مشاور سئو آفلاین با تماس تلفنی


26 دسامبر 1401

933 بازدید

خبر کوتاه و مهم است. از شما انتظار می رود که سوالاتی را که در زمینه سئو مورد علاقه شما هستند بپرسید و ما پاسخ صحیح را به شما خواهیم داد. خدمات سئوی ما می تواند با مشاوره رایگان در نظرات یا تماس تلفنی کم هزینه با یکی از کارشناسان سئو ما شروع شود. انتخاب باشماست.

راه ارتباطی ما با شما Google Meet و Skype است. پس از برقراری تماس، شروع به صحبت در مورد کسب و کار شما خواهیم کرد تا با فضای ذهنی آماده پاسخگویی به سوالات شما باشیم. برای اطمینان بیشتر، نمونه کارها و ابزارهای استفاده شده توسط تیم ما با شما به اشتراک گذاشته می شود، زیرا ما به شما این حق را می دهیم که به سختی اعتماد کنید و سعی کنید این تجربه مثبت دیدگاه شما را نسبت به دنیای مشاوره تغییر دهد.

وعده های خیالی نمی دهیم و ادعای معجزه نمی کنیم و بدون هیچ نکته مثبتی تعطیل نمی کنیم. مطمئن باشید با تماس با متخصص سئو از تیم بازاریابی دیجیتال شراگیم، گره های ذهنی شما در مورد سئو کسب و کارتان از بین می رود و فرصت های جدیدی برای پیشرفت در زمینه کاری خود کشف خواهید کرد.

شرایط برگزاری مشاوره

پس از ثبت درخواست مشاوره و بررسی درخواست توسط تیم شراگیم، وب سایت شما را آنالیز خواهیم کرد و در نهایت ظرف مدت 1 روز پس از ثبت درخواست مشاوره در پایین این صفحه ما با شما تماس می گیریم و روز و ساعت دقیق مشاوره سئو را مشخص می کنیم.

ما تمام تلاش خود را برای یک جلسه مشاوره حرفه ای انجام می دهیم، فقط یادتان باشد قبل از جلسه با تیم خود جلسه ای داشته باشید و سوالات خود را آماده کنید. زیرا ما به سوالات و مشکلات مطرح شده توسط شما به عنوان نماینده کسب و کارتان در حین مشاوره و هم اکنون پاسخ می دهیم. نیازی به درج فیلتر سئو در سوالات خود نیست زیرا کارشناس ما می تواند به سوالات و ابهامات شما در مشاوره دیجیتال مارکتینگ پاسخ دهد. فقط از شما می خواهیم که در ساعت مشخص شده آنلاین باشید.

چه کسی مشاور شما خواهد بود؟

شراگیم مرادی، دارای 15 سال سابقه در زمینه طراحی سایت، نرم افزار، تبلیغات و استراتژی کسب و کار آنلاین است. سابقه همکاری با برندهای معروفی چون دیجی کالا، چوپکس، تاسوفان، خودروبانک، دیجی استایل و ده ها مجموعه دیگر را دارد. نویسنده کتاب و فلش کارت دیجیتال مارکتینگ در کسب و کار شما، نویسنده مقالات تخصصی در زمینه های ایجاد طرح بازاریابی، مسئولیت دیجیتال مارکتینگ، سئو، شبکه های اجتماعی، بازاریابی موبایلی و تبلیغات کلیکی و آموزش صدها ساعت محتوای آموزشی در زمینه دیجیتال مارکتینگ

پکیج مشاوره تلفنی سئو

مبلغ مشاوره بسته به اندازه کسب و کار شما پس از تماس با شما اعلام خواهد شد. اما به خاطر داشته باشید که هزینه ای که برای مشاوره سئو برای کسب و کار خود می پردازید بیشتر یک سرمایه گذاری است تا هزینه. این جمله کلیشه ای را کاملا واقع بینانه نگیرید، استفاده از مشاوره مشاوره برای مشکلات فعلی کسب و کار شما راه حل هایی را ارائه می دهد و سرعت شما را در مسیر پیشرفت افزایش می دهد، بنابراین با محاسبات و کتاب های دیجیتال هزینه ای که برای مشاوره می پردازید یک دهم است. این هزینه ای است که در صورت وجود مشکل باید پرداخت کنید.

با در نظر گرفتن انتظارات مختلف کسب و کارها و پس از چندین جلسه مشاوره سئوی مختلف، تصمیم گرفتیم دو بسته مشاوره ارائه دهیم. عناصر هر بسته به دقت تقسیم شده اند و شما می توانید با توجه به شک و تردید خود در مورد سئوی کسب و کار خود، یکی را انتخاب کنید که برای شما مناسب است:

بسته اولیه پکیج حرفه ای
تحلیل رقبا تجزیه و تحلیل رقبا و رقابت در حوزه کسب و کار شما
راهنمای انتخاب کلمات کلیدی و تدوین استراتژی محتوای سئو راهنمای انتخاب کلمات کلیدی و تدوین استراتژی محتوای سئو
نکاتی برای بهبود سئو داخلی و سئو فنی نکاتی برای بهبود سئو داخلی و سئو فنی
نکاتی برای بهبود لینک های داخلی نکاتی برای بهبود لینک های داخلی و خارجی
ارائه راهکارهای بازاریابی ارائه راهکارهای بازاریابی و راهنمایی برای انتخاب شبکه اجتماعی مکمل
ارائه راهکار برای افزایش فروش فروشگاه ارائه راه حلی برای افزایش فروش در فروشگاه و راهنمای توسعه استراتژی سئو خارجی

اگر سوالی در زمینه سئو دارید با تلفن بپرسید. سوالات شما را به مدت 60 دقیقه در بسته پایه و 90 دقیقه در بسته حرفه ای در زمان توافق شده مطرح خواهیم کرد. در صورت لزوم، مکالمه توسط شما قابل ضبط است.

نتیجه

اگر مطالب قبلی سایت را به دقت مطالعه کرده باشید، به نیاز و ضرورت وجود مشاور سئو در توسعه کسب و کار خود پی برده اید. ما در آژانس دیجیتال مارکتینگ شراگیم پیشنهادات سئوی متنوعی برای کسب و کار شما داریم که از جمله آنها می توان به مشاوره رایگان نظرات سایت و مشاوره تلفنی ارزان قیمت در دو بسته اولیه و حرفه ای اشاره کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر و راهنمایی در هنگام انتخاب یکی از مشاوره ها با ما تماس بگیرید.

5.5 – (1 امتیاز)

مشاور سئو آفلاین با تماس تلفنی

دیدگاهتان را بنویسید

Scroll to top