حماس نسبت به نظارت بر فعالیت های آنروا هشدار داده است


به گزارش اختاز نیوز به نقل از ایسنا، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) امروز در بیانیه ای نسبت به انتصاب هیچ نهاد بین المللی برای نظارت بر آژانس امداد و اشتغال آوارگان فلسطینی (آنروا) به جای سازمان ملل متحد، از همه کشورهای بین المللی هشدار داد. که آنها از درخواست این آژانس برای انجام مسئولیت های خود در قبال جنگ نسل کشی که فلسطینی ها در معرض آن هستند، خودداری می کنند.

سازمان ملل پرونده یکی از 12 کارمند آنروا را بسته است

خبراقتصادی: سازمان ملل متحد از بسته شدن تحقیقات مربوط به پرونده یکی از 12 کارمند آژانس امداد و کار سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی (آنروا) به دلیل عدم ارائه شواهد ادعایی از سوی رژیم صهیونیستی خبر داد.

به گزارش پایگاه اینترنتی سعدی البلد، حماس در ادامه بیانیه خود تاکید کرد که هرگونه تلاش برای حذف هر یک از عناوین موضوع فلسطین در بیت المقدس یا تاریخ نکبت و سرزمین فلسطین، قطعاً آتش های بیشتری را شعله ور می کند. این منجر به امنیت و صلح جهانی خواهد شد.

شکست سنگین نتانیاهو در پرونده آنروا

اختاز نیوز: یک رسانه عرب زبان از شکست رژیم صهیونیستی و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر آن در پرونده آژانس امداد و کار سازمان ملل متحد برای آوارگان فلسطینی موسوم به آنروا خبر داد و نوشت: اسرائیل سیلی سنگینی خورد.

حماس نسبت به نظارت بر فعالیت های آنروا هشدار داده است

دیدگاهتان را بنویسید

Scroll to top