بهترین خدمات مشاوره کسب و کار دیجیتال


مشاوره دیجیتال شامل لیست گسترده ای از خدمات مرتبط با دنیای مجازی، از جمله کمک به سئو، مشاوره فناوری اطلاعات، طراحی وب و رسانه های اجتماعی است. اگرچه مشاوره کسب و کار دیجیتال به چندین سرویس اشاره دارد، اما عمدتاً بر اجرای مؤثر استراتژی های تجاری در بسترهای دیجیتال متمرکز است.

کسب‌وکارهای آنلاین به دلیل تغییرات سریع، هر از گاهی نیاز به نگاهی تازه به استراتژی، فرآیندها، ابزارها، محصولات و بازاریابی دارند. مشاوره تخصصی کسب و کار در شرکت های دیجیتال این کار را انجام می دهد.

همه مشاغل نمی توانند خود را برای به روز رسانی رسانه های اجتماعی، بهینه سازی موتورهای جستجو، بازاریابی محتوا یا حتی اخبار برندسازی آماده کنند. در چنین شرایطی، یک مشاور کسب و کار دیجیتال می تواند کمک بزرگی باشد. مشاوران کسب و کار آنلاین به خوبی از آخرین روندها، ابزارها و فناوری ها برای ارائه خدمات بهتر به کسب و کار مطلع هستند.

در بسیاری از موارد، یک مشاور دیجیتال نه تنها می‌تواند یک برنامه عملیاتی را تعریف کند، بلکه می‌تواند آن را نیز اجرا کند – طراحی و توسعه سیستم‌های دیجیتال، آماده‌سازی زیرساخت، ادغام فناوری در فرآیندهای تجاری و اثبات آن در آینده، و در نهایت به جلو حرکت کند. مسیر.

به طور خلاصه، مشاوره کسب و کار دیجیتال شکل متمرکزی از مشاوره مدیریت است که شرکت ها را قادر می سازد از داده ها و فناوری خود بهتر استفاده کنند و ارزش تجاری ایجاد کنند.

مشاور کسب و کار دیجیتال کیست؟

مشاور کسب و کار دیجیتال یک مشاور و استراتژیست کسب و کار است. مشاوران کسب و کار آنلاین معمولاً با مشتریان مختلفی کار می کنند و در کانال ها، پلت فرم ها، ابزارها و تکنیک های دیجیتال به خوبی آشنا هستند. مشاوران کسب‌وکار دیجیتال به کسب‌وکارها کمک می‌کنند تا استراتژی‌هایی در بازاریابی، روابط عمومی، توسعه وب، برندسازی و حوزه‌های دیجیتال مرتبط ایجاد و پیاده‌سازی کنند. شرکت ها مشاوران کسب و کار آنلاین را استخدام می کنند تا به کسب و کار خود کمک کنند تا مخاطبان بیشتری را جذب کند، مشتریان بالقوه و فعلی را جذب کند، استراتژی های بازاریابی را بهبود بخشد و فروش را افزایش دهد.

مشاوران کسب و کار دیجیتال معمولاً با ابزارها و ابتکارات دیجیتالی از جمله سئو، توسعه محتوا، کمپین های تبلیغاتی دیجیتال، قیف های فروش، بازاریابی رسانه های اجتماعی، بازاریابی ویدئویی، کسب درآمد، طراحی وب سایت و بازاریابی ایمیلی به کسب و کارها کمک می کنند.

مشاغل با هر نوع و اندازه می توانند به طور بالقوه از مشاوران دیجیتال در زمینه های مختلف مانند بازاریابی دیجیتال و مشاوره مدیریت بهره مند شوند. اگر شرکت شما در ادغام استراتژی های تجاری در تمام بخش ها یا کانال های دیجیتال مشکل دارد، بهتر است با یک مشاور کسب و کار دیجیتال کار کنید.

خدمات مشاوره کسب و کار دیجیتال

وقتی می گوییم هر دیدگاه، منظورمان هر دیدگاه است. برای هر چیزی که مربوط به حضور آنلاین کسب و کارتان است می توانید با ما مشورت کنید. خدمات مشاوره کسب و کار مبتنی بر وب ما عبارتند از:

  • ارزیابی مدل کسب و کار: برای اطمینان از ثبات و پیشرفت مالی شرکت، ارزیابی مدل کسب و کار برای شرکت های کوچک و متوسط ​​و نوپا ضروری است. خدمات ما شامل تجزیه و تحلیل سرمایه گذاری، تحقیقات تجاری و بازار و موارد دیگر است.
  • تجزیه و تحلیل رقابتی: ما خدمات تحلیل رقابتی جامعی را برای مشاغل کوچک و متوسط ​​در سراسر جهان ارائه می دهیم. ما در تحلیل SWOT، پروفایل رقیب، داده کاوی و تجزیه و تحلیل داده بهترین هستیم.
  • استراتژی ورود به بازار: ما به شرکت‌ها در سراسر جهان کمک می‌کنیم تا یک استراتژی جامع ورود به بازار را تعریف کنند. با استفاده از ابزارهای دیجیتال و تجزیه و تحلیل پیشرفته، از شخصی سازی برای بهبود توانایی شما در تعامل سریعتر با مشتریان بالقوه استفاده می کنیم.
  • تجزیه و تحلیل پیشنهاد ارزش منحصر به فرد: هدف ما توسعه یا اصلاح ارزش پیشنهادی شما برای ایجاد مزیت رقابتی است. اول، ما ویژگی های محصولات یا خدمات شما را که مشتریان برای آنها ارزش قائل هستند، درک می کنیم. سپس شما و رقبایتان را بر اساس معیارهای مختلف رتبه بندی می کنیم.

فرآیند مشاوره کسب و کار دیجیتال

پس از سال ها تجربه در خدمات مشاوره دیجیتال، ما تجربه کافی برای ایجاد یک فرآیند استاندارد که اجرای راه حل را ساده می کند، جمع آوری کرده ایم. فرآیند ما شامل:

  • شرح نیازها و اهداف: ما معتقدیم که درک مشکل اولین گام برای راه حل است. ما زمان قابل توجهی را صرف تعیین اهداف و نیازهای تجاری شما می کنیم، زیرا تنها در این صورت می توانیم یک راه حل موثر ایجاد کنیم. ما به شما کمک می کنیم تا بر اساس روندهای فعلی بازار به اهداف خود برسید.
  • طراحی استراتژیک: ما معتقدیم که در تجارت، همکاری کلید نوآوری است. پس از تعیین خواسته ها و نیازهای شما، به ایجاد یک راه حل خلاقانه فکر می کنیم. ما دائماً با شما در تماس هستیم زیرا معتقدیم تنها با ترکیب اطلاعات شما و تخصص خود در بازار می توانیم به یک نتیجه عالی دست یابیم.
  • اجرا: ما به کسب و کارها در تمام پروژه ها یادآوری می کنیم که اگر به اندازه کافی برای ما خوب نباشند، نمی توانند به اندازه کافی برای مشتریان ما خوب باشند. پس از اعتبارسنجی و آزمایش کامل استراتژی فرموله شده در یک محیط شبیه سازی شده، ما به شما کمک می کنیم تا آن را پیاده سازی کنید و در عین حال مطمئن شوید که از فناوری و ابزار مناسب استفاده می کنید.
  • ارزیابی: تعریف ما از ارزیابی این است که ارزیابی واقعی یک محصول، نحوه واکنش مشتریان به آن است. کار ما پس از ارائه استراتژی تمام نمی شود. ما در کنار شما هستیم تا تاثیر راه حل فرموله شده را در یک محیط واقعی آزمایش کنیم. ما همچنین به شما کمک می کنیم تأثیر آن را ارزیابی کنید و روند بهبود را شناسایی کنید.
  • تغییر: به یاد داشته باشید که تغییر اجتناب ناپذیر است. ما باید یاد بگیریم که خودمان را تطبیق دهیم. دنیای آنلاین یک بازار بسیار پویا است و هیچ استراتژی ثابتی نمی تواند کسب و کار شما را موفق کند. به همین دلیل است که رویکرد ما این توانایی را دارد که به شما کمک کند به سرعت به یک استراتژی قدرتمندتر بر اساس نتایج بلادرنگ برسید.

مشاوره کسب و کار دیجیتال در آژانس دیجیتال مارکتینگ شراگیم

ما در آژانس بازاریابی دیجیتال شراگیم پایه و اساس رشد کسب و کار شما را از طریق خدمات مشاوره کسب و کار آنلاین فراهم می کنیم، خواه شما یک سرمایه گذاری کاملا مبتنی بر وب باشید یا یک تجارت فیزیکی که به دنبال گسترش و رشد از طریق رسانه های اجتماعی هستید. کارآفرین آنلاین یا مشتاق به دنبال راه هایی برای ورود به بازار کار است.

کارشناسان ما به طور کامل کسب و کار یا ایده شما را از هر زاویه ای تجزیه و تحلیل می کنند و استراتژی هایی را متناسب با اهداف و نیازهای خاص شما ایجاد می کنند تا به شما کمک کنند از فناوری ها و تاکتیک های مدرن بیشترین بهره را ببرید. ما از تلاش برای اطمینان از موفقیت کسب و کار شما در دنیای دیجیتال دست بر نمی داریم.

درخواست مشاوره

بهترین خدمات مشاوره کسب و کار دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

Scroll to top