مجله اینترنتی

خبرهای روز دنیای آنلاین

وب مانی چیست؟چگونه حساب وب مانی خود را شارژ کنیم؟

خرید ارزان وب سایت دغدغه بسیاری از افرادی است که از این سیستم استفاده می کنند. این سیستم به افراد امکان می دهد بدون نیاز به پرداخت از طریق تراکنش مستقیم بانکی به خرید آنلاین بپردازند.

وب مانی یکی از پرطرفدارترین سیستم های پرداخت آنلاین است که در خدمت رسانی به مشتریان اینترنتی غیر بانکی بسیار موثر است.

در اینجا به تاریخچه وب مانی، امکانات و جزئیات کامل خرید وب مانی و عوامل مختلف برای آن خواهیم پرداخت.

تاریخچه وب مانی

وب مانی یک سیستم پرداخت آنلاین و ابزاری کامل برای فعالیت های تجاری آنلاین است. این سیستم در ابتدا در سال 1988 در روسیه به عنوان یک سیستم انتقال پول برای دلار آمریکا ایجاد شد.

از آن زمان تاکنون نزدیک به 40 میلیون نفر از سراسر جهان به این شبکه پیوسته اند. این سیستم کیف پول های دیجیتالی را ارائه می دهد که نشان دهنده ارزهای خارجی محبوب هستند.

در حال حاضر، بزرگترین رقیب وب مانی، پی پال است که به عنوان بزرگترین ارائه دهنده خدمات مالی در جهان شناخته می شود.

به طور کلی اکثر خدمات این دو شرکت مشترک بوده و تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند. جنبه مثبت وب مانی این است که ایرانی ها جریمه نمی شوند و می توانند با هویت ایرانی خود یک حساب وب مانی ایجاد کنند.

قبل از اینکه بتوانید از آن برای خرید آنلاین یا انتقال پول استفاده کنید، حساب وب مانی باید موجودی داشته باشد. با توجه به ویژگی های جذاب وب مانی، به شما توصیه می کنیم حتما از آن برای پرداخت های متعدد استفاده کنید.

حالا چگونه در ایران پول اینترنتی ارزان بخریم؟ چرا خرید پول وب ابری مفید است؟ با ما همراه باشید تا پاسخ تمام سوالات خود را دریافت کنید.

وب سایت پول چیست؟

برای اینکه بتوانید از خدمات ویژه خدمات مالی وب مانی بهره مند شوید، باید این خدمات را از طریق وب سایت وب مانی دریافت کنید. در این راستا باید به وب سایت pardakhteasan.com رفته و وارد حساب کاربری خود شوید.

برای شارژ حساب وب مانی سایت های معتبر زیادی در ایران وجود دارند مانند iranicard, novinpardakht, pardakhteasan, avalpardakht که شما می توانید به آنها برای شارژ حساب وب مانی به آنها اعتماد کنید.

اکنون که می دانید حساب وب مانی چیست و چگونه کار می کند، باید بلافاصله خدمات ویژه خود را از طریق این سایت دریافت کنید. همانطور که در قسمت های قبل گفته شد می توانید از خدمات مجموعه کافه ارز برای افتتاح حساب وب مانی و دریافت خدمات وب سایت وب مانی بهره مند شوید.

بررسی‌ها نشان می‌دهد که روزانه میلیون‌ها نفر از وب‌سایت وب مانی برای انجام تراکنش‌های مختلف استفاده می‌کنند که این خود یک موفقیت است. با توجه به اهمیت بالای این سایت، بهتر است از بهترین خدمات در این قسمت بهره مند شوید.

برای اینکه بتوانید کارهای مالی مختلفی مانند برداشت و واریز پول را انجام دهید، باید از روش های مختلفی استفاده کنید.

شرکت روسی وب مانی یک پلتفرم عالی برای پرداخت آنلاین و انتقال ارز ایجاد کرده است که می توانید از آن به صورت ویژه نیز استفاده کنید.

حال که با مطالعه این مقاله از وب سایت کافه اریز متوجه شدید اکانت وب مانی چیست و چگونه کار می کند، بهتر است هر چه زودتر یک حساب وب مانی عالی بسازید و تمام فعالیت های خود را در آن انجام دهید.

نحوه خرید وب مانی

اگر می خواهید خرید ارزان وب مانی را تجربه کنید، می توانید به راحتی با ایجاد حساب کاربری و استفاده سریع از خدمات وب مانی این کار را انجام دهید.

ابتدا به وب سایت رسمی وب مانی رفته و روی گزینه ثبت نام کلیک کنید تا حساب کاربری خود را ایجاد کنید.

به دلیل عدم ارتباط وب مانی با بانک های ایرانی، باید با یک واسطه تماس بگیرید. می توانید تمام مدارک خود را به مجموعه کافه اریز ارسال کنید تا به راحتی برای شما انجام شود.
پس از احراز هویت توسط کافه اریز، می توانید با استفاده از کارت های شتاب به صورت خودکار خرید آنلاین انجام دهید.

مزایای استفاده از وب مانی

وب مانی در طول سال ها تکامل یافته و خدمات خود را برای مشتریان شرکتی و شخصی تغییر داده است. بنابراین اجازه دهید به طور خلاصه به مزایای وب مانی بپردازیم:

وب مانی راهی برای انجام تراکنش های الکترونیکی بدون بانکداری برای خریداران الکترونیکی باز می کند.

کاربران یک حساب کاربری رایگان دریافت می کنند

هیچ ریسک بازپرداخت مرتبط با WebMoney وجود ندارد.

وب سایت وب مانی یک رابط کاربر پسند ارائه می دهد.

سطح تایید و امنیت در وب مانی بالاست.

این پایگاه مشتری فعال و به سرعت در حال گسترش است.

کارمزد تراکنش های وب مانی کمتر است.
وب مانی بهترین پرداخت آنلاین در اوکراین و روسیه محسوب می شود.

دارای عملکرد شارژ خودکار.

کاربران می توانند به راحتی پول خود را برداشت و واریز کنند.

سرویس وب مانی سریع و روان است.

وب مانی از ارزهای مختلف مانند روبل بلاروس، RUR، یورو، USD و غیره پشتیبانی می کند.

چرا باید از وب مانی استفاده کنم؟

وب مانی می تواند بهترین دوست شما باشد تا تمام تراکنش های آنلاین شما را بدون دردسر انجام دهد. زیرا امنیت و راحتی زیادی را برای پرداخت و دریافت پرداخت های آنلاین ارائه می دهد.

به همین دلیل است که ما فکر می کنیم باید وب مانی را انتخاب کنید. در وب مانی به راحتی می توانید حساب کاربری خود را ایجاد کرده و بدون هیچ مشکلی تراکنش های آنلاین انجام دهید. اما خرید وب پول در ایران با سایر کشورها متفاوت است.

برای خرید ارزان وب پا می توانید به سایت کافه اریز اعتماد کنید

شما دارید و می دانید که این پورت در ایران رایگان است. این سوال حتما با شما مطرح شده است. Webmoney یک درگاه بین المللی پرداخت و خرید است.

همانطور که اشاره شد؛ از آنجایی که این سازمان روسی ایران را تحریم نکرده است، یکی از محبوب ترین روش های پرداخت بین المللی در بین ایرانیان به حساب می آید.

خرید وب مانی و افتتاح حساب وب مانی

قبل از هر خریدی در وب مانی، باید در این سیستم حساب باز کنید. با داشتن حساب کاربری می توانید به راحتی هر گونه خرید آنلاین بین المللی انجام دهید، با سایر کاربران آن حساب مبادله کنید و ارز کسب کنید. برای این کار باید مراحل زیر را انجام دهید.

وارد سیستم وب مانی شوید.

پس از انتخاب گزینه افتتاح حساب وب مانی، گزینه ورود به سیستم را انتخاب کنید.

شماره موبایل و رمز درخواستی خود را در صفحه باز شده وارد کنید.

شماره موبایل خود را با ارسال کد تایید شش رقمی تایید کنید.

پس از تایید اکانت خود، از هدر مشابه اولیه گزینه Add را فشار داده و اقدام به خرید کیف پول Webmoney کنید.

همانطور که می بینید، افتتاح حساب وب مانی اگرچه ممنوع نیست، اما عوارض و سختی های خود را دارد. به خصوص که امکان افتتاح حساب بانکی به زبان خارجی وجود دارد. بنابراین اگر نیاز به افتتاح حساب دارید و تسلط و تجربه کافی ندارید؛ می توانید این کار را به کارشناسان و شرکت های کارگزاری مانند کافه ارز بسپارید.

حساب وب مانی را شارژ کنید

برای خرید وب مانی باید بتوانید حساب خود را شارژ کنید. زیرا این سامانه از پرداخت های ریالی بین المللی پشتیبانی نمی کند. اگر نیاز دارید حساب خود را شارژ کنید؛ شما باید با شرکت های واسطه تماس بگیرید. برای انجام این کار، به سادگی موارد زیر را انجام دهید:

به صفحه شارژ حساب وب مانی در وب سایت شرکت پرداخت آسان مورد اعتمادی که انتخاب کرده اید بروید.

سپس در قسمت مبلغ مشخص کنید که چقدر می خواهید از حساب خود شارژ کنید;

در پایان فرآیند، نوع حساب (پی پال در اینجا) را انتخاب کنید و گزینه صورتحساب را انتخاب کنید.
این شرکت در اسرع وقت درخواست شما را برآورده خواهد کرد.

خرید با وب مانی

برای خرید از سایت های خارجی باید پس از انتخاب کالای مورد نظر خود از یکی از درگاه های تایید شده در سایت فروشگاه پرداخت نهایی را انجام دهید.

یکی از پرطرفدارترین درگاه های خرید آنلاین؛ این وب مانی است. حتی می توانید خرید خود را به شرکت های کارگزاری معتبری مانند کافه اریز بسپارید. کارشناسان این شرکت ها در اسرع وقت خرید شما را انجام خواهند داد. این به سه مرحله زیر نیاز دارد:

وارد سایت رابط شوید

اطلاعات محصول مورد نظر را با استفاده از منوی خرید با وب مانی وارد کنید.

خرید شما نزدیک به زمان و مکان انجام می شود.

همانطور که گفته شد، خرید با وب مانی یکی از محبوب ترین درگاه های پرداخت بین المللی است.

که به شما امکان خرید جهانی و همچنین درآمد ارزی را می دهد. ما در کافه اریز کلیه خدمات مربوط به وب مانی را برای تسهیل خواسته های شما و برآورده ساختن نیازهای شما ارائه می دهیم.

آموزش افتتاح حساب وب مانی در ایران

خوشبختانه باز کردن حساب وب مانی در ایران برخلاف پی پال. نیازی به VPN ندارد. و فیلتر نیست. موارد فوق به این معنی است که دیگر نیازی به داشتن هویت خارجی ندارید. این به بزرگترین مزیت رقابتی میزبانی وب در ایران تبدیل شده است.

انواع ارزهای قابل شارژ در حساب وب مانی

یک نکته مثبت در خرید ارز وب مانی وجود دارد. این با وجود ارزهای متنوعی است که کاربران می توانند به کیف پول وب خود واریز کنند. مثل پی پال نیست.

این ارزها محدود به دلار و یورو نیستند. اما متاسفانه این کیف پول قابلیت شارژ ریالی را ندارد. مهمترین ارزهای قابل واریز به حساب وب مانی؛ به شرح زیر است:

هزینه های وب مانی چقدر است؟

در کنار عملکرد عالی Webmoney به عنوان یکی از بهترین کیف پول های پرداخت بین المللی در جهان، هزینه بسیار کمی را برای ارائه خدمات خود دریافت می کند. کارمزد خرید ارز وبمانیف برای ارسال حواله های مختلف; این فقط 0.8 درصد است.

معنی است؛ در هر کجای دنیا 100 دلار می خواهید. انتقال کافی فقط 8 دلار شارژ کنید. این هزینه بسیار کم یکی از دلایل قوی محبوبیت پول وب در بین کاربران در سراسر جهان است.

آموزش خرید ارز وب مانی

اگر رویای انجام معاملات و تجارت بین المللی خود را دارید. بنابراین نحوه خرید ارز از وب مانی یکی از بدیهی ترین و اجتناب ناپذیرترین موارد است.

شما باید آن را یاد بگیرید. در مورد آن فکر کنید؛ درآمد کسب و کار شما به دلار در حساب وب مانی شما است. حال چگونه می توانید آن پول را در زمانی که به آن نیاز دارید برداشت کنید؟

شارژ حساب وب مانی با سایت پرداخت آسان

اگر شما مصمم به شارژ حساب وب مانی هستید می تونید از سایت پرداخت آسان بزرگ ترین شرکت مورد اعتماد در ایران استفاده کنید. در این سایت با قیمت مناسب می توانید حساب وب مانی خود را شارژ کنید. و از همه مهمتر کارمز شارژ حساب وب مانی توسط پرداخت آسان خیلی کم تر از سایر شرکت ها هستش.

وب مانی چیست؟چگونه حساب وب مانی خود را شارژ کنیم؟
Scroll to top