طراحی اپلیکیشن
  • ترسیم نقشه‌ راه کسب و کار برای مشتری
  • طراحی‌ پرسونای مشتری‌ و مخاطب و…

برای بهره‌مندی از این خدمات باید نام و شماره تلفن همراه خود را در سایت تبلیغاتی کاسبی قرار دهید تا مشاوران آن برای راهنمایی با شما تماس بگیرند. با کلیک بر لینک زیر می‌توانید وارد آژانس دیجیتال‌ مارکتینگ کاسبی شوید.

ورود به آژانس تبلیغاتی کاسبی

18. معرفی سایت بستراه

آژانس دیجیتال مارکتینگ بِستراه از سال 1389 کار خود را با ثبت شرکت پیشگامان نوین پندار آغاز نمود و از سال 1393 با نام برند BestRah فعالیت خود را ادامه داد. این شرکت با دارا بودن نیروهای با تجربه و ماهر به دنبال ارائه‌ خدمات نتیجه‌محور در زمینه طراحی سایت، بازاریابی شبکه‌های اجتماعی، سئو، بازاریابی محتوایی و تولید اپلیکیشن موبایل در شیراز می‌باشد.

روش کار این آژانس تبلیغاتی به این صورت است که ابتدا با برگزاری جلسه با مشتری، تلاش می‌کنند از استراتژی‌ها، اهداف و چشم‌اندازهای آن‌ها آگاهی یابند. این کار به آن‌ها کمک می‌کند بتوانند مسیر کاری خود را ترسیم کنند و مطابق با آن برای تبلیغ و رشد کسب‌وکارها تلاش کنند.

آژانس‌ دیجیتال مارکتینگ بستراه را میتوان یکی از بهترین آژانس‌های تبلیغاتی دانست که در آن به مخاطب و اهدافی که دارد، توجه ویژه‌ای می‌شود. خدمات این آژانس‌ نیز تنوع خوبی دارد و می‌تواند پاسخگوی نیازهای دیجیتال‌ مارکتینگ شما باشد.

لینک ورود به سایت بستراه

19. آژانس‌‌ تبلیغات دیجیتال دارت

آژانس دیجیتال مارکتینگ دارت یکی از معتبرترین سایت‌ها برای تبلیغات و بازاریابی دیجیتال‌‌ در ایران است. هدف اصلی این آژا‌‌نس معرفی کسب و کارهای در حال رشد به فضای دیجیتال مارکتینگ و پروموت کردن‌ محصولات جدید شرکت‌های توسعه‌یافته است.

کسب‌وکارها می‌توانند با استفاده از بازاریابی نتیجه‌گرا (پرفورمنس مارکتینگ) و هدف‌گیری مخاطب خاص در این سایت، ورودی سایتشان را افزایش داده‌ و جایگاه خود را در صفحات گوگل تضمین کنند. برخی از دیگر ویژگی‌های آژانس تبلیغاتی دارت شامل موارد زیر است:

  • ارائه‌ گسترده‌ترین خدمات دیجیتال مارکتینگ
  • ارزیابی دقیق و ملموس نتایج تبلیغات دیجیتال بر کسب‌وکارها
  • راهنمایی و مشاوره‌ استراتژیک
  • ارائه‌ مقالات آموزشی کاربردی و هدفمند

ورود به آژانس دیجیتال مارکتینگ دارت

20. پرسیس دی‌ام

پرسیس دی‌ام یک آژانس دیجیتال مارکتینگ است که به طور تخصصی در زمینه‌ بازاریابی برای فروشگاه‌های آنلاین و فروش در فضای مجازی فعالیت می‌کند. تیم پرسیس از کارشناسانی تشکیل شده‌ است که در زمینه‌های تحلیل داده، بازاریابی اینترنتی، طراحی وب‌سایت و تولید محتوا تخصص دارند و با استفاده از ابزارهای پیشرفته، بهینه‌سازی و مدیریت تبلیغات دیجیتال، بهترین نتایج را برای کسب‌وکارها ارائه می‌دهد.

برخی از مهم‌ترین خدمات این سایت شامل طراحی فروشگاه اینترنتی، اجرای تبلیغات کلیکی، بازاریابی محتوایی، خدمات سوشال مدیا، موشن گرافیک و اجرای‌ کمپین‌های آنلاین است. برای ورود به آژانس تبلیغاتی پرسیس دی‌ام بر روی لینک زیر کلیک کنید.

لینک ورود به سایت پرسیس دی ام

سخن پایانی

آژانس دیجیتال مارکتینگ یکی از نیازهای مهم برای کسب و کار است که می‌تواند موجب رشد و پیشرفت آن شود و درآمد و فروش آن را افزایش می‌دهد. یک آژانس دیجیتال مارکتینگ‌ از طریق به‌کارگیری استراتژی‌های خاص به تبلیغ و بازاریابی می‌پردازد و خدمات طراحی سایت، طراحی‌ سئو و اپلیکیشن، ایمیل ما‌رکتینگ و… را ارائه می‌دهد.

از آ‌ن‌جا که انتخاب یک آژانس‌ دیجیتال مارکتینگ‌‌ خوب در میان تعداد بی‌شمار این آژانس‌ها در ایران دشوار است، ما در این مقاله‌ از دانشگاه کسب و کار به معرفی ده آژ‌انس برتر دیجیتال مارکتینگ‌ پرداختیم و ویژگی‌های مهم آن‌ها را بررسی کردیم. نظر شما درباره‌ مزایای استفاده از تبلیغات دیجیتال‌‌ مار‌کتینگ چیست؟ اگر تاکنون از خدمات این سایت‌ها استفاده کرده‌اید، نظرات ارزشمند خود را درباره‌ آن‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

معرفی 20 آژانس دیجیتال مارکتینگ معتبر در ایران+ بررسی کامل ویژگی‌های آن‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

Scroll to top