نکاتی درمورد نرخ دلار استرالیا


اگر شما هم به هر دلیل قصد داشته باشید تا به استرالیا پول انتقال دهید، حتماً به‌دنبال بهترین نرخ دلار استرالیا هستید تا بیشترین بازدهی را از این کار دریافت کنید. این موضوع به‌خصوص با توجه به نوسانات نرخ ارز در سال‌های اخیر، اهمیت بسیار بیشتری نیز یافته است. در این مقاله می‌خواهیم این موضوع را بیشتر برای شما باز کنیم و به نکاتی بپردازیم که در انتقال ارز به استرالیا به آن نیاز دارید.

چالشی همیشگی به نام تحریم

اگر شما هم قصد انتقال پول به کشورهای دیگر را داشته باشید، احتمالاً خیلی بیشتر از هر فرد دیگری برایتان اهمیت دارد که بهترین نرخ دلار را پیدا کنید. به‌عنوان مثال فرض کنید می‌خواهید به استرالیا مهاجرت کنید. در این‌طور مواقع، معمولاً فرد همه‌ی نقدینگی خود را به ارز تبدیل کرده و به کشور مقصد انتقال می‌دهد. حالا اگر بتوانید بهترین نرخ دلار استرالیا را پیدا کنید، آنچه در نهایت به‌دست می‌آورید، بیشتر خواهد بود.

اما علاوه بر پیدا کردن بهترین نرخ دلار استرالیا، در انتقال پول به‌صورت بین‌المللی، چه به استرالیا و چه هر کشور دیگری،مسئله‌ی تحریم‌ها همیشه دردسرساز بوده است. موضوع این است که شما به‌دلیل تحریم‌های نظام بانکی ایران، نمی‌توانید مثلِ شهروندان سایر کشورها، به یک بانک بین‌المللی مراجعه کنید و درخواست کنید تا پولتان را به کشوری دیگر انتقال دهند.

این نکته را هم بدانید که شهروندان دیگر کشورها، به‌جز استفاده از بانک‌های بین‌المللی، می‌توانند مبلغ موردنظرشان را با استفاده از روش‌های دیگری مثل PayPal، MasterCard و یا حتی انتقال رمز ارزها، به سایر نقاط جهان انتقال دهند که استفاده از این روش‌ها نیز برای شهروندان ایرانی امکان‌پذیر نیست.

بنابراین اگر قصد انجام چنین کاری را دارید، باید از روش‌های مطمئن و قانونیِ جایگزین استفاده کنید که در ادامه به آن پرداخته‌ایم.

استفاده از خدمات صرافی برای بهترین نرخ دلار استرالیا

با توجه به شرایطی که در قسمت قبلی به آن پرداختیم، بهترین راه برای انتقال بین‌المللی پول، استفاده از خدمات صرافی‌های معتبری است که در این زمینه فعالیت دارند. البته در استفاده از این خدمات هم باید به موضوع بهترین نرخ دلار استرالیا توجه داشته باشید تا بتوانید حداکثر ارز را انتقال دهید.

یکی از بهترین صرافی‌هایی که در این زمینه فعالیت دارد، صرافی آرسین است. صرافی آرسین به صورت روزانه، بهترین نرخ دلار استرالیا را در سایت خود منتشر می‌کند. بنابراین شما قبل از انجام هر کاری می‌توانید نرخ اعلام شده توسط این صرافی را با صرافی‌های دیگر مقایسه کنید.

به‌جز مسئله‌ی بهترین نرخ دلار استرالیا، باید به مورد اعتماد بودن صرافی انتخابی نیز توجه کنید. توجه داشته باشید که شما قرار است تمام سرمایه‌ی خود را به یک کشور دیگر انتقال دهید. بنابراین خیلی مهم است که از خدمات صرافی‌ای استفاده کنید که در این زمینه تجربه‌ی بالایی داشته باشد.

یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که در انتخاب صرافی باید به آن توجه کنید، مسئله‌ی مدارک و مجوزها است. مدرک آسترک مهم‌ترین مدرک برای صرافی‌هایی است که قرار است در استرالیا فعالیت داشته باشند و به کار نقل و انتقالِ بین‌المللی پول بپردازند. این نکته را هم بدانید که آسترک سازمانی استرالیایی است که هدف آن تنظیم مقررات مالی برای جلوگیری از پولشویی و همچنین قطع مسیرهای انتقال پول برای گروه‌های خرابکار است.

بنابراین هنگامی که می‌خواهید پول خود را به کشوری دیگر انتقال دهید، حتماً باید توجه داشته باشید که صرافی انتخابی‌تان علاوه بر اینکه بهترین نرخ دلار استرالیا را در اختیار شما قرار می‌دهد، حتماً باید این مجوز را نیز داشته باشد؛ در غیر این‌صورت ممکن است تمام زحمت‌های شما به یکباره نابود شود.

صرافی آرسین علاوه بر اینکه بهترین نرخ دلار استرالیا را در اختیار شما قرار می‌دهد، همچنین توانسته است با گذر از پیچیدگی‌های قانونی، مجوز آسترک استرالیا را نیز دریافت کند. به همین دلیل است که تعداد بسیار زیادی از هموطنان، از خدمات این صرافی مورد اعتماد استفاده کرده و همواره نیز از انتخاب خود راضی بوده‌اند.

کلامِ آخر

پیدا کردن بهترین نرخ دلار استرالیا، یکی از مهم‌ترین چالش‌ها برای افرادی است که قصد دارند به این کشور مهاجرت کنند. دلیلِ آن هم واضح است: فرض کنید شما قرار است تمام دارایی‌های خود را که سال‌ها برای جمع کردنشان زحمت کشیده‌اید به یک ارز دیگر تبدیل کنید. بنابراین خیلی مهم است که بهترین نرخ تبدیل ارز را پیدا کنید. با توجه به اهمیت این مسئله، در این مقاله به نکاتی پرداختیم که در این زمینه باید به آنها توجه داشته باشید. همچنین در انتها، صرافی آرسین را به‌عنوان یک صرافی مورد اعتماد و ایمن معرفی کرده‌ایم که سال‌هاست در این زمینه به ارائه‌ی خدمات به ایرانیان پرداخته است.

نکاتی درمورد نرخ دلار استرالیا

دیدگاهتان را بنویسید

Scroll to top