مزایای استفاده از حساب پی پال چیست؟

حتما برای شما هم پیش آمده که بخواهید از سایتی خرید کنید یا در سایتی اشتراک بسازید و ندانید بهترین و مطمئن ترین راه برای پرداخت کدام است.

زمانی که می خواهید در یک سایت خارجی پرداختی انجام دهید، معمولا روش های مختلفی مانند استفاده از کیف پول پی پال، کارت های اعتباری و … به شما پیشنهاد می شود.

البته استفاده از پی پال فقط برای پرداخت نیست، بلکه اپلیکیشن های بسیار دیگری نیز وجود دارند که در ادامه به آنها پرداخته می شود.

در این مقاله نگاهی کامل به افتتاح حساب پی پال از صفر تا صد خواهیم داشت و با مطالعه آن متوجه خواهید شد که پی پال چیست، چه کاربردی دارد و چرا به عنوان بهترین روش پرداخت انتخاب شده است.

پی پال چیست؟

پی پال اولین بار در سال 1999 با نام Confinity تاسیس شد. سپس در سال 2001 با یک موسسه مالی ادغام شد و نام آن رسما به پی پال تغییر یافت و به همین نام منتشر و شناخته شد.

من سایت های معتبری همچون zoomit, pardakhteasan, iranicard, nikpardakht را برای افتتاح حساب پی پال در ایران بهتون معرفی می کنم که سابقه چندین ساله در این زمینه دارند.

البته پی پال به دلیل جدید بودن و شناخته نشدن آن در بین مردم مورد استفاده بسیاری از هکرها و مجرمان اقتصادی قرار گرفت و به همین دلیل در اوایل فعالیت خود حتی در آمریکا ممنوع شد.

با وجود این مشکلات که در ابتدای کار برای پی پال وجود داشت، به مرور زمان این روش پرداخت توسط خریداران و فروشندگان برای انجام معاملات و معاملات استفاده می شود.

پی پال یک راه بسیار سریع و راحت برای ارسال و دریافت پول آنلاین است. می توانید با استفاده از PayPal به خانواده، دوستان، فروشگاه های آنلاین و سایت های حراج مانند eBay پول ارسال کنید.

پی پال یک شرکت آمریکایی است که در سال 1998 تاسیس شد و در زمینه تجارت الکترونیک و سیستم های مرتبط با انتقال پول و تراکنش های مالی فعالیت می کند.

این کیف پول الکترونیکی جایگزین بسیار مناسبی برای روش سنتی انتقال وجه و پرداخت نقدی به صورت آنلاین و از طریق اتصال به اینترنت می باشد. پی پال بزرگترین شرکت پرداخت الکترونیکی در جهان است.

در واقع با استفاده از PayPal تنها با وارد کردن حساب ایمیل و رمز عبور خود می توانید به سریع ترین و مطمئن ترین روش به حساب مورد نظر خود پول انتقال دهید.

این امر باعث شد که پی پال در بین رقبا و کاربرانش محبوبیت زیادی داشته باشد. امروزه درگاه پرداخت PayPal آنقدر امن است که احتمال سرقت و سرقت دارایی های شما را تقریباً به صفر می رساند.

روش کار پی پال به این صورت است که شما با ایمیل خود ثبت نام می کنید و یک حساب مجازی باز می کنید که از طریق آن می توانید پول دریافت کنید یا مبلغ مورد نظر را به حساب های دیگر پی پال منتقل کنید.

ساخت اکانت پی پال رایگان است اما اگر ساخت اکانت پی پال را به شرکت های ایرانی بسپارید مبلغی را برای ایجاد آن پرداخت خواهید کرد.

مزایای استفاده از پی پال چیست؟

آسان برای استفاده

استفاده از پی پال آسان است و استفاده از آن هم برای خرید و هم برای پرداخت در تجارت آسان است. در واقع، فقط با پیوند دادن یک کارت اعتباری به حساب پی پال خود، می توانید برداشت، شارژ و سایر تراکنش ها را انجام دهید.

ثبت معاملات

تراکنش های مختلفی در پی پال ثبت می شود و با مراجعه به صفحه مربوطه می توانید به تمامی تراکنش های خود دسترسی داشته باشید.

در واقع به شما این امکان را می دهد که بدون نگرانی حساب خود را زیر نظر داشته باشید و فاکتورهای مربوطه را دریافت کنید.

قابل استفاده بر روی تلفن همراه

پی پال علاوه بر استفاده در دسکتاپ، دارای یک اپلیکیشن نیز می باشد و استفاده از آن راحت تر است. در واقع، با استفاده از اپلیکیشن PayPal، می توانید در هر مکان و هر زمان تراکنش انجام دهید.

برای کاربران وفادار تخفیف های ویژه در نظر گرفته شده است

یکی دیگر از ویژگی های استفاده از کیف پول پی پال، ارائه تخفیف های ویژه برای مشتریان وفادار و بلند مدت خود است.

علاوه بر موارد ذکر شده امکان خرید از سایت های خارجی، انتقال وجه به سایر حساب های پی پال، دریافت وجه از سایر حساب ها، پرداخت فاکتور، دریافت وجه از حساب های بانکی و … وجود دارد.

پی پال چه کاربردهایی دارد؟

خدمات کیف پول پی پال نه تنها محدود به خرید، فروش و پرداخت است، بلکه می توانید از آن برای انجام بسیاری از کارهای دیگر مانند کسب درآمد آزاد و غیره استفاده کنید. این فصل به برخی از کاربردهای دیگر پی پال می پردازد.

انتقال پول بین المللی

فرض کنید خواهر، برادر، فرزند یا دوست شما در سوئد تحصیل می کند و برای انجام کاری به پول نیاز دارد.

در این صورت می توانید به راحتی و در کمتر از 1 دقیقه با استفاده از پی پال به حساب وی پول انتقال دهید. حتی برعکس با داشتن یک حساب پی پال می توانید از دوستان و آشنایان خود که در کشور دیگری هستند پول دریافت کنید.

کسب درآمد

مطمئناً بیشتر شما دوست دارید به کشور دیگری سفر کنید و با کار در آنجا دلار کسب کنید. اما شاید ندانید که در ایران می توانید به عنوان فریلنسر کار کنید و دلار کسب کنید. یکی از بهترین راه های کسب درآمد استفاده از حساب پی پال است و با آن می توانید هزینه ها و دستمزد خود را دریافت کنید.

تولید محتوا، کارهای گرافیکی مانند طراحی لوگو و بنر، طراحی سایت و …. از جمله کارهایی هستند که می توانید به عنوان یک فریلنسر انجام دهید. به شرطی که به اندازه کافی رسیده باشید

برای خرید روی خرید کلیک کنید و پس از مشاهده لوگوی پی پال و کلیک روی آن به صفحه پرداخت پی پال هدایت می شوید. پس از خرید پی پال، علاوه بر رسیدی که از فروشگاه دریافت می کنید، می توانید رسید خود را در حساب پی پال خود نیز مشاهده کنید.

پی پال به عنوان یک روش پرداخت در بسیاری از فروشگاه ها و مشاغل پشتیبانی می شود. با حساب پی پال، پرداخت در سایت های خارجی بسیار سریعتر انجام می شود، مشروط بر اینکه:

سایت مقابل باید درگاه پرداخت پی پال داشته باشد.
وب سایت مورد نظر می تواند مستقیماً سکس به ایران ارسال کند.

پی پال چیست؟

پرداخت در سایت های خارجی

به دلیل امنیت، سهولت و محبوبیت پی پال، بسیاری از فروشگاه ها و سایت های خدماتی این کیف پول را به روش های پرداخت مهم خود اضافه کرده اند.

شرکت های بزرگ و معروف مانند نتفلیکس، آیلتس و غیره. از جمله وب سایت های بزرگی هستند که PayPal یکی از بهترین روش های پرداخت به حساب می آید.

رزرو هتل و پرداخت در خارج از کشور

سایت های زیادی مانند Booking وجود دارد که اگر قصد سفر به کشور دیگری را دارید می توانید هتل مورد نظر خود را انتخاب کنید.

با این حال ممکن است دوست نداشته باشید با تور سفر کنید و ترجیح دهید هتل را رزرو کنید و سفر را خودتان سازماندهی کنید. در این صورت یکی از بهترین راه های پرداخت هزینه هتل پی پال است.

به سایر حساب های پی پال پول ارسال کنید

از طریق پی پال می توانید برای افرادی که اکانت پی پال دارند نیز پول ارسال کنید و دقیقاً مانند زمانی است که برای دوستان و آشنایان خود در ایران پول می فرستید.

برای ارسال از طریق پی پال، تنها چیزی که نیاز دارید آدرس ایمیلی است که طرف مقابل با آن یک حساب پی پال ایجاد کرده است.

محدودیت تراکنش پی پال 800 تا 1000 دلار در ماه های اول و حداکثر 2500 دلار در ماه در ماه های بعدی است. برای این کار، PayPal هزینه ای در حدود 2.5-4٪ دریافت می کند که از مبلغ انتقالی کسر می شود.

از طریق پی پال پرداخت کنید

علاوه بر ارسال پول از طریق پی پال، دریافت آن برای کاربران آسان است. به خصوص برای مشاغل آزاد و مشاغل خانگی.

به عنوان مثال، اگر کارهای آزاد مانند برنامه نویسی، گرافیک، تولید محتوا، سئو و رسانه های اجتماعی و غیره انجام می دهید.

برای سایت های خارجی می توانید درآمد خود را با استفاده از پی پال دریافت کنید (البته به شرط استفاده از پورتال پی پال). ).
با روش دریافت، تنها کاری که باید انجام دهید این است که حساب پی پال خود را در اختیار آنها قرار دهید تا برای شما پول ارسال کنند.

پی پال چگونه کار می کند؟

استفاده از پی پال یکی از ساده ترین روش های پرداخت در سایت های خارجی است. در مرحله اول، کاربران می توانند با اطلاعات شخصی خود و تنها با وارد کردن ایمیل خود در وب سایت پی پال، به آسان ترین شکل ممکن و در مدت زمان کوتاهی حساب کاربری ایجاد کنند.

برنامه های پی پال

تاکنون کنترل خاصی برای صحت اطلاعات وجود ندارد، اما پی پال به این راحتی شما را ناامید نمی کند.

در عوض، مرحله بعدی از شما می‌خواهد یکی از حساب‌های بانکی یا کارت‌های اعتباری خود (یعنی ویزا یا مسترکارت) را پیوند داده و حساب PayPal خود را تأیید کنید.

پس از تأیید حساب PayPal، موجودی حساب کارت اعتباری خود را به PayPal انتقال دهید. از آنجا می توانید موجودی حساب کارت را به حساب دیگر پی پال منتقل کنید یا با آن خرید کنید و در سایت های خارجی پرداخت کنید.

تا پیش از این موجودی حساب شما به صورت حساب بانکی یا کارت اعتباری بود اما از این پس موجودی تمامی حساب های شما به یک حساب معتبر پی پال واریز می شود. بنابراین می توانید برای دارندگان حساب پی پال پول ارسال کنید یا از آنها پول دریافت کنید.

علیرغم اینکه تمامی تراکنش ها در شبکه پی پال انجام می شود، پی پال می تواند تمامی تراکنش ها را رصد کرده و از صحت اطلاعات و عاری از سوء استفاده و سرقت اطمینان حاصل کند.

آنچه مهم و قابل توجه است این است که بسیاری از شرکت ها و کسب و کارها حاضرند تا 4% پورسانت بپردازند اما از ایمنی موجودی و تکمیل سریع کار اطمینان دارند.

انواع حساب های پی پال چیست؟

اکانت های مجازی انواع مختلفی دارند. Skrill، Web Money و Perfect Money هر کدام حساب های خود را ارائه می دهند. هنگام باز کردن حساب پی پال، باید نوع حساب مورد نظر خود را مشخص کنید. انواع حساب های پی پال به شرح زیر است:

حساب شخصی: زمانی که برای اولین بار حساب کاربری خود را ایجاد می کنید و تراکنش های مالی شما هنوز تکمیل نشده است، حساب شما شخصی است. این حساب دارای امکانات کمتری نسبت به سایر حساب ها است.

با یک حساب شخصی می توانید مبلغ مورد نظر خود را انتقال یا دریافت کنید، از درگاه های پی پال به صورت آنلاین خرید کنید اما از طریق خود پورتال نمی توانید فروش آنلاین یا درخواست کنید. اکانت هایی که ایرانی کارت برای شما باز می کند شخصی هستند.

حساب پایه: این حساب دارای ویژگی های یک حساب شخصی است، اما در مقایسه با حساب شخصی، خدمات اضافی از جمله دریافت کارت اعتباری و حساب بانکی را نیز ارائه می دهد.

حساب تجاری: این حساب برای شرکت های بزرگ و کسانی که تجارت می کنند طراحی شده است.

منبع محتوا: https://seolanding.ir/حساب-پی-پال-paypal-چیست؟/

مزایای استفاده از حساب پی پال چیست؟
Scroll to top