لیست بهترین آژانس ها و شرکت های تبلیغاتی دیجیتال مارکتینگ در ایران


اگر شما همچنین صاحب یک کسب و کار، سازمان یا برند شخصی هستید، احتمالاً به متخصصانی نیاز دارید تا برند، محصولات، کالاها و خدمات خود را به مخاطبان و بازار هدف که به درستی شناسایی شده اند، تبلیغ و ارائه کنند. شما نیاز پیدا می کنید. اما از چه کسی باید کمک بخواهید؟

آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ و شرکت‌های تبلیغاتی و بازاریابی همان تیم‌های متخصصی هستند که با اجرای کمپین‌های تبلیغاتی مؤثر، خلاقانه و مبتنی بر داده‌ها می‌توانند به نمایان‌تر شدن برند یا مجموعه شما کمک کنند.

در این مقاله با ما همراه باشید تا با موسسات و آژانس های بازاریابی معتبر ایران بیشتر آشنا شوید.

با بهترین تیم بازاریابی و آژانس بازاریابی دیجیتال همکاری کنید!

برای دستیابی به اهداف تجاری بلندمدت و کوتاه مدت برند خود باید با یک آژانس بازاریابی دیجیتال یا شرکت تبلیغاتی معتبر همکاری کنید. البته اگر به دنبال همکاری با این مجموعه ها هستید، گزینه های زیادی برای شما وجود دارد. شاید شما با این مشکل روبرو هستید که چگونه بهترین آژانس را برای انتخاب بهترین گزینه خود انتخاب کنید؟

در این مقاله چند نمونه از ویژگی های یک آژانس موفق و چند نمونه از بهترین آژانس دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات ایرانی را ارائه می دهیم. شاید انتخاب برای شما کمی راحت تر باشد.

تخصص در فضای دیجیتال

بسته بازاریابی و تبلیغات باید شما را با بسترها و شبکه های اجتماعی مختلف آشنا کند. بنابراین یک آژانس دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات را برای کار انتخاب کنید که تجربه کافی در فضای مجازی و دنیای دیجیتال داشته باشد. در این مورد بیشتر تحقیق کنید و حتی ببینید آژانس دیجیتال مارکتینگ انتخابی شما چگونه در خدمات مختلف و حضور آنلاین عمل می کند. زیرا قطعا مخاطبان شما از طریق پلتفرم های مختلف فالوورهای شما خواهند بود. یک آژانس دیجیتال مارکتینگ خوب باید دانش کافی در فرمول‌بندی استراتژی رسانه‌های اجتماعی، کمپین‌های بازاریابی ایمیلی، سئو سایت، ppc، تدوین استراتژی محتوا و تولید آن، اتوماسیون بازاریابی و صفحه فرود داشته باشد.

فعالیت داده محور

یک آژانس دیجیتال مارکتینگ خوب می داند که داده ها، معیارها و تجزیه و تحلیل داده ها مهم ترین ابزارهایی هستند که به موفقیت کمپین های بازاریابی شما کمک می کنند. به همین دلیل، گروه های بازاریابی بزرگ با تجزیه و تحلیل داده ها از میزان موفقیت و پیشرفت فعالیت هایی که برای برند شما انجام می دهند مطلع می شوند. این داده ها همچنین به شما کمک می کند تا الگوی موفقیت برند خود را کشف کنید.

داستان سرایی و محتوای خلاقانه

این مهم ترین اصل در انتخاب بهترین آژانس دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی است. برای فعال بودن در شبکه های اجتماعی، وب سایت و حتی نمایندگی برند خود به محتوا و داستان نیاز دارید. بنابراین یک آژانس دیجیتال مارکتینگ یا شرکت تبلیغاتی باید بتواند با اصول داستان سرایی یک کپی خلاقانه ایجاد کند و داستان کسب و کار شما را به گونه ای بنویسد که منجر به جذب، تبدیل و حفظ مخاطب شود، نوشتن محتوا ضروری است، اما نوشتن محتوای مرتبط مهمتر است.

شناخت مشتریان و جامعه هدف

آژانس دیجیتال مارکتینگ که قصد همکاری با آن را دارید باید مشتریان شما را به خوبی درک کند. یعنی از آنجایی که مسئولیت اصلی این گروه جذب، تبدیل و حفظ مشتریان است. بنابراین او باید بداند مشتریان شما چه کسانی هستند و آنها را به خوبی بشناسد. یک آژانس خوب نیازهای مخاطبان شما را می شناسد و کمپین تبلیغاتی حول این نیازها طراحی و اجرا می کند.

روی رشد کسب و کار و رشد درآمد تمرکز کنید

بسیاری از آژانس های تبلیغاتی فقط برای ایجاد سرنخ و تعامل با مصرف کنندگان کار می کنند. اما این مجموعه ها بهترین نیستند. زیرا یک آژانس بازاریابی حرفه ای می داند که هدف نهایی از فعالیت هایش باید کمک به کسب و کار شما، تعامل با مصرف کننده و کسب درآمد باشد. بنابراین برای همکاری، پورتفولیویی را انتخاب کنید که اهداف بلندمدت و درآمد کسب و کار شما را در اولویت قرار دهد.

همیشه در حال یادگیری و رشد

بازاریابی و جذب مخاطب برای یک برند فرآیندی است که دائما در حال تغییر و بهبود است. بنابراین با کسانی که اعضای آن به‌روزرسانی‌های بازاریابی و تبلیغات را خوب می‌دانند، شریک شوید. در این صورت برند و کسب و کار شما بر اساس استانداردهای جهانی و با آخرین پلتفرم ها و فناوری ها ارائه می شود.

در دسترس بودن اعضای جوان، متخصص، مشتاق و پرانرژی

مطمئناً در آژانس دیجیتال مارکتینگ، یک نفر مسئول تمام فعالیت هایی نیست که برای کسب و کار شما انجام می شود. به همین دلیل است که حضور نیروهای جوان و مشتاق که دانش روز را در اختیار دارند، برند شما را بیشتر دیده و رشد می کند، وجود تیمی پویا و خلاق در آژانس دیجیتال مارکتینگ باعث می شود که کمپین ها و فرآیندهای تبلیغاتی شما به صورت اصولی و با بهترین نتیجه اجرا شود.

۷ آژانس موفق بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ در ایران را به شما معرفی می کنیم

شاید عمر اولین آژانس های دیجیتال مارکتینگ در ایران دو دهه بیشتر نباشد. اما در سال های اخیر تعداد زیادی موسسات بازاریابی و آژانس های دیجیتال مارکتینگ در ایران تاسیس شده اند و این روزها تعداد آنها در حال افزایش است. این شما را به عنوان یک صاحب کسب و کار با این مشکل مواجه می کند که با کدام شرکت یا آژانس کار کنید.

در زیر نمونه هایی از بهترین موسسات و آژانس های بازاریابی تبلیغاتی و دیجیتال مارکتینگ در ایران را ذکر کرده ایم تا بتوانید بهتر و دقیق تر انتخاب کنید. آژانس های دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات که شرایط اولیه اعتماد شما را دارند.

آژانس دیجیتال مارکتینگ راتین

۷ آژانس موفق بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ در ایران را به شما معرفی می کنیم

آژانس دیجیتال مارکتینگ راتین فعالیت خود را از سال 1385 در دفتر تهران آغاز کرد. این نمایندگی خدمات دیجیتال مارکتینگ و انواع تبلیغات برند شما را در گوگل، شبکه های اجتماعی و تبلیغات و نصب اپلیکیشن موبایل ارائه می دهد. با در نظر گرفتن محدودیت های اینترنت و سختی استفاده از این ابزارها، می توانید با کمک آژانس راتین و در وب، حضور اینترنتی کسب و کار خود را گسترش دهید.

با اطمینان از نتیجه و بر اساس موفقیت این نمایندگی در همکاری با بهترین برندهای ایرانی می توانید خدماتی مانند طراحی سایت، سئو، تبلیغات گوگل (گوگل ادز) و سایر خدمات دیجیتال مارکتینگ را به آژانس راتین بسپارید.

راتین تنها نمایندگی ایرانی با سه دفتر فعال در تهران، مشهد و استانبول ترکیه است که با تیمی از کارشناسان مجرب و مجرب در کنار افراد جوان و خلاق، سال هاست که خدمات متنوع بازاریابی دیجیتال را با بهترین عملکرد و نتایج به بیش از 700 برند و نام معروف ایرانی ارائه می کند.

راتین برای شما چه می کند؟

  • طراحی سایت وردپرسی یا کدنویسی سفارشی
  • Google Ads یا Google Ads
  • طراحی و تولید محتوای استراتژیک (بازاریابی محتوا)
  • سئو و بهینه سازی سایت های مختلف برای موتورهای جستجو
  • نصب CPI و برنامه از طریق تبلیغات خاص برنامه
  • بازاریابی شبکه های اجتماعی و رسانه های اجتماعی
  • خدمات دیجیتال مارکتینگ و انواع تبلیغات کلیکی
  • استراتژی و مشاوره دیجیتال مارکتینگ

صبا ویژن

ساباویژن در سال 2005 توسط گروه ایده صبا به عنوان بخش تبلیغات دیجیتال و ایده خلاقانه آن شرکت راه اندازی شد.

ابتدا صبا ویژن خدمات تبلیغات دیجیتال، ایده پردازی و پیاده سازی را برای سایت های طراحی شده توسط گروه ایده صبا مانند کلاب موزل و وبلاگ میهن انجام داد. اما با گذشت زمان تیم صبائیده با ورود به عرصه دیجیتال مارکتینگ برای کسب و کارهای مختلف ایرانی توانست کارنامه موفقی از خود به جای بگذارد.

خدمات شرکت صباویژن که با تیمی جوان و خلاق به سفر 16 ساله خود ادامه می دهد، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بر روی Advertisement کلیک کنید
  • بنرهای تبلیغاتی
  • تبلیغات ویدیویی
  • تبلیغات همسان
  • تبلیغات موبایل
  • تبلیغات در شبکه های اجتماعی

شبکه 24

وب 24 ابتدا در زمینه طراحی وب سایت، سئو و بهینه سازی وب سایت همراه با بازاریابی اینترنتی شروع به کار کرد. می توان گفت رضا شیرازی مدیر وب 24 و در حال حاضر جت سئو یکی از قدیمی ترین سئوکاران ایران از سال 1387 تا کنون است.

خدمات اصلی Web24 عبارتند از:

  • طراحی وب سایت
  • سئو و بهینه سازی سایت
  • طراحی اپلیکیشن موبایل (اندروید و آی او اس)
  • ارائه راهکارهای بازاریابی اینترنتی
  • هاست و میزبانی وب
  • تولید محتوا
  • خدمات رپورتاژ آگهی

مرکز ایران مدرن

کانون ایران نوین یک شرکت تبلیغاتی با خدمات کامل است که فعالیت خود را از سال 1369 آغاز کرد و این گروه به عنوان یکی از قدیمی ترین و موفق ترین مراکز تبلیغاتی از همان سال توانسته است با ایجاد شعب مختلف و ساخت واحدهای مختلف در شرکت خود فعالیت های گروه ایران نوین را گسترش دهد. این موسسه بیشتر در زمینه اجرای کمپین های تبلیغاتی و طراحی تیزرهای تلویزیونی و بیلبوردهای OOH فعالیت دارد.

آژانس تبلیغاتی بادکوبه

این آژانس تبلیغاتی با خدمات کامل در دهه هشتاد تاسیس شد و به مدت بیست سال با بیش از 200 برند ایرانی و بین المللی همکاری داشته است.

تیم آژانس بادکوبه با اتکا به بیست سال تجربه و با تیمی از متخصصان خلاق و مجرب معتقدند که تغییر رویکرد علمی و نگاه به حرفه خود یعنی تبلیغات؛ توانایی ایجاد تبلیغات علمی، خلاقانه و موثر را دو چندان می کند.

آژانس ماکان

آژانس ماکان یکی از اولین شرکت های دیجیتال مارکتینگ ایرانی است که در سال 1387 تاسیس شد و در طول سالیان متمادی خدمات زیر را به شرکت ها و مشاغل ایرانی ارائه کرده است:

  • استراتژی تبلیغات
  • ایده و خلاقیت
  • برنامه ریزی خرید رسانه
  • بازاریابی در شبکه های اجتماعی
  • تولید محتوای متنی و تصویری
  • طراحی و توسعه وب سایت

مرکز تبلیغات قلاب بافی

نام این مجموعه از نماد آشنای قلاب بافی ( ) گرفته شده است که در ریاضیات به عنوان یک جزء مناسب استفاده می شود. با اتصال مفهومی که این شرکت باید؛ برند خود را متمایز کنید. شما می توانید با اعضای این تیم در خدماتی مانند طراحی گرافیک و چاپ، کمپین های رسانه ای و تبلیغاتی، طراحی وب سایت و اپلیکیشن، عکس ها و فیلم های تبلیغاتی و بازاریابی دیجیتال همکاری کنید. این مرکز تبلیغاتی از سال 1390 در ایران فعالیت می کند.

آخرین کلمه

ابزار اصلی برای اینکه برند شما در مقابل مخاطب قرار بگیرد و بیشتر دیده شود، تبلیغات و بازاریابی مبتنی بر داده، به روز و علمی است. امروزه با وجود آخرین فناوری ها و بسترهای متنوع، بازاریابی سنتی و تبلیغات با روش های قدیمی چندان مورد استفاده قرار نمی گیرد و عملاً نتایج موفق گذشته را نشان نمی دهد.

برای دیده شدن توسط عموم و موفقیت در تسخیر بازار، برند شما باید در شبکه های اجتماعی و گوگل حضور داشته باشد تا مخاطبان بیشتری به دست بیاورد. شما باید بتوانید با استراتژی مناسب و هدف گذاری مناسب آنها را به مشتریان وفادار خود تبدیل کنید.

برای این کار باید از کارشناسان دیجیتال مارکتینگ و شرکت های تبلیغاتی و بازاریابی کمک بگیرید. در این مقاله سعی شده است ویژگی های بهترین شرکت های تبلیغاتی و آژانس های دیجیتال مارکتینگ در ایران را بررسی کرده و چند نمونه از بهترین این مجموعه ها را به شما معرفی کنیم. حالا نوبت شماست که انتخاب کنید!

لیست بهترین آژانس ها و شرکت های تبلیغاتی دیجیتال مارکتینگ در ایران

دیدگاهتان را بنویسید

Scroll to top