خصوصیات یک شرکت طراحی سایت خوب

چگونه بهترین شرکت طراحی سایت را پیدا کنیم؟

امروزه خدمات طراحی سایت در کسب و کار و حرفه از اهمیت بالایی برخوردار است. بنابراین هر ساله هزاران وب سایت در سراسر جهان توسط شرکت های طراحی وب طراحی و به مشتریان ارائه می شود.

البته علاوه بر این خدمات، سئوی وب سایت نیز برای افزایش رتبه وب سایت ها در نتایج جستجو برای کلمات و عبارات مورد نظر کاربران بسیار حائز اهمیت است و به همین دلیل بسیاری از شرکت های ارائه دهنده خدمات طراحی وب سایت و نگهداری از آنها، در آن ها نیز فعال هستند. در زمینه سئو یا بهینه سازی سایت های اینترنتی.

به همین دلیل معمولاً افراد یا مؤسسات و مراکزی که به هر دلیلی نیاز به وب سایت دارند سعی می کنند شرکت هایی را بیابند که بهترین و زیباترین وب سایت ها را برای آنها طراحی کنند. البته از طرفی تعداد شرکت های سایت های اینترنتی نیز کم نیست و اگر به آگهی های منتشر شده در روزنامه ها و سایر نشریات و یا آگهی های اینترنتی دقت کنید، نام ده ها و حتی صدها مورد را خواهید دید.

از شرکت های بزرگ و کوچک که برخی از آنها ادعا می کنند با کمترین هزینه برای شما وب سایت می سازند!

اما نکته مهم در دنیای طراحی سایت کیفیت است. اساساً بسیاری از سازندگان وب سایت موارد زیر را برای بررسی کیفیت طراحی وب سایت در نظر می گیرند:

  • زیبایی وب سایت (طراحی UI)
  • برنامه نویسی وب سایت و پایگاه داده
  • · استفاده مناسب از وب سایت
  • · سرعت بارگذاری وب سایت
  • امنیت سایت (در برابر حملات هکرها)
  • بهینه سازی وب سایت (SEO)
  • · پشتیبانی مناسب

بدیهی است که تنها شرکت های باتجربه و حرفه ای توسعه دهنده وب می توانند تمامی شرایط ذکر شده را برای مشتریان خود به درستی انجام دهند و آنها را به بهترین شکل ممکن ارائه دهند. البته توجه به عناصر اولیه در طراحی وب سایت حرفه ای نیز در ارائه بهترین خدمات وب بسیار موثر است.

اما باید دید که چگونه از بین تعداد زیادی از شرکت های ارائه دهنده خدمات طراحی و برنامه نویسی وب، انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت مناسب کرد. به عبارت دیگر چگونه بهترین شرکت های طراحی سایت را انتخاب کنیم؟

در همین راستا، پیش از این در مقاله مراحل انتخاب شرکت طراحی سایت، نکاتی را برای شناخت هر چه بهتر شما نوشتیم و البته در صورت تمایل می توانید به مقالات دیگر در وبسایت ما مراجعه کنید.

، به عنوان یک طراحی سایت حرفه ای، تفاوت شرکت های طراحی سایت حرفه ای با سایر شرکت ها چیست؟ و … رفرنس انجام دهید و از نکاتی که در آنها داده شده است استفاده کنید.

اما در این قسمت شما را با نکات کلیدی و مهمی آشنا می کنیم که با در نظر گرفتن آنها می توانید تا حد زیادی وجود یک وب سایت مناسب و استفاده از خدمات حرفه ای را برای خود تضمین کنید. بنابراین، توصیه می کنیم قبل از امضای قرارداد توسعه وب سایت با آنها، موارد زیر را به دقت در نظر بگیرید و در مورد هر یک به تفصیل تحقیق کنید:

1- بررسی اصالت شرکت طراحی سایت:

اصالت و حرفه ای بودن شرکت های ارائه دهنده خدمات توسعه وب سایت یکی از اولین معیارهای انتخاب شماست.

این بدان معناست که متأسفانه بسیاری از افراد به صورت شخصی یک وب سایت طراحی می کنند و آن را با نام شرکت یا یک سازمان ساختگی ارائه می دهند. در واقع سپردن فرآیند طراحی وب سایت به یک نفر، مشکلات زیادی را برای شما ایجاد می کند، مخصوصاً زمانی که به خدمات پشتیبانی نیاز دارید.

همچنین یک نفر به تنهایی نمی تواند بر تمام جنبه های یک وب سایت تسلط داشته باشد. طراحی سایت یک کار گروهی است که در آن هر فرد در زمینه خاصی تخصص دارد. قسمت ظاهری وب سایت زیر نظر متخصصان رابط کاربری و طراحان گرافیک انجام می شود، قسمت کدنویسی زیر نظر متخصصان برنامه نویسی و پایگاه داده انجام می شود و قطعا هیچکس نمی تواند به تنهایی در همه این زمینه ها متخصص باشد.

بررسی اینکه آیا وب سایت شما واقعاً زیر نظر یک شرکت اصیل و متخصص طراحی شده است یا خیر، یکی از اولین قدم ها در انتخاب شرکت طراحی سایت است.

2- نمونه کارهای شرکتی طراحی سایت

یکی از راه های درک عملکرد و توانایی افراد، بررسی سوابق کاری یا نمونه کارهایی است که در گذشته انجام داده اند. همین مشکل در دنیای وب و کار شرکت های طراحی وب سایت اینترنتی نیز صدق می کند.

به همین دلیل توصیه می کنیم قبل از سفارش وب سایت به شرکت مورد نظر، نمونه کارهای مختلف آنها را مشاهده کرده و سپس تصمیم بگیرید. بهترین شرکت های طراحی سایت نمونه های خود را در معرض دید کاربران قرار می دهند تا بتوانید با تنوع کار آنها آشنا شوید.

البته نکته مهم این است که داشتن نمونه های متعدد و زیبا در محل کار لزوما به معنای حرفه ای بودن شما نیست. گاهی برعکس، تعداد زیاد نمونه طرح در مدت زمان کوتاه می تواند نشانه استفاده از قالب های آماده و طرح های زیبا، اما بی کیفیت باشد.

3- اعتماد نکنید

تعدادی از شرکت هایی که در صفحات اول جستجوی گوگل قرار دارند، معمولا به دلیل درخواست های زیاد، قیمت بسیار بالایی را برای یک سایت معمولی تبلیغ می کنند و از طرفی به دلیل حجم بالای مشتریان، کیفیت پشتیبانی نیز بالاست.

همچنین بسیار ضعیف است.بنابراین برای انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت خوب فاکتورهای مختلف را با هم در نظر بگیرید زیرا تنها بودن در صفحه اول گوگل کافی نیست و هیچ تضمینی ندارد.

4- فناوری ها و زبان برنامه نویسی مورد استفاده را از شرکت طراحی سایت بپرسید

دنیای وب سایت ها دائماً در حال تغییر است و هر چند سال یک بار شاهد ظهور فناوری های جدیدی هستیم که هر کدام تأثیر بسزایی در دنیای وب و اینترنت دارند.

در طول دو دهه گذشته، طراحی وب سایت ها با استفاده از نسخه های جدید Html و CSS و همچنین زبان جاوا اسکریپت و کتابخانه های مختلف ارائه شده برای آن (از جمله Jquery، Mootools، Vue JS، react js و غیره) دنیای وب را عالی کرده است. مشارکت کنید و وب سایت را زیباتر و کاربرپسندتر کنید.

از سوی دیگر استفاده از زبان های برنامه نویسی مناسب مانند سی شارپ، پی اچ پی یا پایتون در کنار استفاده از پایگاه های داده مناسب و قدرتمند مانند: SQL Server، My SQL و Oracle db باعث بهبود وضعیت وب سایت ها شده است.

به همین دلیل استفاده از جدیدترین و برترین فناوری های طراحی و برنامه نویسی در دنیای وب سایت ها بسیار مهم است و به همین دلیل به شما توصیه می کنیم در این زمینه از شرکت های مورد نظر خود سوال کنید.

شرکت‌های قدیمی‌تر تمایل دارند از فناوری قدیمی‌تر استفاده کنند. چگونه بهترین شرکت طراحی سایت را انتخاب کنیم؟ این به این دلیل است که به روز رسانی یک شرکت بزرگ که بخش های مختلف آن برای سال ها با سیستم های قدیمی سازگار شده اند، به زمان و هزینه زیادی نیاز دارد.

در حال حاضر بهترین فناوری برای طراحی وب سایت ASP.NET مایکروسافت است. البته روش های مختلفی برای استفاده از این فریم ورک وجود دارد و در حال حاضر استفاده از الگوی MVC بهترین گزینه است زیرا جدیدتر است و امکانات بسیار خوبی را برای وب سایت ها ارائه می دهد. در این امر می توانید از مشاوره کارشناسان آوینا پرداز استفاده کنید.

فناوری هایی مانند طراحی وب سایت MVC امکان توسعه وب سایت و به روز رسانی های آینده را به حداکثر می رساند و بنابراین وب سایت شما هرگز قدیمی یا خراب نمی شود.

5- قیمت ساخت وب سایت – خیلی مهم است، اما نه همه چیز!

هزینه و قیمت طراحی سایت به عوامل زیادی بستگی دارد. از جمله خط مشی آن شرکت، هزینه های طراحی، تعداد کارمندان و مواردی از این دست. اما نکته مهمی که باید در نظر داشته باشید این است که همه شرکت هایی که طراحی وب سایت را با قیمت های گران به شما ارائه می دهند لزوما از کیفیت بالایی برخوردار نیستند.

برخی از شرکت ها ممکن است از مشتریان خود برای طراحی ساده ترین وب سایت ها هزینه کنند. آنها پول زیادی می خواهند در حالی که وب سایت طراحی شده در نهایت و در بهترین حالت فقط ظاهری زیبا اما بدون کارکرد و بدون آینده نگری خاصی دارد.

البته این نکته مهم را در نظر بگیرید که ممکن است برخی از شرکت ها نیز با ارائه قیمت های بسیار پایین وب سایت های بی کیفیتی را طراحی و به مشتریان خود ارائه دهند.

به خصوص اگر با تبلیغاتی مانند طراحی سایت با قیمت های زیر 1.000.000 تومان مواجه شدید، باید بدانید که احتمالاً کیفیت وب سایت های این شرکت در حد مطلوب نیست و شاید به جای طراحی یک وب سایت اختصاصی برای شما، یکی از وب سایت های آماده استفاده باشد.

سیستم های مدیریت محتوا مانند جوملا یا وردپرس. از این گذشته، معمولاً چنین شرکت هایی در دراز مدت نمی توانند انتظارات شما را برآورده کنند و احتمال بروز مشکل در وب سایت شما و همچنین محدودیت های مختلف بسیار زیاد خواهد بود.

وب سایت های CMS خارج از قفسه، مانند وردپرس و جوملا و غیره، در واقع پلتفرم های رایگانی هستند که هر کسی می تواند برای ایجاد وب سایت خود از آنها استفاده کند. از این رو، پرداخت هزینه های بالا برای این نوع وب سایت ها منطقی نخواهد بود.

از طرفی استفاده از برنامه نویسانی که با فناوری های جدید آشنا هستند نیز ارزان نیست. بنابراین باید گفت اولاً هزینه بالای طراحی وب سایت لزوماً نشانه حرفه ای بودن آن نیست و ثانیاً یک وب سایت حرفه ای نمی تواند خیلی ارزان باشد.

سوال قیمت برای انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت یکی از سوالات اصلی و البته بسیار پیچیده محسوب می شود. در این مورد نیز پیشنهاد می کنیم از مشاوره رایگان کارشناسان آوینا پرداز استفاده کنید.

6- سئو سایت را جدی بگیرید

سئو یا بهینه سازی وب سایت بسیار مهم است. داشتن یک وب سایت خوب کافی نیست، لازم است که وب سایت شما در هنگام جستجوی کلمات کلیدی مورد نظر در نتایج جستجو ظاهر شود. سئو به شما کمک می کند تا به این هدف برسید و یکی از ویژگی های شرکت های طراحی وب محمد جانبلاغی و قدرتمند این است که خدمات سئوی با کیفیتی را به شما ارائه می دهند و در مدت زمان مشخصی وب سایت شما در صفحه دوم و سپس صفحه اول گوگل قرار می گیرد. ا

رائه به یاد داشته باشید که دیده شدن وب سایت شما در نتایج جستجو بسیار مهم است و نه تنها به موارد بیشتری منجر می شود

خصوصیات یک شرکت طراحی سایت خوب
Scroll to top