حریق گسترده انبار علوفه در جاده بهارستان


اصفهان- ایرنا- مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: آتش‌سوزی که از دیروز  انبار علوفه یک واحد دامداری در جاده بهارستان را دچار حادثه کرد، اطفا و ایمن سازی شد.

منصور شیشه فروش شامگاه دوشنبه‌ در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه این آتش سوزی تلفات جانی نداشته است افزود: حریق دیروز بعد از ظهر در انبار علوفه واحد کشت و دامداری “فکا” در جاده بهارستان گزارش شد که بلافاصله عوامل آتش‌نشانیِ شرکت دامداری و همچنین سازمان آتش نشانیِ شهرداری بهارستان به محل اعزام و این اطفا حریق تا امروز ادامه داشته است.

وی تصریح کرد: اطفا حریق انجام شده اما چون دپوی علوفه به شکلی است که به سرعت از جاهای دیگر شعله‌ور می شود، آتش نشانی از دیروز در این مکان استقرار داشته و رفع خطر شده است.

شیشه فروش تصریح کرد: ایمن سازی محل و جداسازی لکه های مستعدِ شعله ور شدن انجام شده است تا به جاهای دیگر سرایت نکند.

به گفته وی واحد دامداری دچار حادثه آتش سوزی، بیمه و داری سیستم اعلام و اطفا حریق بوده است و همین مورد موجب شده آتش به جاهای دیگر سرایت نکند.

شیشه فروش افزود: این آتش سوزی از ابتدای سال، پنجمین حادثه در انبار علوفه واحدهای دامداری سطح استان بوده که گزارش شده است.

وی یادآور شد: به دلیل افزایش دمای هوا و وزش بادهای گرم و بی احتیاطی هایی که موجب حریق می شود، پیشگیری های لازمِ به واحدهای دامداری ابلاغ شده است.

شیشه فروش با بیان اینکه در ابلاغ ها تاکید شده که تمامی واحدهای دامداری‌ باید بیمه باشند افزود: همچنین این واحدها باید در چیدمان و انبار علوفه استاندارهای ایمنی را رعایت کنند که از جمله این استانداردها فاصله سوله ها و مکان های نگهداری دام از انبار علوفه، استقرار سیستم های آنلاین و برخط اعلام و اطفا حریق هستند.

 

حریق گسترده انبار علوفه در جاده بهارستان

دیدگاهتان را بنویسید

Scroll to top