معرفی 10 سایت معتبر برای آموزش ارز دیجیتال و مفاهیم مرتبط با آن


این روزها ارزهای دیجیتال سهم زیادی از سرمایه‌گذاری‌های جهانی را به خود اختصاص داده‌اند؛ تا جایی که پیش‌بینی می‌شود در سال‌های آینده، این ارزها جایگزین پول و ارزهای‌‌ فیزیکی شوند. اگر شما هم قصد دارید کسب درآمد در این بازار جهانی را امتحان کنید، لازم است ابتدا در دوره‌های مبتدی و پیشرفته‌ آموزش ارز دیجیتال شرکت کنید. این دوره‌ها به شما کمک می‌کنند سرمایه گذاری هوشمندتری داشته‌ باشید و کمتر دچار ضرر و زیان شوید.

ما در این مقاله‌ از دانشگاه کسب و کار به تعریف ارزهای دیجیتال و مزایای سرمایه‌گذاری در آن پرداختیم. سپس چند دوره و سایت معتبر برای آموزش ارز دیجیتال را به شما معرفی کردیم. پس اگر قصد دارید این بیزینس را آغاز کنید، تا پایان مقاله‌ همراه ما باشید تا با بهترین دوره‌های آموزشی آشنا شوید.

ارز‌ دیجیتال و کسب درآمد از آن

پول دیجیتال یا ارز دیجیتال به هر وسیله‌ پرداختی اطلاق می‌شود که به شکل کاملا الکترونیکی وجود داشته‌‌ باشد. این پول‌ها فیزیکی نیستند و با استفاده از رمزنگاری و سیستم‌های خرید و فروش آنلاین محاسبه‌ و منتقل می‌شوند. پول‌های دیجیتال‌ ارزش زیادی دارند و امکان انتقال و کسب درآمد از آن‌ها ساده‌تر و سریع‌تر است.

امروزه‌ به لطف پیشرفت تکنولوژی، پول دیجیتال می‌تواند اشکال مختلفی داشته‌ باشد و با اهداف متعددی سازگار شود. برخی از مهم‌ترین و پرطرفدارترین انواع ارز دیجیتال ارزهایی مانند بیت کوین، تتر، ترون، ریپل، اتریوم و… است.

  • انواع دوره‌های آموزش ارز دیجیتال

خوشبختانه‌ با گسترش توجه به ارزهای دیجیتال، در ایران نیز این بازار و کسب درآمد از آن مورد توجه قرار گرفته‌ است. اگر قصد دارید سرمایه‌گذاری در این حوزه را امتحان کنید، روش‌ها و راهکارهای مختلفی در مقابل شما قرار دارد:

← شما می‌توانید آموزش رایگان ارز دیجیتال را در صفحات یوتیوب و اینستاگرام دنبال کنید

←‌ می‌توانید در دوره‌های حضوری و غیرحضوری آموزش ارز دیجیتال شرکت کنید تا مهارت‌های خود در این بازار جهانی را تقویت کنید‌

← مشورت و گفت‌وگو با افراد باتجربه و ماهر در این حوزه‌ نیز می‌تواند تاثیر زیادی در بهبود مهارت‌های شما داشته‌ باشد. بسیاری از این افراد حاضرند اطلاعات خود را به رایگان با شما به اشتراک بگذارند‌

علاوه بر این موارد، جست‌وجو در صفحات گوگل و سایت‌های معتبر نیز می‌تواند نتایج خوبی برای شما داشته‌ باشد. ما در ادامه‌ به معرفی برخی از این سایت‌های معتبر و کاربردی می‌پردازیم.

معرفی 10 سایت معتبر برای آموزش ارز دیجیتال

تا این بخش از مقاله‌ دانشگاه کسب و کار با ارز دیجیتال و روش‌های یادگیری آن آشنا شدید. باید به این نکته توجه کنید که بازار ارز دیجیتال‌ یک بازار‌ پرسود و در عین حال پر از ریسک و خطر است؛ به‌طوری که گاهی یک حرکت یا تصمیم اشتباه نیز می‌تواند سرمایه‌ شما را از بین ببرد و شما‌ را دچار ضرر و زیان کند.

بنابراین لازم است پیش از آغاز کار در این حوزه، دوره‌های آموزش ارز دیجیتال را بگذرانید تا کمتر دچار خطا و اشتباه شوید. ما قصد داریم در این بخش به معرفی 10 سایت معتبر بپردازیم که دوره‌های آموزش‌ ارز‌ دیجیتال‌‌ برای افراد مبتدی و پیشرفته را ارائه می‌کنند. با ما همراه باشید تا با معرفی این دوره‌ها و ویژگی‌های آن‌ها آشنا شوید.

1.‌ سایت ایران بروکر

ایران بروکر یک سایت تخصصی در حوزه‌ فارکس و بازار ارز دیجیتال است. در این سایت‌ افراد متخصص و با تجربه‌ به بررسی بازار جهانی ارزهای دیجیتال‌ می‌پردازند و تحلیل‌ها و پیش‌بینی‌های دقیقی از مسائل مختلف این بازار‌ به مخاطبان ارائه می‌کنند.

شما در سایت ایران بروکر می‌توانید علاوه بر قیمت دقیق ارزهای دیجیتال، بررسی صرافی‌ها و بروکرها و تحلیل‌های دقیق صاحب‌نظران، از آموزش ارز دیجیتال نیز بهره‌مند شوید. آموزش‌های این سایت کاملا رایگان است و شما را با صفر تا صد بازار ارز‌ دیجیتال‌ و خرید و فروش در آن آشنا می‌کند.

شما می‌توانید بدون نیاز به هیچ پیش‌زمینه خاصی در این دوره‌ کاملا‌ رایگان شرکت کنید و مهارت‌های کسب درآمد از این بازار‌‌ را یاد بگیرید. برای ورود به سایت ایران بروکر می‌توانید‌ بر روی لینک زیر کلیک کنید.

ورود به سایت ایران بروکر

2. معرفی سایت کریپتونگار

کریپتونگار یک رسانه‌ تخصصی در حوزه‌ ارزهای دیجیتال است که فعالیت خود را از سال 1398 آغاز کرد. این سایت عمدتا بر آموزش ارز دیجیتال و انتشار اخبار مربوط به آن تمرکز دارد. برخی از امکانات ارائه‌ شده‌ در سایت‌ کریپتونگار که می‌تواند توجه علاقه‌مندان به بازار ارز‌ دیجیتال را جذب کند شامل موارد زیر است:

• ارائه‌ صدها مقاله‌ و ویدئو آموزشی درباره انواع ارز دیجیتال و آموزش سرمایه گذاری در آن‌ها

•‌ ارائه‌‌ جدیدترین اخبار مربوط به بازار جهانی ارز‌ دیجیتال‌

• امکان مشاهده‌ قیمت به‌روز ارزهای دیجیتال

•‌ خرید و فروش ارز دیجیتال

•‌ ارا‌ئه تحلیل‌های حرفه‌ای و سیگنال‌های رایگان برای خرید و فروش ارز‌‌ دیجیتال‌‌

لینک ورود به سایت کریپتونگار

3. وبسایت خانه‌ سرمایه

خانه سرمایه‌ آکادمی تخصصی آموزش در حوزه‌ بورس، سرمایه‌گذاری، فارکس و آموزش ارز دیجیتال است. این موسسه فعالیت خود را از سال 1390 آغاز کرده‌‌ و تاکنون با برگزاری 31 دوره‌ جامع آموزشی بلندمدت، بیش از شش هزار تحلیل‌گر و متخصص را وارد بازار سرمایه کرده‌ است.

شما در این سایت می‌توانید به‌طور رایگان با آموزش ارز دیجیتال، خرید ارز دیجیتال و تحلیل‌های آن آشنا شوید. علاوه بر این، در سایت‌ “خانه‌ سرمایه‌” چندین مقاله‌ آموزشی رایگان نیز ارائه‌ شده‌ است که در آن مطالب جالبی در خصوص آموزش فارکس و معرفی بهترین صرافی‌های ایرانی و خارجی وجود دارد.

برای بهره‌مندی از این آموزش‌ها و آشنایی با بازار ارزهای دیجیتال‌ از طریق لینک زیر وارد سایت خانه سرمایه شوید.

ورود به سایت خانه سرمایه

4. آموزش ارز دیجیتال در سایت محمد فاموریان

وبسایت آموزشی “محمد فاموریان” یک منبع آموزشی کاربردی و علمی برای کسب درآمد دلاری از بازارهای مالی جهانی است. در این سایت بیش از 100 مقاله‌ و ویدئو آموزشی رایگان جهت رشد کسب و کارهای دلاری‌ ارائه‌ شده‌ است. دوره‌های آموزشی محمد فاموریان به دو شکل مبتدی – رایگان و پیشرفته‌ در حوزه‌های آموزش ارز دیجیتال، آموزش‌ فارکس، آ‌موزش بورس و آموز‌‌ش متاورس ارائه شده‌ است.

مناسب بودن‌ هزینه‌ دوره‌ها و کیفیت آموزش‌های آن، ارائه‌ مقالات آموزشی در حوزه‌های مختلف برای کسب درآمد از اینستاگرام و بازارهای جهانی و امکان مشاوره با محمد فاموریان از جمله‌ ویژگی‌ها و امکانات مثبت این سایت است. شما می‌توانید با کلیک بر لینک زیر وارد سایت‌‌ محمد‌‌ فاموریان‌ شوید.

ورود به سایت آموزشی محمد فاموریان

5. آکادمی ارز دیجیتال

آکادمی ارز دیجیتال بستری تخصصی برای آموزش آنلاین است که در حوزه‌ ارزهای دیجیتال و بلاک‌چین تمرکز دارد. این سایت از پربازدیدترین سایت‌های مرتبط با ارز دیجیتال است که طی پنج سال گذشته توجه میلیون‌ها کاربر را به خود جلب کرده‌ است. برخی از خدمات و امکانات قابل توجه این پلتفرم به این ترتیب است‌‌:

• ارائه‌ جدیدترین دوره‌های آموزش ارز دیجیتال با هزینه‌ مناسب

•‌ ارائه‌ وبینارهای آموزشی رایگان با حضور محققان و تحلیل‌گران بازارهای مالی

•‌ ضمانت بازگشت وجه مبالغ دوره‌ها در صورت عدم رضایت کاربران

• امکان دانلود دوره‌های ضبط شده‌ به آسانی و بدون محدودیت زمانی

لینک ورود به آکادمی ارز دیجیتال

6. آکادمی هلاکوئی

آکادمی هلاکوئی یکی دیگر از سایت‌های کاربردی و معتبر در حوزه‌ آموزش ارز دیجیتال است که ما در این مقاله‌ از دانشگاه کسب و کار به شما معرفی می‌کنیم. این آکادمی یک مجموعه‌ آموزشی تخصصی در حوزه بازار ارزهای دیجیتال‌ و فناوری بلاک چین است. شما با مراجعه‌ به آکادمی‌‌ هلاکوئی‌‌ می‌توانید صدها مقاله‌ آموزشی درباره‌ ارز‌‌ دیجیتا‌‌ل، سرمایه‌ گذاری و ترید و سواد مالی مطالعه کنید.

علاوه بر این، در آکادمی هلاکوئی دوره آموزش صفر تا صد ارز دیجیتال نیز ارائه‌ شده‌ است که تا حد زیادی می‌تواند مهارت شما در این حوزه‌‌ را افزایش دهد. ارائه‌ دوره‌های آموزشی رایگان، اشتراک‌گذاری به‌روزترین اخبار بازارهای مالی و ارزهای دیجیتال، ارائه‌ تحلیل‌های حرفه‌ای برای سرمایه‌گذاری و کسب درآمد از جمله خدمات ارائه‌شده در این سایت است. شما می‌توانید از طریق لینک زیر وارد آکادمی هلاکوئی شوید و از امکانات و خدمات ارزشمند آن‌ بهره‌مند شوید.

لینک ورود به آکادمی هلاکوئی

7. معرفی سایت حسینی فایننس

حسینی فایننس یکی دیگر از آکادمی‌های تخصصی بازار مالی در ایران است. این آکادمی‌ مسیر صحیح کسب درآمد و سرمایه‌گذاری در انواع بازارهای مالی، خصوصا با‌زار ارز دیجیتال را به شما نشان می‌دهد و کمک می‌کند در این مسیر هوشمندانه‌تر حرکت کنید.

دوره‌ جامع آموزش ارز دیجیتال حسینی فایننس شامل 34 ساعت محتوای آموزشی است که سرمایه‌گذاران مبتدی تا پیشرفته‌ می‌توانند در آن شرکت کرده‌ و مهارت کسب کنند. شما در این دوره می‌توانید صفر تا صد بازار ارزهای دیجیتال را یاد بگیرید و شیوه‌ برخورد خود با شرایط مختلف آن را هوشمندتر و حرفه‌ای‌تر کنید. امکان دیگری که سایت حسینی فایننس برای شما در نظر گرفته‌ این است که با خرید این‌‌ آموزش، دوره‌ جامع بورس ایران نیز به صورت کاملا رایگان در پنل کاربری شما قرار می‌گیرد.

این دوره‌ به پیش‌نیاز خاصی نیاز ندارد و قیمت کاملا مناسبی دارد. شما برای خرید دوره‌ آموزش ارز دیجیتال آکادمی حسینی فایننس می‌توانید از طریق لینک زیر وارد سایت شوید.

ورود به آکادمی تخصصی حسینی فایننس

8. آموزش ارز دیجیتال در سایت علیرضا محرابی

موسسه‌ آموزشی علیرضا محرابی در حوزه‌ بازارهای بورس، ارزهای دیجیتال و فارکس فعالیت می‌کند. این مجموعه‌ در سال 1396 با هدف ارتقای سطح علمی و سواد اقتصادی مردم ایران تاسیس شد. از آن زمان تاکنون بیش از دو میلیون نفر مخاطب این مجموعه‌‌ هستند و از آموزش‌های تخصصی آن بهره‌مند می‌شوند.

برخی از خدمات ارائه‌شده در این سایت عبارت است از:

  • ارائه‌ دوره‌های آموزشی حضوری و غیرحضوری در حوزه‌های ارز دیجیتال، فرصت‌های سرمایه‌گذاری، بورس، تحلیل و نوسان‌گیری و…
  • ارائه لیست رمز ارزها و نمودار تحلیل تکنیکال آن‌ها
  • امکان مشاوره‌ حضوری و غیرحضوری
  • ارائه‌ جدیدترین اخبار بازار ارز دیجیتال
  • آموزش رایگان بورس و…

قیمت دوره‌های آموزشی سایت علیرضا محرابی، در مقایسه با سایر دوره‌هایی که در موارد بالا ذکر کردیم مقداری بیشتر است. با این‌حال در این دوره‌ تفاوت‌هایی وجود دارد که می‌تواند توجه علاقه‌مندان به آموزش ارز دیجیتال را به خود جلب کند. برای ورود به سایت علیرضا‌ محرابی‌ روی گزینه‌ زیر کلیک کنید.

ورود به سایت آموزشی علیرضا محرابی

9. معرفی سایت کانون بورس

کانون بورس یکی دیگر از سایت‌های با کیفیت و معتبر است‌‌‌ که خدمات آموزشی خوبی در زمینه‌ بورس و بازارهای مالی ارائه می‌کند. این مجموعه‌ از یک تیم متخصص و باتجربه تشکیل شده‌ است که دانش زیادی در این حوزه‌ ها دارند. در سایت‌ کانون بورس‌ «پکیج آموزش ارز دیجیتال بزرگان» ارائه‌ شده است‌ که در آن “استاد حاجی علی” و “استاد ویلایی” 51 ساعت کلاس آموزشی مفید به همراه 51 ساعت‌ پشتیبانی و رفع اشکال ضبط کرده‌اند.

این دوره قیمت نسبتا مناسبی دارد و می‌تواند تا حد زیادی مهارت‌های شما در بازار ارزهای دیجیتال را افزایش دهد. علاوه بر این دوره‌، در سایت کانون بورس آموزش رایگان ارز دیجیتال نیز ارائه‌ شده‌ است که برای آشنایی کلی افراد مبتدی با این بازار مناسب است.

در این دوره مباحثی چون؛ مفاهیم ارز‌ دیجیتال، انواع ارز‌‌ دیجیتال‌‌، تحلیل تکنیکال، معرفی صرافی و… بررسی شده‌ است‌. بنابراین اگر قصد دارید کار در این بازار را آغاز کنید، می‌توانید از مقالات آموزشی سایت کانون بورس استفاده کنید.

ورود به سایت کانون بورس

10. دوره‌های آموزشی سامان کریمی شاد

سامان کریمی شاد دکترای تخصصی دیجیتال مارکتینگ دارد و حدود 10 سال است که در حوزه‌ ارز دیجیتال فعالیت می‌کند. آکادمی آموزشی سامان‌ کریمی‌ شاد‌ مسیر آموزش شما در بازار جهانی ارز‌ دیجیتال‌ را ترسیم کرده‌ و به شما کمک می‌کند بیزینس و سرمایه‌گذاری موفق‌تری در آن داشته‌ باشید.

در این سایت دوره آموزش جامع ارزهای دیجیتال به صورت حضوری و غیر حضوری ارائه می‌شود. شما در این دوره‌ با راه‌های کسب درآمد از این بازار آشنا می‌شوید و مفاهیم و تحلیل‌های مربوط به آن را یاد می‌گیرید.

علاوه بر این، متوجه می‌شوید که کدام یک از ارزهای دیجیتال آینده بهتری دارد و برای سرمایه گذاری مناسب‌تر است. در پایان دوره‌ نیز مدرک فنی و حرفه‌ای دریافت می‌کنید که می‌توانید از آن در موارد مختلفی استفاده کنید.‌

ورود به سایت آموزشی سامان کریمی شاد

سخن پایانی

سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال یکی از روش‌های حرفه‌ای و به‌روز کسب درآمد است که این روزها در سراسر دنیا طرفداران خاص خودش را دارد. ارز‌‌ دیجیتال به پول‌هایی گفته‌ می‌شود که مانند اسکناس و سکه فیزیکی نیستند و از طریق رمزنگاری و سیستم‌های آنلاین خرید و فروش می‌شوند. از آن‌جا که سرمایه گذاری در این بازار به مهارت‌های خاصی نیاز دارد، لازم است قبل از شروع کار در آن آموزش ببینید.

بهترین روش برای آموزش ارز دیجیتال شرکت در دوره‌های آموزشی مبتدی و پیشرفته یا مشاهده‌ ویدئوهای آموزشی‌ در یوتیوب است. ما در این مقاله‌ از دانشگاه کسب و کار به معرفی 10 سایت معتبر پرداختیم که در این حوزه فعالیت می‌کنند و دوره‌ها و مطالب آمو‌زشی مفیدی برای علاقه‌مندان طراحی می‌کنند‌‌. نظر شما درباره بازار جهانی ارز دیجیتال و کسب درآمد از طریق آن چیست؟ اگر تاکنون در دوره‌‌ آموزشی مفیدی شرکت کرده‌اید، نظرات خود را درباره‌ آن با ما به اشتراک بگذارید. خواننده‌ نظرات ارزشمند شما هستیم.

معرفی 10 سایت معتبر برای آموزش ارز دیجیتال و مفاهیم مرتبط با آن

دیدگاهتان را بنویسید

Scroll to top