ساده ترین راه برای کسب درآمد از اینترنت

بسیاری از افراد می خواهند کسب و کار اینترنتی راه بیندازند و از اینترنت کسب درآمد کنند.

ایده ها و روش های زیادی برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی وجود دارد، اما در این مقاله می خواهم شما را با ساده ترین راه کسب درآمد از اینترنت آشنا کنم.

روشی که قصد داریم شما را با آن آشنا کنیم در حال حاضر ساده ترین راه برای کسب درآمد از اینترنت است.

در ادامه می خواهم قدم به قدم به شما آموزش دهم که چگونه می توانید یک کسب و کار اینترنتی سودآور را از طریق روشی که به شما ارائه می دهیم راه اندازی کنید.

اگر شما هم می خواهید از طریق فروش محصولات سایت های بزرگی همچون torob, emalls, janbalaghi, digikala, okcs کسب درآمد کنید در این مقاله کامل به شما آموزش خواهم داد.

البته این را هم بگویم که هر روشی که برای کسب درآمد اینترنتی انتخاب کنید سختی های خودش را دارد!

اما من یک خبر خوشحال کننده برای شما دارم و این خبر این است که روشی که به شما ارائه می کنیم یکی از سودآورترین و آسان ترین راه های ممکن برای کسب درآمد از طریق اینترنت است.

اگر در راه اندازی کسب و کار اینترنتی بسیار جدی هستید، پیشنهاد می کنم این فیلم آموزشی بالا را ببینید و سپس این مقاله را مطالعه کنید.

ساده ترین راه برای کسب درآمد اینترنتی چیست؟

هر کسب و کار اینترنتی که قصد راه اندازی آن را دارید، مشکلات خود را دارد. به این معنی که شما نمی توانید یک روش بسیار ساده و راحت را انتخاب کنید و بدون انجام کاری به درآمد بالایی برسید.

البته اگر در ابتدا کمی سختی ایجاد کنید و کسب و کار اینترنتی خود را خیلی ابتدایی راه اندازی کنید، به شما قول می دهم که بین 6 تا 12 ماه به درآمد عالی خواهید رسید.

بنابراین، قبل از اینکه شما را با این روش آشنا کنم، از شما می خواهم که به خودتان قول بدهید و تمام کارهایی که قرار است به شما بگوییم را برای رسیدن به درآمد بالا انجام دهید.

اما ممکن است از خود بپرسید که ساده ترین راه برای کسب درآمد آنلاین چیست؟

روشی که می خواهم به شما معرفی کنم روش همکاری در فروش است.

بازاریابی وابسته به این معنی است که شما محصولات و خدمات را به افراد دیگر می فروشید و در ازای فروش خود کمیسیون دریافت می کنید.

در روش فروش مشارکتی نیازی به خرید محصولات دیگران نیست. شما با فروشندگان قرارداد می بندید و محصولات آنها را می فروشید و برای هر فروش پورسانت می گیرید.

البته در روش سنتی همکاری در فروش، باید با فروشندگان مذاکره کنید و در صورت پذیرفته شدن مذاکرات شما، محصولات آنها را بفروشید.

به این نکته توجه کنید که در همکاری فروش محصولاتی را در اختیار افراد دیگر قرار نمی دهید. البته در روش سنتی همکاری در فروش، باید فروشنده را پیدا کنید و با آنها مذاکره کنید که ممکن است سخت باشد.

اما از آنجایی که گفتم قصد دارم راحت ترین راه کسب درآمد از اینترنت را به شما معرفی کنم، از شما می خواهم از روش مشارکتی فروش اینترنتی استفاده کنید.

البته در زیر بهترین سیستم وابسته فروش اینترنتی، ساده ترین راه کسب درآمد از اینترنت را به شما معرفی کرده ایم. پس با من همراه باشید تا شما را به طور کامل با همکاری فروش آنلاین آشنا کنم.

کسب درآمد از بازاریابی اینترنتی وابسته

با روش مشارکتی فروش اینترنتی راحت ترین راه کسب درآمد از اینترنت است اصلا نیازی به مذاکره با دیگران ندارید. همچنین، شما نیازی به مذاکره با دیگران ندارید، نیازی به خرید محصولات دیگران ندارید.

یکی از بزرگترین تصورات غلط در مورد بازاریابی وابسته این است که همه فکر می کنند در بازاریابی وابسته شما محصولات دیگران را می خرید و آنها را با قیمت بالاتری می فروشید! این یک تصور غلط در مورد همکاری در فروش است.

در روش همکاری در فروش آنلاین در مرحله اول شما اقدام به ایجاد سایت و شروع به تولید محتوا می کنید سپس سایت خود را در پنل همکاری فروش کالاهای دیجیتال ثبت می کنید.

هنگامی که سایت شما تایید شد، شروع به ساخت لینک های خود می کنید.

هرکس از طریق لینک های انحصاری شما محصولی را از دیجی کالا یا سایت محمد جانبلاغی خریداری کند بابت آن پورسانت دریافت می کنید.

و این روشی که به طور کلی گفتم راحت ترین راه برای کسب درآمد از اینترنت است. البته به این نکته توجه کنید.

در زیر شما را با مراحل کسب درآمد از فروش اینترنتی به صورت کامل و جامع تر آشنا می کنم. پس تا پایان این مقاله با من همراه باشید.

همکاری در فروش آنلاین چیست؟

به زبان بسیار ساده در همکاری فروش آنلاین از طریق پنلی که ثبت نام می کنید لینک های ویژه خود را ایجاد می کنید.

هر کسی که روی لینک های انحصاری شما کلیک کند و محصولی را خریداری کند، به طور خودکار کمیسیون آن محصول را دریافت خواهید کرد.

تفاوت های زیادی بین همکاری فروش سنتی و همکاری فروش آنلاین وجود دارد. در همکاری های سنتی فروش باید شخصا به فروشنده مراجعه کنید و با او مذاکره کنید و اگر فروشنده قبول کرد و به توافق رسیدید کار خود را شروع کنید.

اما با همکاری فروش آنلاین، در پنل همکاری فروش کالاهای دیجیتال ثبت نام کرده و پس از ایجاد حساب کاربری و

در نهایت با 200 تا 400 هزار تومان می توانید یک وب سایت کاملا حرفه ای بسازید.

برای کسب درآمد از طریق بازاریابی وابسته، به یک سیستم بازاریابی وابسته نیاز دارید. بهترین سیستم بازاریابی وابسته در حال حاضر، سیستم بازاریابی وابسته دیجی کالا و محمد جانبلاغی است که برای درآمدزایی از آن استفاده می کنید.

میزان درآمدی که با همکاری در فروش کالاهای دیجیتال به دست می آورید متفاوت است. هرچه زمان بیشتری را صرف کنید و کار بیشتری برای تولید محتوا برای سایت خود انجام دهید، درآمد بیشتری کسب خواهید کرد.

تجهیزات لازم برای شروع این مدل کار اینترنتی لپ تاپ یا کامپیوتر و وب سایت می باشد و نیازی به تجهیزات اضافی مانند دوربین فیلمبرداری، تجهیزات نورپردازی و … ندارید.

اگر بتوانید حداقل سه تا چهار ساعت در روز وقت بگذارید، می توانید در عرض 6 ماه به درآمد بسیار بالایی برسید.

در هر سنی می توانید از این روش کسب درآمد اینترنتی استفاده کنید.

اگر کارمند هستید یا شغل دارید، می توانید این مدل کسب درآمد اینترنتی را در کنار شغل اصلی خود راه اندازی کنید و پس از افزایش درآمد، این شغل را به عنوان شغل اصلی خود انتخاب کنید.

اگر خانه دار هستید می توانید از این روش کار در منزل استفاده کنید.

مراحل کسب درآمد اینترنتی از فروش وابسته

امیدوارم اکنون متوجه شده باشید که همکاری در فروش آنلاین چیست!

در زیر می خواهم قدم به قدم شما را با مراحل کسب درآمد اینترنتی از فروش وابسته آشنا کنم و به شما آموزش دهم که برای داشتن یک کسب و کار اینترنتی سودآور از سیستم فروش وابسته که دارید، چه مراحلی را باید طی کنید.

با توجه به مراحل زیر باید قدم به قدم کسب و کار اینترنتی خود را راه اندازی کنید. پس با من همراه باشید تا ساده ترین راه کسب درآمد از اینترنت از طریق فروش وابسته را به شما آموزش دهیم.

1- راه اندازی و ساخت سایت بدون کد نویسی

اولین قدم برای کسب درآمد از بازاریابی اینترنتی وابسته، ایجاد و ساخت یک سایت است. در مرحله اول باید برای خود یک وب سایت ایجاد کنید.

شاید فکر کنید تنظیم ساعت کاری بسیار سخت و دشوار است! اگر نه اصلا! برای راه اندازی و ساخت سایت خود نیازی به دانش برنامه نویسی یا کدنویسی ندارید. شما می توانید بدون دانستن یک خط کدنویسی برای خود یک وب سایت حرفه ای ایجاد کنید.

بسیاری از افرادی که قصد راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی را دارند تصور می کنند برای راه اندازی و ساخت سایت باید علم کدنویسی و برنامه نویسی را بدانند و یا چندین میلیون تومان سرمایه اولیه داشته باشند.

شاید شما هنوز یک وب سایت راه اندازی نکرده اید و فکر می کنید که راه اندازی و ساخت یک وب سایت بسیار سخت است.

اما اگر سایت خود را با سیستم های مدیریت محتوا و سازندگان سایت راه اندازی کنید، می توانید در کمتر از چند دقیقه صاحب سایت شوید.

به لطف سیستم های مدیریت محتوای رایگان مانند وردپرس، راه اندازی و ساخت یک وب سایت برای همه قابل دسترسی است.

اگر خانه دار یا اهل کامپیوتر هستید، می خواهم به شما بگویم که جای نگرانی ندارید. شما می توانید هر سایتی را با هر ویژگی که می خواهید با سیستم های مدیریت محتوا اجرا کنید.

شاید بپرسید منظور از سیستم های مدیریت محتوا چیست؟

سیستم های مدیریت محتوا سایت سازهایی هستند که به شما اجازه می دهند هر سایتی را با هر ویژگی که می خواهید راه اندازی کنید. پس جای نگرانی نیست! زیرا می توانید همین الان یک وب سایت حرفه ای راه اندازی کنید.

البته برای مقیاس پذیری یک سایت حرفه ای به هاست و دامنه نیاز دارید. بگذارید به شما بگویم که تنها سرمایه شما برای این مدل درآمدزایی اینترنتی صرف خرید هاست و دامنه است.

هاست یعنی فضایی که تمام اطلاعات سایت شما در آن ذخیره می شود و دامنه همان پلاک اینترنتی سایت شما است.

شما باید هاست و دامنه با کیفیت را از یک شرکت هاست معتبر تهیه کنید. هنگامی که هاست و دامنه خود را دریافت کردید، باید وردپرس را روی هاست خود نصب و اجرا کنید. در اینجا نحوه راه اندازی سایت خود و راه اندازی آن آسان است.

وردپرس به شما اجازه می دهد تا هر سایتی را با هر ویژگی که می خواهید اجرا کنید. سایت ساز وردپرس کاملا رایگان است و از زبان فارسی به طور کامل پشتیبانی می کند.

پیشنهاد می کنیم مقاله نحوه ایجاد وب سایت را مطالعه کنید

۲- تولید محتوا برای سایت شما

هنگامی که سایت خود را راه اندازی کردید، نوبت به تولید محتوا می رسد. در سیستم همکاری فروش آنلاین، تولید محتوای با کیفیت و هدفمند بسیار مهم است. شاید بپرسید تولید محتوا به چه معناست؟

نکته تولید محتوا این است که همان مقالاتی که در سایت خود منتشر می کنید و با هم به بررسی محصولات دیجی کالا یا سایت محمد جانبلاغی می پردازید می تواند موضوع محتوای خوبی باشد. با ایجاد محتوا، به مردم کمک می‌کنید بیشترین e

هدف اصلی شما از تولید محتوا باید جمع آوری اطلاعات باشد.

هنگام تولید محتوا باید برای هر کلمه کلیدی محتوای کامل و جامع بنویسید. ممکن است بپرسید منظور از کلمه کلیدی چیست؟

کلمات کلیدی کلمات یا عباراتی هستند که مخاطبان و کاربران شما در گوگل جستجو می کنند. به عنوان مثال، این مقاله، ساده ترین راه کسب درآمد از اینترنت، برای کلمه کلیدی «آسان ترین راه کسب درآمد از اینترنت» نوشته شده است. هرکسی کلمه “آسان ترین راه کسب درآمد در اینترنت” را جستجو کند، مقاله ما را به کاربران نشان می دهد و وارد سایت ما شده و این مقاله را مطالعه می کند.

در سیستم وابسته فروش آنلاین، وظیفه اصلی شما برای کسب درآمد اینترنتی، تولید محتوای هدفمند است. برای آشنایی بهتر با مبحث تولید محتوا بهتر است این موضوع را با یک مثال برای شما توضیح دهیم.

فرض کنید می خواهم یک محتوای کامل و جامع بدنسازی در خانه بنویسم. اولین کاری که انجام می دهم این است که کلمه کلیدی هدف خود را تعریف کنم.

کلمه کلیدی هدف همان کلمه ای است که کاربران در گوگل جستجو می کنند. وقتی کلمه کلیدی را پیدا کردم، آن کلمه کلیدی را در گوگل جستجو می کنم تا ببینم رقبای من برای کلمه کلیدی هدف من چه نوشته اند.

پس از بررسی کامل محتوای آنها، سعی می کنم مقاله کاملتر و جامع تری نسبت به رقبا بنویسم. و در مطلبی که نوشتم تمام وسایل لازم برای بدنسازی در منزل را ذکر کرده ام.

در هنگام فروش کالای دیجیتال با لینک ویژه ای که در پنل همکاری ایجاد کردم با محصول مورد نظر تماس خواهم گرفت. هرکس از طریق لینک ویژه وارد محمد جانبلاغی یا دیجی کالا شده و محصول را خریداری کرده، پورسانت آن محصول را دریافت می کنم.

پس به این موضوع بسیار مهم توجه کنید که پس از راه اندازی سایت خود فقط بر روی تولید محتوا تمرکز کنید. در زیر چند نمونه از موضوعاتی را که می خواهیم برای آنها محتوا تولید کنیم ارائه کرده ام.

تجهیزات فیلمبرداری: قصد داریم مقاله کاملی در مورد تجهیزات فیلمبرداری بنویسیم و تمامی تجهیزات فیلمبرداری موجود در دیجی کالا را معرفی کنیم.

طرز تهیه کیک: من یک مقاله کامل در مورد طرز تهیه کیک می نویسم و ​​با استفاده از لینک ویژه ای که ایجاد می کنیم به تمام وسایلی که برای تهیه کیک نیاز داریم که در دیجی کالا موجود است لینک می دهم.

بهترین گوشی سامسونگ: مقاله ای کامل و جامع در مورد بهترین گوشی های سامسونگ می نویسیم و با هم به بررسی آنها می پردازیم.

و…

3- ثبت نام در دپارتمان همکاری در فروش کالاهای دیجیتال

پس از اینکه مقالات زیادی در سایت خود منتشر کردید، باید به سامانه همکاری فروش کالاهای دیجیتال مراجعه کرده و در آنجا ثبت نام کنید. برای ثبت نام در بخش فروش وابسته دیجی کالا کافی است وارد این لینک https://affiliate.digikala.com/ شوید.

پس از ورود به این لینک، روی تب عضویت کلیک کرده و تمامی اطلاعات خود را وارد کنید. هنگامی که اطلاعات خود را وارد کردید و احراز هویت شما کامل شد، باید سایت خود را ارسال کنید.

فقط به این نکته توجه کنید که اگر نفر اول هستید سایت خود را ارسال نکنید و فقط ثبت نام کنید. زیرا اگر سایت شما محتوایی نداشته باشد تایید نخواهد شد.

به همین دلیل است که می گویم وقتی سایت خود را راه اندازی کردید، شروع به تولید محتوا کنید تا حجم محتوایی که ایجاد می کنید افزایش یابد.

هنگامی که تعداد محتوای شما افزایش یافت و سایت خود را ثبت کردید، آنها به راحتی آن را تایید می کنند.

3- ثبت نام در بخش همکاری در فروش محمد جانبلاغی

شما می تونید به راحتی از طریق سایت محمد جانبلاغی ماهانه تا 100 میلیون تومان درآمد داشته باشید. چون چورسانت های که برای خدماتش ارائه می دهد عالی است.

شما می توانید از طریق وب سایت یا شبکه های اجتماعی اتان محصولات این سایت را بفروشید و پورسانت خوبی بگیرید.

کافیست به سایت محمد جانبلاغی به لینک https://www.janbalaghi.com/earn-millions-per-month/ مراجعه کنید. بعد از ثبت نام و دریافت کد لینک همکاری در فروش شروع به کار کنید.

5- رسیدن به درآمد میلیونی

زمانی که تمام کارها را انجام دادید و شروع به تولید محتوا کردید، زمانی که سایت شما به اولین نتایج گوگل برای کلمات کلیدی مختلف رسید، افراد کم کم با سایت شما آشنا می شوند و می توانید بازدید سایت خود را از طریق گوگل به صورت کاملا رایگان افزایش دهید.

وقتی مقالات شما در اولین نتایج گوگل دیده می شود، افرادی که می خواهند از سایت محمد جانبلاغی با دیجی کالا محصولات بخرند، سایت شما را می شناسند، از طریق لینک انحصاری شما وارد محمد جانبلاغی یا دیجی کالا می شوند و محصول مورد نظر خود را می خرند و شما پورسانت دریافت می کنید. تولید درآمد

اگر هدف 6 ماهه داشته باشید و سعی کنید 6 ماه روی کسب و کار خود تمرکز کنید و یک روز در میان یک مقاله کامل و جامع ایجاد کنید، پس از شش ماه مطمئن باشید که به درآمد میلیونی خواهید رسید.

فقط این نکته را به شما بگویم که منظورم درآمد کم میلیونی نیست و اگر اصول اولیه این تجارت را راه اندازی کنید می توانید به ده ها میلیون و صدها میلیون درآمد برسید.

این روشی که خدمت شما عرض کردم بسیار ساده تر و راحت تر از سایر روش های کسب درآمد از اینترنت است.

اگر به دنبال ساده ترین راه برای کسب درآمد از اینترنت هستید، پیشنهاد می کنم این روش را انتخاب کنید و همین حالا به فکر راه اندازی کسب و کار اینترنتی خود باشید.

نتیجه

بسیاری از دوستان به دنبال ساده ترین راه برای کسب درآمد از اینترنت هستند و در این مقاله یکی از ساده ترین راه ها را به شما معرفی کرده ام.

ساده ترین راه برای کسب درآمد از اینترنت
Scroll to top